STO Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Jag får inte upp statsen på bordet när jag spelar på Ongame! Det fungerar på Ipoker, Everest, m.m men ej på Ongame. Jag använder senaste PokerTracker och senaste GameTime! Gametime lägger bara in de aktuella borden i det vita fältet, och sedan kommer ingen statistik. Otroligt tacksam om någon kan hjälpa mig! Citera
STO Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Postad 22 April , 2008 oh nej Har du en enkel lösning på mitt problem? Eller ville du bara håna en icke så insatt person? Citera
heltoker Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Har du en enkel lösning på mitt problem?Eller ville du bara håna en icke så insatt person? skulle bara försöka vara lite tuff, sry Citera
Odrike Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Köp PAH imo. Jag tror du har råd. Citera
STO Postad 24 April , 2008 Författare Rapport Postad 24 April , 2008 Köp PAH imo. Jag tror du har råd. Tror jag också, men det ska väl även fungera med gametime? Citera
Odrike Postad 24 April , 2008 Rapport Postad 24 April , 2008 Tror jag också, men det ska väl även fungera med gametime? Sorry jag vet ej. Men eftersom du spelar på en klient som poker ace hud fungerar på så råder jag dig att skaffa det istället. GT+ är ju lite begränsat. Ännu bättre program är iofs holdem manager som ska fungera på ongame numera. Citera
Recommended Posts