Gå till innehåll

NLT - Trn, 6/3, SCOOP, post-game snack!

Recommended Posts

Postad
Hade TT på knappen höjer lite, bb synar. Flopp är 357 tror jag. Han går all-in , jag callar. Han har 33 på handen :(

That would be me ;) Om det är någon tröst så åkte jag ut på 31:a plats, klonkar 888 på floppen - två hjärter på en 689-bräda (tror jag). Fi har AJh, sätter stege på rivern. Dessutom hann jag syna Qos all in med A7s med JJ innan pausen - Japp Qos drog till sig en triss :D

Postad

misslyckades i alla coinflips med stor stack och lyckades med alla när jag var shortstacked. åkte ut när jag med 44 på hand floppade 477. fi (mullanson om jag inte minns fel) satt på K7 och vi slowplayade oss till turn som kom med en 6:a. all deg åkte in och rivern kom med en 6:a till och man var ute

Postad

var inte ledsen för den. gott om outs så det var inte i närheten av nån beat. kul att lira var det iallafall även om det gick fort från väl tilltagna stackar och spännande poker till lotteri med all-ins var och varannan hand

Postad

Du tippade fel, åkte som fyra med en blindsteal. K3s mot 99.

Tackar för tippset iallafall, spelade rätt bra och trodde jag skulle komma undan med ett par blindsteal för jag hade lirat rätt tight...

Postad

där åkte jag.. 5:a

AQ mot AJ..

Blir slagen av triss i J ;)

Hade varit roligt att komma topp 3 men är jätte nöjd ändå, hade en del flyt under turneringen så det är väl inte mer än rätt... :-o

mvh

Postad

Tackar!

Kul att få vinna en turnering. Det händer inte så ofta.

Hade en del flyt tidigt i turneringen, men fick sen grymt fina kort på finalbordet.

(jag heter TLK på 24h)

Postad

Som vanligt smyger blindsen upp och hugger en i ryggen när man minst anar det :D Detta var en av de roligare turneringarna hittills. Kanske beroende på att jag träffade stenhårt med korten fram till ungefär 40 spelare kvar, vilket den käre Kubo kan intyga :twisted: ...

Kubo som för övrigt höll på att få spel över det übertighta spelet på vårt första bord :lol:

/TF

Postad

Hade ingen flyt alls, får inte alls många händer och de jag får (QQx3 var allt jag spelade första 1.5 timmen) fick jag inte så mycket värde på.

Åkte ut på ett lite tråkigt sätt. Sitter med 6k med blindsen på 1K/500 och hittar AK i mp1 typ, killen före mig höjer till 2k och jag ställer in, får syn av KQs som floppar stegen... och jag är ute.

Snopet att förlora så när man äntligen får spelbara kort.

Jag som skulle showa off för flickan och vinna :/

Postad

Haha, Gyre, det suger... Men till din tröst kan jag säga att den hand, ööööverlägset, som alltid skickar mig ut ur turneringar är just AK... Ska f*n aldrig ställa in med den igen <----- förhastat beslut :lol:

/TF