Gå till innehåll

Inge mer dubbel summit points.


hackson

Recommended Posts

Dear hackson,

 

We hope you enjoy playing at Everest Poker's ring game tables. You may be aware of our Double Summit Points feature, which benefits the first two players to be seated at a new ring game table session. These two players then earn Summit Points at twice the normal rate for the remainder of that session.

 

The original intent of this feature was to increase the number of open tables and offer more choices to players. Unfortunately, this feature has been increasingly abused, resulting in a high volume of player complaints. After investigating these complaints, we have determined that the Double Summit Points feature is doing more harm than good. In order to maintain the highest-quality playing environment for all our players, we will no longer be offering Double Summit Points.

Fan folk får för mycket bonusar, bäst å ta bort det.

We recognize that this decision may disappoint some of you. However, we look forward to giving you a new Summit Points program that will result in increased benefits for everyone, and not just a select few. Keep an eye out for this announcement in the near future, and as always, we wish you luck at the tables.

 

Aha, precis som med det nya bonussystemet.

 

Sincerely,

The Everest Poker Team

 

Bye bye I guess, ser inte att de gör nån ändring till det bättre.

Det har ju inte hänt förr.

 

Dags å skicka in papprena på kortet och kvitton så man kan casha ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, detta är ju sååååååååååååååååå sjukt!

 

Man upphörs aldrig att förvånas över hur Evereset misshandlar sina kunder!

Jag spelade tidigare på de högsta borden varje dag på EVP, men jag har gjort min sista session där för några månader sedan!

 

Skulle ändå vara kul att höra en förklaring av Everest representanten här på forumet, för att få sig ett stort garv av hans vanliga politikersvar.

 

:lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har svårt att föreställa mig hur ett sånt system missbrukas samt hur ens en enda har hittat anledning att klaga på det?

 

Jag försöker verkligen... hjälp mig?

 

Dear Everest,

Det sitter ensamma personer på flera av borden och det irreterar mig nått fruktansvärt

 

Dear Everest,

När jag loggade in i dag så satt fanns det nästan inga tomma bord då det satt minst en spelare vid varje bord och jag tycker om att sitta helt själv vid borden utan någon motståndare, snälla ta bort dubbelpoängen för de två första spelarna så jag kan sitta helt ensam vid borden.

 

Dear Everest

Jag tjänar bara 100 SP när min motståndare får 200 SP då jag satt mig för sent vid borden. Jag är avundsjuk och vill att vi båda ska tjäna 100 SP. För jag tycker att de rika ska elda upp sina pengar så att de har lika lite pengar som de fattiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig som varje månad satsar på maxbonusen är det här beslutet något som direkt tvingar mig till att spela många, många fler timmar per månad, det rimmar sjukt illa med att ni precis gav mig chansen att få större bonusar per månad.....jag har mest garvat åt alla klagomål härpå forumet tidigare, men det här beslutet måste ni verkligen motivera inkl. några faktiska mail där klagomålen uttrycks. Jag spelar, pratar, lever med Everest dagligen och nej inte en själ har nnågonsin uttryckt missnöje över det här.........leverera svar!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstod aldrig varför man skulle ha dubbla summit points bara för att man var först vid bordet överhuvudtaget.

 

Hmmm vad kan det vara??? Hur kan du inte förstå det? Det är ju helt sjukt att du inte förstår det??

Ok jag svarar så noga jag kan

 

Exempel 5 bord finns som är fulla. flera spelare köar. Ingen vill starta ett bord för ingen vill spela headsup och alla väntar på alla.

Man får bonuspoäng genom att starta bord så några väljer då att sätta sig själv för att få igång fler bord.. vips så är 6 bord full och kön kortare och Everest drar in mer rake och tjänar mer pengar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dubbla summits var ju uberbra..generera massor av bord. KAn ju slå vad om att summitsborden kommer ryka inom snart så shopen "klarar" sig !

Jag vill se klagomålen! Nu blir man upptvingad på en nivå högre om man inte ill offra hela sitt liv för att få ihop bonusen.

 

Hur kan man göra så många pissförändring...säger om hela pokereliten - "so sick"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt värdelöst. Hur fan kan det "missbrukas"!?

 

Enda smygpositiva man kan tänka är väl att det nu kanske finns riktiga planer på en shop och att dem därför vill dra ner på SP-intjäning, men det är nog långsökt.

 

Hehe, är det bara jag som misstänker att när shopen väl lanseras :shock: så kommer man inte få använda de SP man spelat ihop innan, utan att man bara får använda de man spelar ihop efter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det bara efterfrågan så startas ju borden upp ändå och fylls på rätt snabbt.

Ärligt talat så var ju bara den där grejen en ploj som gjorde att en total skitbonus gick att få att motsvara en hyfsad genom att starta upp borden själv.

Felet ligger ju i att everests nya bonusar är dåliga från början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det bara efterfrågan så startas ju borden upp ändå och fylls på rätt snabbt.

Ärligt talat så var ju bara den där grejen en ploj som gjorde att en total skitbonus gick att få att motsvara en hyfsad genom att starta upp borden själv.

Felet ligger ju i att everests nya bonusar är dåliga från början.

 

För det första så startas inte bord upp så snabbt som du tror. Finns många siter som har långa köer på ett flertal bord bra länge innan folk fattar att de kanske måste sätta sig på nya bord. Varje minut som går där de folk som borde spela står i kö är förlorade inkomst hur man än vrider på det.

Nu har väl Everest räknat ut att de förlorar mer på att dela ut fler poäng än de tjänar på att bord startas upp snabbare. Men att säga att det är på spelarnas begär som de tar bort systemet är bara bortförklaring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle tro att Everest faktiskt har fått mycket klagomål på att systemet missbrukas, vilket det faktiskt har då många som satt sig först har varit sitout tills bordet har varit fullt. De har ju då inte alls i praktiken startat upp bordet vilket säkert har retat många.

MEN jag är 100% säker på att ingen utav de som har klagat har velat ta bort systemet utan bara har velat ha ändrade regler för hur systemet fungerar. Det är så jävla typiskt Everest att försämra för spelarna och sedan komma med en idiotisk bortförklaring.....Att BOJKOTTA Everest är det enda rätta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...