Classebruun Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Vilka pokerprogram är bäst och vilkakan man köpa utan att de gör exakt samma funktion? jag har haft problem med att ladda upp min handhistorik i Pokertracker, från pokerstars... det funkar att lägga in det från full tilt , fattar inte varför det inte funkar.. är det för att jag inte har licens till det? (om det är ett vanligt problem, komemr jag inte kunna få upp det i ex pokeroffice heller då?) Citera
Black_Jim Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Vilka pokerprogram är bäst och vilkakan man köpa utan att de gör exakt samma funktion? jag har haft problem med att ladda upp min handhistorik i Pokertracker, från pokerstars... det funkar att lägga in det från full tilt , fattar inte varför det inte funkar.. är det för att jag inte har licens till det? (om det är ett vanligt problem, komemr jag inte kunna få upp det i ex pokeroffice heller då?) Det finns en begränsning för antalet händer man kan ladda upp utan licens har jag för mej. Till PT funkar PAHud jättebra! Citera
Recommended Posts