Gå till innehåll

AnnAhl - körd igen!


AnnAhl

Är jag sämst på Pokerforum?  

582 medlemmar har röstat

  1. 1. Är jag sämst på Pokerforum?

    • Nej, det är Rilleg.
      19
    • Nej, det är Djens.
      44
    • Nej, det är HataB2B.
      9
    • Nej, det är CarlDenStore.
      58
    • Nej, det är TexasLimitKing.
      22
    • Nej, det är MrDawwe.
      24
    • Nej, men din mamma är...
      51
    • Håll Käften din lilla råtta, jag hatar dig! ADSKNSDG!!
      37
    • Vem är du?
      261
    • Nej, jag själv är.
      57


Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

gl med de nya målen och med spelet.

Tackar tackar, hoppas på framgång.. Kommer ändå sakna SvS lite, finns en hatkärlek där...

 

Bra! svs är riggat. gl

Men det är inte mer riggat än Ongame.. Ska bli kul att variera sig lite iaf!

 

då kan du ju kankse berätta ditt nick på svs? Har alltid undrat om jag lirat mot dig eller ej.

 

gl på nya siten

Shoot! nickar "MackaMjolk" Tror att många ser mig som en riktig slasktomte... Vad nickar du?

 

Jag har gett massviiis med ledtrådar till hans nick i mina inlägg...:D

 

Bra val simon, pma mig nicket sen bara så styr vi alla detaljer :) GL som fan mate

 

Japp, det har du.. Mitt nya nick är kanonkul. Backar jag med det så backar jag forever... Folk kommer garva sönder sig när de ser vem dom spelar mot.

 

Nya One Tree Hill, sen gymmet, mat, lite Dexter... Sen poker eller något i den ordningen.

 

Tjoooo..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt så sket det sig med dagsplaneringen, grindsuget och spelberoendet tog över totalt... Jag måååååste ju testa nya klienten liksom!

 

Lirade en timme + €130.

 

Skönt att det inte började med att man rasade åt helvete direkt, fick ett topset mot FD som höll osv. Såg endel riktigt sjuka spel undertiden jag satt där, sånt gillas! :-D

 

Nu blir det nya One Tree hill...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några frågor:

 

Hur många bord multitablar du?

Ska köra 8 bord, känns optimalt.

NLSH?

Japp, är värdelös på poker men minst värdelös på NLSH. :-)

Vad räknar du med att få tillbaka?

Ca €2k / månad kanske, av vad jag hört...

Kan vem som helst få samma avtal som du?

Tror det, ingen koll på sånt alls.

Vaför just Boss?

Aldrig spelat där, men jag hatar många andra nätverk.. :-P

Tacksam för svar!

Mvh Patfor

 

En sak är jag säker på och det är att jag aldrig mer ska spela på Ongame, grindar och multitablar hellre mobiltelefons-poker än att sätta in mina pengar på en sådan site som Ongame, får jag 1000% i RB så spelar jag inte där ändå.

 

Ouuut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är homosexuell och älskar vargar.

Huh? ffs!! Lägg av Luddvig! :cry:

 

Din tomte, hur ska jag veta att jag får outa dina business, du kanske har något hemligstämplat kuvert från maffia-institutionen där det klargörs att det endast är du som outar dina deals.

 

Om jag köpte knark av dig, skulle jag bara skriva det här då liksom?

 

;-) Helt seriöst inlägg btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak är jag säker på och det är att jag aldrig mer ska spela på Ongame, grindar och multitablar hellre mobiltelefons-poker än att sätta in mina pengar på en sådan site som Ongame, får jag 1000% i RB så spelar jag inte där ändå.

 

Ouuut.

 

Tack för svaren! Men hur har du fixat rakebacken, kommer den automatiskt till dig bara för att du spelar på siten eller reggade du dig vid någon rakebacksite?

 

Spelar NLSH på Unibet just nu, iofs hälften så många bord som du och hälften så många timmar, ingen rakeback alls, men hade jag fått 25% av den rakbacken du nämner så hade jag varit mer än nöjd! Därav alla frågor...

 

Mvh Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja, första dagen avklarad...

 

Tog en paus efter att ha droppat €270 förut. Har lirat i ca 3 timmar nu och gick tillslut +€106 för dagen.

 

Har svårt att se om det är jag som är kass i vissa situationer. Hittade en jättefisk som degade pre med ATo varannan hand ett tag, men likt förbannat så ska han plocka 3 inköp av mig och sticka. Orkar man släppa JJ på KKT mot en sån liksom... 56 på K3477. Vettefan, jag orkade inte iallafall... Kanske bara är paranoid men funderar på om jag synar ner för mkt mot folk jag vet är kassa, dom träffar ju händer dom också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag har redan kommit på nackdelen med att inte spela på Svenska Spel....

