MarWil Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Har tidigare haft svårt för honom men jag måste säga att han är fantastisk. Citera
Swede Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 samma har, hade valdigt svart for han, men han ar asgrym Citera
Poque Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Riktigt grymt att uppleva det här som gammal friidrottare. Kallur, Kronberg och framför allt Holm. Citera
eurythmech Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Vilken jävla tävlingsmänniska... Ska jag vara ärlig hade jag knappt trott på 2,34 idag. Och vilken dag för svensk friidrott! Heja Holm, Kallur och Kallur! Och Robban så klart. Citera
Sunbird Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Lite lustigt att SVT bröt sändningen strax efter hans hopp. De hade inte märkt att han skulle försöka på 2.42 Tror ni det hade blivit liv om han hade tagit den höjden också, men ingen hade kunnat se det live? (bortsett från Eurosport då förstås) Jag trodde han var stekt tidigt i finalen, men oj vad fel jag hade. Bra underhållning och underbart hoppat! Citera
bzkt Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Att den lilla jäveln kan ta sig över så höga höjer, vem hade anat? Dessutom efter en skadeperiod, vilken sjuhelvetes comeback.. Citera
Emilio Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Höjdhoppardoping säger jag. Det finns ett kemiskt ämne som nyligen har hittats som heter JEPO, Jumping Electric Power Overjump. Det går in i blodkropparna och minskar accelrationskraften mot jorden. Riktigt klurigt.. Okej... Det där var inte roligt alls. Citera
Recommended Posts