Gå till innehåll

Work Abroad!


SoluanGroup

Recommended Posts

SOLUAN GROUP - April 2008

__________________________________________________________________

 

HIRING:

 

 

- PHP-PROGRAMMERS / SOFTWARE DEVELOPERS

 

 

- ADs / WEB DESIGNERS

 

 

- OTHER PROFESSIONALS WITH GAMING INDUSTRY EXPERIENCE

__________________________________________________________________

 

 

Do you want to take part in the creation of revolutionizing online entertainment?

 

We are a Cyprus-based company which develops and operates several international websites within online gaming and entertainment. Among others Poker.se and Railbirds.com. We are currently looking for 3 new programmers and 2 ADs/Web Designers to help us continue to grow and create new and unique Internet services. You will be a part of the entire process, from idea and concept to full launch, and will be part of our IT and development team, and work closely with our product management team.

 

We are also interested in getting in touch with other professionals with gaming industry experience, to discuss recruitment possibilities. I you have worked in the gaming industry, whether it’s within affiliate management, marketing, business development, customer service or any other field, and are interested in new challenges, don’t hesitate to contact us and tell us about your expertise.

 

Our offices are located in Limassol.

 

 

We are looking for PHP-programmers with the following skills:

 

Required:

- PHP

- SQL (MySQL)

- Object-oriented programming

- XHTML, CSS, Javascript

 

Desirable:

- AJAX

- Flash programming

- Server administration (UNIX)

 

 

We are looking for ADs / Web Designers with the following skills:

 

Required:

- Adobe Photoshop & Imageready

- Flash

- XHTML, CSS, Javascript

 

 

You’re creative and not afraid to take initiative. You are independent and like new challenges. Excellent verbal and written communication skills in English are required.

 

Written applications and questions can be sent to careers@soluangroup.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Må så vara, men vart kan man hitta någon form av information om bolaget?

T.ex. http://www.soluangroup.com/ ger ju inte särskillt mycket och enda träffen på google är denna forumpost

 

Tror det är Soluan group som admin. forumet

Mycket möjligt men Perlis fråga är relevant. Om man ska söka jobb hos ett företag så bör man kunna kolla upp vad det är för företag man söker till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta är klippt från RailBirds.com

 

så det är företaget bakom ralbirds som söker programmerare.

 

 

Terms of service

These Terms of Service are a legal contract which control your use of the website at http://www.railbirds.com (referred to as "Railbirds", the "website" or the "site"), which is run by Soluan Investments Limited and its associated companies (together referred to as "we", "us" and "our"). Railbirds is an online meeting place with many various services. To be able to use the site you first need to register, and provide us with some details about yourself. Your use of the site, and registration to the site, is subject to acceptance of these Terms of Service and the Privacy Policy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iland läser jag för fort.

 

Men om man nu är intresserad av att jobba hos dem, varför inte skriva dit och fråga?

 

Du får nog mera info om förtaget den vägen än att sitta och googla.

 

Att googla är ett mycket bra verktyg för den som söker ett arbete, all information man kan hitta om ett företag är intressant. I det här fallet finns ingen information vilket jag också anser är intressant.

 

Att maila och fråga företaget är såklart inte någon dum idé men du tror inte att den info man isåfall får kan vara ganska vinklad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All info är bra att få tag.

Sedan om företaget har ärliga avskiter med att anställa pesonal så är det ganska positivt om man visar sig intresserad av företaget som sådant och frågar om det.

 

En bra variant är att fråga någon av moderatorerna om de kan ge dig kontakupplysningar så du kan kontakta dem.

 

Är du duktig på det de eftersöker i sin annons?

 

Lycka till med jobbsöket och ha en trevlig helg.

 

 

 

 

 

 

 

Att googla är ett mycket bra verktyg för den som söker ett arbete, all information man kan hitta om ett företag är intressant. I det här fallet finns ingen information vilket jag också anser är intressant.

 

Att maila och fråga företaget är såklart inte någon dum idé men du tror inte att den info man isåfall får kan vara ganska vinklad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dear all,

 

Got all your posts translated for me just now.

 

I understand your comments on the lack of a company website. I guess the community sites we develop are our websites, to the degree that we don't think it's necessary to have a separate company website.

 

Anyway, if there is anything specific you want to know about the job openings, please don't hesitate to contact me with a message on this forum, and I will do my best to answer all your questions.

 

Cheers,

 

/SG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All info är bra att få tag.

Sedan om företaget har ärliga avskiter med att anställa pesonal så är det ganska positivt om man visar sig intresserad av företaget som sådant och frågar om det.

 

En bra variant är att fråga någon av moderatorerna om de kan ge dig kontakupplysningar så du kan kontakta dem.

 

Är du duktig på det de eftersöker i sin annons?

 

Lycka till med jobbsöket och ha en trevlig helg.

 

Ja, jag är programmerare och är intresserad av att byta jobb och då verkar väl Cypern vara en intressant plats.

 

Att jag när som helst kan kontakta det aktuella företaget är ju inget som bekymrar mig, men jag brukar försöka kolla upp företag innan jag söker och se vad man kan hitta om dom. Det är väl inte så konstigt? På samma sätt som att företagen ofta googlar efter folk de ev. ska anställa så bör väl även de som söker jobb kolla upp vad det är för företag man ev. ska börja arbeta hos, speciellt om det inte är så välkänt kan det ju vara intressant att veta vad andra tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har du en bra chans nu, om du läser inlägget ovanför ditt.

 

Sedan så vill många här googla bara för att hitta skit och kasta vidare på den som postade.

 

Hoppas att du får jobbet, det är varmt och skönt på Cypern året om.

 

pop1

 

 

Ja, jag är programmerare och är intresserad av att byta jobb och då verkar väl Cypern vara en intressant plats.

 

Att jag när som helst kan kontakta det aktuella företaget är ju inget som bekymrar mig, men jag brukar försöka kolla upp företag innan jag söker och se vad man kan hitta om dom. Det är väl inte så konstigt? På samma sätt som att företagen ofta googlar efter folk de ev. ska anställa så bör väl även de som söker jobb kolla upp vad det är för företag man ev. ska börja arbeta hos, speciellt om det inte är så välkänt kan det ju vara intressant att veta vad andra tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...