quizz_kid Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 77 på floppen J76... tre stora stackar som brottas... fi visar upp JJ och det blev ingen chiplead... Citera
quizz_kid Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 set mot set, missgynnande coinflips, underskattade småstackar, tråkiga riverklonkar... åker på en misslyckad steal, 9Js vs Q6o... men det var kul så länge det varade... 29:e Citera
Toan Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Hade TT på knappen höjer lite, bb synar. Flopp är 357 tror jag. Han går all-in , jag callar. Han har 33 på handen That would be me Om det är någon tröst så åkte jag ut på 31:a plats, klonkar 888 på floppen - två hjärter på en 689-bräda (tror jag). Fi har AJh, sätter stege på rivern. Dessutom hann jag syna Qos all in med A7s med JJ innan pausen - Japp Qos drog till sig en triss Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2005 Började tilta lite lätt mot slutet då jag slutade träffa Åkte på 23e plats iaf... Nu ska jag crappa o gå o lägga mig... /TF Citera
foontus Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Har QQ mot AK. han sätter esset på rivern. kommer på 17 plats Citera
finnish_fox Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 misslyckades i alla coinflips med stor stack och lyckades med alla när jag var shortstacked. åkte ut när jag med 44 på hand floppade 477. fi (mullanson om jag inte minns fel) satt på K7 och vi slowplayade oss till turn som kom med en 6:a. all deg åkte in och rivern kom med en 6:a till och man var ute Citera
Mullansson Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Ja, jag är ledsen för den finnish. Iaf rätt kul att båda slöspelar den, gillar absolut din check på turn där. Citera
RoccX Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Efter 30 minuters mass-lotto så åkte jag ut på en 13:e plats och blev därmed 10 EUR rikare. Hur skall jag spendera dessa? Kanske på en S&G Citera
finnish_fox Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 var inte ledsen för den. gott om outs så det var inte i närheten av nån beat. kul att lira var det iallafall även om det gick fort från väl tilltagna stackar och spännande poker till lotteri med all-ins var och varannan hand Citera
lfx Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 En tshirt till , hoppas att den kommer den här gången Citera
lfx Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Turade på finalbordet nu, AT vs AQ men bordet fyrfärgade, så det var ju lungt Tippar dock Skanke som vinnare till denna Citera
Hocal Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Ah, en t-shirt ja. Trevligt. Lycka till ni som är kvar. Im going to sleep.. Citera
Salleballe Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Där tog det slut. Kul turre och t-shirten är real. Godnatt och gl. Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Du tippade fel, åkte som fyra med en blindsteal. K3s mot 99. Tackar för tippset iallafall, spelade rätt bra och trodde jag skulle komma undan med ett par blindsteal för jag hade lirat rätt tight... Citera
spanarn Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 där åkte jag.. 5:a AQ mot AJ.. Blir slagen av triss i J Hade varit roligt att komma topp 3 men är jätte nöjd ändå, hade en del flyt under turneringen så det är väl inte mer än rätt... mvh Citera
QoS Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Oj, missade helt finalen! Grattis TLK! Ni som satt vid finalbordet, PMa mig så fixar vi med t-shirts! - daniel Citera
Kvint Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Tackar! Kul att få vinna en turnering. Det händer inte så ofta. Hade en del flyt tidigt i turneringen, men fick sen grymt fina kort på finalbordet. (jag heter TLK på 24h) Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2005 Som vanligt smyger blindsen upp och hugger en i ryggen när man minst anar det Detta var en av de roligare turneringarna hittills. Kanske beroende på att jag träffade stenhårt med korten fram till ungefär 40 spelare kvar, vilket den käre Kubo kan intyga ... Kubo som för övrigt höll på att få spel över det übertighta spelet på vårt första bord /TF Citera
Gyre Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Hade ingen flyt alls, får inte alls många händer och de jag får (QQx3 var allt jag spelade första 1.5 timmen) fick jag inte så mycket värde på. Åkte ut på ett lite tråkigt sätt. Sitter med 6k med blindsen på 1K/500 och hittar AK i mp1 typ, killen före mig höjer till 2k och jag ställer in, får syn av KQs som floppar stegen... och jag är ute. Snopet att förlora så när man äntligen får spelbara kort. Jag som skulle showa off för flickan och vinna Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2005 Haha, Gyre, det suger... Men till din tröst kan jag säga att den hand, ööööverlägset, som alltid skickar mig ut ur turneringar är just AK... Ska f*n aldrig ställa in med den igen <----- förhastat beslut /TF Citera
Hickmott Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Själv var man anmäld, men hann inte hem i tid. Lyckades blinda mig till en ~70-plats, komma hem och heja på Skanke en stund på finalbordet och sen gå och lägga sig. //Hickmott Citera
Skanke Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Man får tacka för stödet 007, räckte fram till min bästa PF.nu turneringsresultat iallafall. Citera
Recommended Posts