King_ingo Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Är det någon som ska ut på krogen ikväll?? Det skulle vara roligt att träffa några "pokerforumare"! Jepp jepp hör av er!!!! * Allt om-tråd, grattis! - QoS * Citera
King_ingo Postad 5 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2005 WWWHHHiiii!!! Min första allt om tråd!!!!!! Jag är dig evigt tacksam!!! QoS!!!! Men vi är så få som är från lsele här på forumet så jag tycker att vi döper om tråden till allt om Lycksele??? puss puss Citera
Papa Kubo Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Ni kanske är jättemånga, men inte ens du verkar ju våga stå för det! Citera
King_ingo Postad 6 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2005 Bla bla bla... Okej jag ska plita in det i min pressentation. Citera
EAK Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Där fick man för att man är på off-topic så sällan. Ett tillfälle till fest missat, fan det var illa. Dessutom ska King_ingo ha en känga i ***** för att han inte angett sig själv som lyckselebo tidigare. Själv har man hållit utkik efter annat folk från Lse på forumet och aldrig sett någon. Hälsningar EAK Citera
King_ingo Postad 8 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2005 EAK Det är så att jag är inte från lycksele ursprungligen. Därför har jag inte skrivit det. Men sen att jag inte har skrivit någonting är helt klart oförlåtligt. Citera
Recommended Posts