Gå till innehåll

bästa b2bbonusen?


fozzilman88

Recommended Posts

Legatopoker

 

Nu var det den bästa bonusen han frågade efter, inte den sämsta:

Det framgår det inte om 1000pp är samma som 1000vip eller inte.

I såna fall är den extremt rutten.

 

The bonus is released in portions of €20 per 1000 PP collected

- Payments are made once per day

- The bonus is activated only after a players has mailed us his details.

- This bonus cannot be combined with other bonuses

- Points can be collected both at BossMedia (Poker1) and the B2B-network

- The bonus will expire 90 days from creation date

- Legatopoker retains the right to cancel bonuses if a player acts in a fraudulent way or cheats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är "ganska" säker på att 10€/100 vip är det bästa som sajterna (*) får ge ut på B2B-sidan på nätet för närvarande. Sedan finns det sajter där du kan kombinera denna bonus med 30% flat cashback (exempelvis H2A).

 

(*) Vanliga skin, sedan har nog "specialpartnerna" andra möjligheter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var det den bästa bonusen han frågade efter, inte den sämsta:

Det framgår det inte om 1000pp är samma som 1000vip eller inte.

I såna fall är den extremt rutten.

 

The bonus is released in portions of €20 per 1000 PP collected

- Payments are made once per day

- The bonus is activated only after a players has mailed us his details.

- This bonus cannot be combined with other bonuses

- Points can be collected both at BossMedia (Poker1) and the B2B-network

- The bonus will expire 90 days from creation date

- Legatopoker retains the right to cancel bonuses if a player acts in a fraudulent way or cheats

 

1000 pp = €100 rake

 

Så om man kombinerar den bonusen med 30% rb blir det väl ca 50% av raken man får tillbaks, plus att dom har gratis uttag och ganska nice VIP shop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1000 pp = €100 rake

 

Så om man kombinerar den bonusen med 30% rb blir det väl ca 50% av raken man får tillbaks, plus att dom har gratis uttag och ganska nice VIP shop

 

Jag har då aldrig betalat för något uttag, sen är det ju frågan om bonus+cashback ens går att kombinera. De B2B sajter jag spelat på har man fått välja mellan vip cashback Gold eller bonus.

1000pp vet jag inte vad det är, men 1000vip är mycket mer än de 100Euro i rake du pratar om, närmare 400E.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har då aldrig betalat för något uttag, sen är det ju frågan om bonus+cashback ens går att kombinera. De B2B sajter jag spelat på har man fått välja mellan vip cashback Gold eller bonus.

1000pp vet jag inte vad det är, men 1000vip är mycket mer än de 100Euro i rake du pratar om, närmare 400E.

 

Alla sajter som kör 24h cashiern tar ju €10 för varje uttag utöver det första varje månad

 

Vete fan finns säkert bättre deal än legatopokers om man spelar 10 000 VIP+ i månaden, spelar dock inte så mkt själv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är "ganska" säker på att 10€/100 vip är det bästa som sajterna (*) får ge ut på B2B-sidan på nätet för närvarande. Sedan finns det sajter där du kan kombinera denna bonus med 30% flat cashback (exempelvis H2A).

 

(*) Vanliga skin, sedan har nog "specialpartnerna" andra möjligheter...

 

Vilka är då dessa specialpartners?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Vet någon vilken som är den bästa bonusen på b2b förtillfället?

 

Jag hittar inget bättre än 10euro/100vip

 

Den bästa just nu är väl Potraiser - 100% upp till 200euro, 1500 VIP. En x7.5 alltså. Jag tror att du måste spela 1500 VIP oavsett hur stor bonus du väljer.

 

Sen finns det flera 140 euros, 300 VIP/35 euro. X8.57 alltså, Ahoypoker är en av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har då aldrig betalat för något uttag, sen är det ju frågan om bonus+cashback ens går att kombinera. De B2B sajter jag spelat på har man fått välja mellan vip cashback Gold eller bonus.

1000pp vet jag inte vad det är, men 1000vip är mycket mer än de 100Euro i rake du pratar om, närmare 400E.

 

Ett tips är att läsa på siten innan du gör antaganden... Eftersom vi har ett och samma system för B2B och Boss så är det precis som tidigare skrevs i tråden att 1000pp på Legato alltid motsvarar €100 i rake oavsett vilken klient du väljer att spela på. Att kombinera rakeback och bonus går också finfint! Utöver det får du VIP-shop samt bidrar till välgörenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min åsikt om företag som säger att en del av vinsten går till välgörenhet är denna: Välj det billigaste/bästa alternativet och ifall du vill att en del ska gå till välgörenhet ge då den själv så slipper pengarna någon mellanhand som såklart ska ha lön.

 

Ett av dagens bästa inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips är att läsa på siten innan du gör antaganden... Eftersom vi har ett och samma system för B2B och Boss så är det precis som tidigare skrevs i tråden att 1000pp på Legato alltid motsvarar €100 i rake oavsett vilken klient du väljer att spela på. Att kombinera rakeback och bonus går också finfint! Utöver det får du VIP-shop samt bidrar till välgörenhet.

 

motsvarar då 1000vip=4000pp eftersom 1000vip=400€ i rake ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min åsikt om företag som säger att en del av vinsten går till välgörenhet är denna: Välj det billigaste/bästa alternativet och ifall du vill att en del ska gå till välgörenhet ge då den själv så slipper pengarna någon mellanhand som såklart ska ha lön.

 

Dumt resonemang av tre skäl:

 

1.) Att stöda siter som skänker pengar till välgörenhet gör att andra siter får större incitament att göra detsamma, dvs din Euro blir flera Euro i förlängningen...

 

2.) Det är givetvis mer effektivt på alla sätt att EN person gör en transaktion än att ett X personer gör transaktioner som totalt når samma belopp.

 

3.) Massor av människor PRATAR, mycket färre agerar. En väldigt stor andel av de som säger/tänker att de minsann ska avsätta pengar kommer aldrig göra det i praktiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...