Babyboi Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Ansökte nyligen om Forex Sparkonto och Internetbank. Fick mina uppgifter om Sparkontot (Bankkonto Nr) inom en vecka, har dock inte fått några som helst uppgifter om Internetbanken. (Tänker på inloggnings uppgifter/ Bankdosa) Någon som vet hur det funkar? Tar det långtid? /Babyboi Citera
Babyboi Postad 13 April , 2008 Författare Rapport Postad 13 April , 2008 Ingen som har koll? Ska man behöva vänta på mail från forex? Citera
HSvensson Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Forex egna internetbank har jag ingen koll på, men gällande swedbank (och säkerligen de största bankerna också) så går man till bankkontoret, säger att man vill ha internetbanken och sen får man skriva på lite papper och dosan i handen, sen är det klart. Hoppas du får något vettigare svar från någon vänlig själ. Citera
blaenda Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 för mej tog det en vecka till att få internetkoderna, kommer som rek Citera
Babyboi Postad 13 April , 2008 Författare Rapport Postad 13 April , 2008 för mej tog det en vecka till att få internetkoderna, kommer som rek Ok, då får jag väl ha lite tålamod till. Tackar. Citera
Recommended Posts