heltok Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 gah jag blir så grinig. idag har motståndare dragit kabeln 2ggr mot mig. samma scenario båda gångerna. jag överbettar floppen, de har färgdrag och får inte odds alternativt de tror ajg har färgdrag, bluff men deras hand är för svag för att kunna syna mot hela min range. ena handen skrev till och med fi "nice hand" innan han råkade disconnecta efter att ha stekt hela väntetiden. tidigare i veckan var hand där fi raisade 4bb, jag 3betar till 14bb, han säger 35bb jag degar för 100bb med QQ. han drar linan med sin 77. jag vann förvisso handen, men borde vunnit hela hans stack, han ärju comittad. EV för syn är marginellt, EV för disconnect typ +30BB. dvs $300 tjänade han på att dra kabeln har anmält 3st dpabuse senaste veckan, inte någon har åkt dit. är det någon som lyckats sätta dit någon för dp-abuse? Citera
heltok Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Postad 15 April , 2008 en på party, två på ipoker. Citera
D Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Min uppfattning är att ipoker skiter fullständigt i att folk stjäl dina pengar. Spelade omaha för ett par månader sen mot en lirare som disconnecta tre gånger mot mig under en vecka. Ena gången pottade jag när bordet parade sig på river; han hade nötfärg, andra gången var när jag pottade river när färgdraget satt; han hade nötstege och tredje gången hade han om jag inte minns fel någon wrap med färgdrag på parad flopp när jag trebettade. Bifogade hhs till supporten men fick till svar att han endast hade använt sin DP några få gånger de senaste månaderna och att det inte fanns några bevis. Citera
DrRoland Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 är det någon som lyckats sätta dit någon för dp-abuse? Råkar sällan ut för det där överhuvudtaget. Antar att det är mest på högre nivåer folk sysslar med sådan där skit. Citera
heltok Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Postad 15 April , 2008 samma svar jag får. de har gjort en utredning, inget tyder på att han fuskar. han har fått en varning etc etc. konstigt att de råkar disconnecta så fort potten blir stor och synen är jobbig men aldrig annars. hur många händelser ska behöva för att siterna ska börja agera? Citera
gazzaflush Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Just ipoker är ruggigt dåliga på sina utredningar om sånna här fall. Har vart med om otaliga gånger där jag inte fått upprättelse. Vet inte vad man kan göra egentligen mer än vad man har rätt att göra:-( Citera
starsonmars Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Vad ska dom göra då? Det är ju omöjligt att bevisa något. Citera
jon2 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Tycker DP suger. Kanske for att jag aldrig har DC problem, sa det ger bara andra chansen att fuska. Verkligen tiltande nar man misstanker missbruk av DP Citera
Lisa87 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Det borde inte ens gå att göra så. Jag menar.. Det går nog att tjäna en hel del på att använda sig utav det. Inte sant? Citera
heltok Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2008 yay, fick äntligen dit en. han hade dragit kabeln 2ggr på samma bord på samma session båda gångerna med drag mot bets. Dear xxx Thank you for taking the time to report a potentially suspect usage of the 'disconnect protect' feature. We have thoroughly investigated Quiet[googleblock]76's account history with a particular focus on the player's previous usage of this feature. We have found that the hand you reported to us was indeed suspicious and as the investigation has revealed further suspicious disconnects in the past, we have proceeded to block the protection feature for this account. In future, should the player disconnect, his/her hand will be folded. The player concerned has been sent an email explaining the reason for our actions. If you need any further clarification, please do not hesitate to contact us. Contact us anytime, we are available around the clock to assist you with your account related questions and suggestions. Please provide us with a feedback on how you find our services by clicking on the below mentioned link: https://secure.partyaccount.com/email_response.htm?xxxxxxx Sincerely, Nikhil Game Fairness & Security Team Note: Your PartyAccount username and password are confidential information. No one from the company will ever ask for your password in a phone call or email message. Do not respond to any message or request that asks for your password. dock de pengar han vann när han drog ut mig fick han behålla. : Citera
ebisumaru Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 yay, fick äntligen dit en. han hade dragit kabeln 2ggr på samma bord på samma session båda gångerna med drag mot bets. dock de pengar han vann när han drog ut mig fick han behålla. : har också fått en spelares DP avstängd en gång på Ipoker, dock aldrig fått tillbaka några pengar Citera
Machmalo Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 Har fått dit flera spelare på Party Poker. Dom har då stängt av deras DP men man får inte tillbaks några pengar. Citera
Sideshow Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 Haha, finns DP protection ens kvar? Störtlöjligt Citera
strater Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 Haha, finns DP protection ens kvar? Störtlöjligt . byt site helt enkelt Citera
jozoa Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 Tycker det är sjukt löjligt av folk att sitta och abusa DP men om man inte vill bli utsatt för det så är det väl bara att spela på "No DP"-bord? Vet inte hur det ser ut på alla sajter men på iPoker finns det rätt många sådana bord där DP inte gäller. Jag ser inte riktigt någon poäng i att bli utsatt för det och skriva till supporten då man som bäst bara lyckas få personens DP att stängas av. De pengar som man eventuellt har förlorat får man aldrig igen och sajterna bryr sig inte tillräckligt för att man ska orka sätta dit alla idioter. Citera
ebisumaru Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 Tycker det är sjukt löjligt av folk att sitta och abusa DP men om man inte vill bli utsatt för det så är det väl bara att spela på "No DP"-bord? Vet inte hur det ser ut på alla sajter men på iPoker finns det rätt många sådana bord där DP inte gäller. Jag ser inte riktigt någon poäng i att bli utsatt för det och skriva till supporten då man som bäst bara lyckas få personens DP att stängas av. De pengar som man eventuellt har förlorat får man aldrig igen och sajterna bryr sig inte tillräckligt för att man ska orka sätta dit alla idioter. om fisken sitter på ett DP-bord så är det ju inte så att man sätter sig nån annanstans Citera
jozoa Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 om fisken sitter på ett DP-bord så är det ju inte så att man sätter sig nån annanstans Nej, verkligen inte men då är det rätt svårt att skydda sig mot idioterna och om man verkligen vill slippa skiten så finns det ju inget annat alternativ. Det jag vill ha sagt är att sajterna bryr sig inte tillräckligt för att man ska orka jaga och sätta dig dom som gör det. Citera
Recommended Posts