eurythmech Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Har spelat lite Omaha ikväll. Vore fantastiskt trevligt om det gick at få på video varför jag alltid förlorar på fylleomaha Citera
KingCosmoKramer Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Förstår inte exakt vad du menar.. men antingen kan du väl använda cardrunners hand replayer eller så får du väl använda camtasia? Citera
patrik7409 Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Laddade ner "universal replayer", men fattar inte hur man använder den. Är det nån som kan förklara för en trögis som jag? Citera
eurythmech Postad 25 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2009 Vad mysigt att jag nästan helt kan pinnpåjnta vilken kväll det där var, och varför jag var så full. patrik: Jag minns att jag svor över hur fult och jobbigt programmet var, strax efter att jag laddade ner det. Har inte öppnat det sedan dess. Så, tyvärr. Ingen hjälp från TS. Citera
patrik7409 Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Har du något pogram som är bättre då? Och isåfall hur funkar det? Citera
Recommended Posts