Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

där var en fransman igår som satt o spela igår med morgonrock och morgontofflor tror han kom på 12th plats haha vilken kille.

jag trodde han hade gått i sömne, och hamnat på fel ställe.

• Svars 187
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
där var en fransman igår som satt o spela igår med morgonrock och morgontofflor tror han kom på 12th plats haha vilken kille.

Trodde du verkligen det? Det var värst.

Postad

Han bodde i tält också...:lol:

Postad

Lite missnöjd med resultatet, inga av mina favoriter höll. Hoppats iaf nån av Isaac, Luca eller Antonio skulle ta det, men icke :(

...som om en spelare antingen behöver vara tyst och tråkig eller en gnällig och otrevlig typ (som Hachem tycks vara), liksom.

Men självklart är det så att den tråkiga typen är att föredra av de två.

Jag personligen har sett Hachem kanske 3-4 gånger i tv-sänd poker där han gnällt och surat och liknande. Av etablerade "name pros" kan jag bara komma på Hellmuth som hållit på mer så vad jag sett.

Dessutom finns det ju mer än en personlig iakttagelse på 2+2 som säger samma sak.

Haha, ganska lustigt inlägg med tanke på din otrevliga stil i 50%+ av dina inlägg. Synd ja inte haft tid att svara förrän nu :(

Vore intressant att veta om du är en ren hycklare eller om du anser det "tufft" att vara otrevlig på internetforum, men irl är det inte okej (kanske är du den tråkiga typen där??:)). Om det är alternativ 2 kan jag säga att jag tycker helt tvärtom. Anser det mer okej och desto mindre fegt att vara otrevlig irl. Känns mer barnsligt att vara tyken på nätet medan en viss spontanitet mer kan ursäkta om man e otrevlig i verkliga livet.

Dessutom hade jag betydligt hellre sett ett TV bord med Hellmuth, Tony G, Mike etc snarare än ett gäng Allen Cunningham. Ta förresten gärna och kolla igenom några gamla avsnitt med Mike så kanske du ändrar uppfattning om att Hellmuth är gnälligast före Joe.

Om flertalet personliga iakttagelser från 2+2 säger att Hach'em är otrevlig må så vara, tycker dock verkligen inte det framgått av det som visats av honom på TV sänd poker.