Det är svårare att stava på andra siter, tar en jävla tid. Fick ett telefonsamtal ifrån "Redbet" idag där dom frågade vem jag var osv, frågade om jag redan klonkat in min RB med en gång och dom sa att jag hade 60 % RB med en gång tack vare min polare Ludvvig, sinnesjukt är det, jag som trodde jag hade 50%, men glad blev jag på systembolaget när dom i vilket fall sa att jag hade 60%.... Tack Ludde! U r my friende. Supporten is verry nice osv...

 

Full är jag, jag har druckigkt alkohol osch dagens fylla är tyvärr inte trevlig, min polare sneflippa (ni vet när man dricker för mkt och blir en person man egentligen inte menar att vara) så han tännade på mig och utdelade 99u kilo fylleslag mot min käke som numera är blå, ska gå hem till honom imorn...

 

Han kommer att fråga mig detta "Vem fan har slått dig, jag tar honom"

 

Kommer bli skoj att upplysa honom om att det var han som sneflippa och var riktigt jävla elak mot mig. Har aldrig varit i närheten av att gråta (LOL) i hela mitt liv som när han stod och talade om hur värdelös jag var för honom osv.

 

Sjukt illa... But, i love him anyway, and so on... :-D

 

Åter till rubriken. Saken är den att SvenskaSpel har en spelgräns, vilket många andra klienter/nätverk inte har. Detta i sin tur gör att jag som medmänniska spelar när jag druckigt akohol (för att jag vet att jag kan)...

 

Detta inträffade idag. Spelade 4 bord NL€200 med 75€ buy in,(var så kass action på lägre bord.) Jag torskade relativt snabbt en 200€ pott med QQ mot JT på Jxx, där vi blev AI på turn T947. Där jag verkligen tycker att Fi borde foldat sin hand, 3 bettar pre osv. Iofs bara 50 BB för dom som är regulars på siten men ändå. Fi rivrade stegen. Men...

 

Jag tiltade inte en sekund!!

 

Kan berott på att jag var full...

 

Hittade lite standard-situationer som för en gångs skull höll! :-D Detta medförde ett fint + på €314. Nu ska jag slagga, GN, GG and so on... Puss...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men särsimon inte fyllelira (: tur de gick bra denna gång =) var de törta som flippa eller? :-P

 

I know, är fan hopplös. Du får nog ta hand om mitt konto kommande fyllekalas, orka gula igen...

 

Nope, inte Törta som flippa, Jonte som jag sa, shit happends.

 

Lägg te Luddekudde på msn också, bara att godkänna Luddepudde... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt drygt me människor som inte kan hantera alkohol.

Väck han med en hink isvatten uppföljt av en knack i pannan med ett damsugarrör imo.

Inte så hårt att han gör sig alltför illa förstås.

Och sup inte med han igen som protest...

 

Jag om någon kan tyvärr inte hantera alkohol. Är inte det minsta bättre själv, förstår inte varför man ska bli dräggfull varenda gång man är ute... Göra bort sig och ha ångest i en vecka liksom. Standard.

 

Du kan sätta spelbegräsningar p boss också..sätt typ 1k eller något så slipper du förlora en jävla massa pengar.. :)

 

NH, GG, WP! TY TY. Ska kolla på detta.. :-)

 

Lirat 3 timmar eller något idag också, började segt med att vara back €250 under första halvtimmen, AA mot set, AA mot set, AA mot A9 på 99x typ. Men det vände lika snabbt som det kom! :-) Slutade första sessionen +-0 men klonkade lite nu på natten och dagen slutar +€108. Månadsresultatet har inte varit bra men ligger +6999 sek. Hoppas på en bättre andra hälft av månaden... Ouuut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+€91 det första här idag. Är nöjd med det då jag hade QQ mot KK för fulla inköp och KK där jag 4bettar in halva inköpet preflop och flopp landar Axx där jag check/foldar. Kanske är helt åt helvete...

 

Nu blir det frukost och Dexter, avsnitt 4 säsong 3. Snart ikapp! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+€78 till för idag, slutar alltså +€169 för dagen, kunde varit mer om jag inte spelat som en apa i vissa händer osv. Men är nöjd i vilket fall...

 

Jag är fett uttråkad? Vad gör man då?

Tar en jävla tid att få ner Dexter från tankafett, orkar inte streama...

 

Vad ska jag göra nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Couronne på blip brukar vara nöten

 

Aight, det är då fan att registreringen inte går igenom... Är ju lättare att öppna ett bankkonto på Cayman Islands än att få igång ett konto på Blip.se.

 

Herrejesus, vart är världen på väg?

 

I will give this motherfucking Blip.se a few more tryes, and thats it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...