ANGRYKOREAMAN Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Google is my friend, trodde jag, så nu vänder jag mig till er, kära forumiter. De tre jag testat har lagt in ful reklam för att de var gratis, inte fungerat och krånglat för mycket. Shoot! Citera
TotalFarsa Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Hörft talas om de däringa piratpojkarna? Sök och du skall finna. Anfäkta och anamma! Citera
Juggler Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Vad vill du göra? .avi kan innehålla lite vad som helst för codecs. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Postad 22 April , 2008 Vad vill du göra? .avi kan innehålla lite vad som helst för codecs. Göra det läsbart för ett videoredigeringsprogram som inte tar .avi. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Postad 22 April , 2008 vixy.net Fel håll. Citera
brainslicer Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 som juggler redan sa kan avi innehålla lite vilka codec som helst om du inte bryr dig i codec utan bara i containern, testa googla: "convert avi to mpeg" byt ut mpeg mot önskat containerformat jag tar bestämt avstånd från alla tänkbara malware som kan tänkas följa med om du väljer nåt på random flaskmpeg är väl en gammal opensource goding som borde klara det, länge sedan jag använt den dock? en annan lösning som borde fungera är ffdshow som kickar in när nåt saknas.... Citera
Matfrid Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Google is my friend, trodde jag, så nu vänder jag mig till er, kära forumiter.De tre jag testat har lagt in ful reklam för att de var gratis, inte fungerat och krånglat för mycket. Shoot! på videohelp.com finns bra guider, och länkar till bra freeware Citera
Recommended Posts