Gå till innehåll

Stora Pacific 3M-tråden


SoderKrippa

Recommended Posts

Jag bustade som 18 och krippa som 11. Sjukt kallt att det var så nära livsförändrade pengar men räckte inte riktigt. Vi både tyckte dock vi lirade bra hela turren igenom förutom ett fåtal händer. ATs synen är väll en av de jag/vi tvivlar på. Vi var lite för insnöade på normal pushrange där och tänkte inte på att han kanske pushar så sjukt mycket tightare för att bubblan är ganska sick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjukt sur ja, även om 15k var e nice hade förstås FT i barca vart så mycke goare..

 

Det är nog sant där att man egentligen inte vill ta synen med AT eftersom bubblan till FT känns så viktig. OK att trycka själv, eller om killen har tryckt en j-a massa innan (typ hur DamnDonk spela) men annars känns det som man får vika. Fast det e lätt att va efterklok.. Vet att jag själv lätt skulle kunna ta en syn där eftersom han "borde" pusha så brett och synen kan va jävligt snygg :) roligare att se han flippa över A7.

 

Jag själv blev också ordentligt missnöjd med min turre. Kändes riktigt bra och låg top10 med 60k när de va typ 6-700 lirare kvar och sen smakar man bad beat efter beat och både sämre som bättre händer får inte stå :z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...