jm_j Postad 29 Juli , 2008 Rapport Postad 29 Juli , 2008 Turnering i Åbo 9/8 med €100 till potten och 5€ till hyran. Önskevärt att alla andra hinkar upp flera backar öl ön vad jag gör... Citera
KallOödmjukDiva Postad 30 Juli , 2008 Rapport Postad 30 Juli , 2008 "The Vic" i London har ett klassigt o mysigt kortrum. Var när jag var där, sista två veckorna i Juni, ofta 2st 1/2 bord och 2st 1/3 bord uppe. Pund förstås. Även 2/5 bord var uppe ibland. 2-4st 10/20 var även alltid uppe. Goa öppetider med från klockan 12.00 ända fram till 06.00 på natten/morgonen. Bara Texas NL bord dock. Smidigt att ta sig dit med, tunnelbanan till Edgware Road, följ den stora vägen vid tunnelbanstationens utgång ca. 250m. Ligger 15m in på en sidogata dock så gäller att inte gå för långt. Citera
Jagged Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Bumpar den här tråden! Vi är ett gäng som antagligen åker utomlands för att festa och se världen (läs slippa höstdepression pga det så otroligt tråkiga vintervädret) i ungefär en månad. Självklart måste det slås in poker i det hela, och vi tänker på Barcelona, warzawa eller alternativt London eller Nottingham. Det tråkiga med London är väl att vädret inte är jättemycket bättre där, men alla pratar engelska, och det kan vara härligt ifall man är där längre än en vecka. Warzawa var det en kompis som en gång sa att om man inte kan slå det spelet, så kan man inte spela poker. Barcelona är ju en sjukt fin stad vet jag, men hur är spelet, det är olika efter varje persons inlägg, jättedpliga dealers och ingen NL HE för det mesta? Vet att man kan ta sig runt på engelska där ganska mycket utan problem också... Så vad tycker ni? Det ska vara helt okay spel tillsammans med en levande stad och inte uttjatat efter en vecka! Citera
Recommended Posts