NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Mitt msn konto är hackat han sitter inloggad på min msn just nu! Hur får jag tillbaka det! Han har sagt till folk attt jag behöver låna pengar hjälp mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 Måste få tag i dapajn, benknackan eller typ punkrock kid så behöver jag snacka med dem så dem kan varna alla jag känner som lirar poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stormis Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Måste få tag i dapajn, benknackan eller typ punkrock kid så behöver jag snacka med dem så dem kan varna alla jag känner som lirar poker. Tror du kan skriva in fel lösen en massa gånger så blir det fryst i 24h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 Han sitter ju inloggad för tillfälllet på msn och tar kontakt med min polare som är på msn här just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 Helt sjukt känner mig så maktlös..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tidsoptimist Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Han sitter ju inloggad för tillfälllet på msn och tar kontakt med min polare som är på msn här just nu! Skapa en ny msn, lägg till dina vänner och snacka med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 Har inte deras mailadreser någonstans hur får jag tag på dem liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 har ringt dem jag har numret till men typ alla pf kontakter har jag inga mob nr till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Har inte deras mailadreser någonstans hur får jag tag på dem liksom? Det bästa du kan göra är väl att fråga runt bland deras vänner här på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 Har inte deras msn adresser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tidsoptimist Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Har inte deras msn adresser Logga in på en pokersajt och prata med någon av dem där som i sin tur kan hjälpa dig då kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Msn bör logga ut om du loggar in från en annan datorn har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Om man kapar någons msn så byter man lösen. Detta är nog fallet här. Msn bör logga ut om du loggar in från en annan datorn har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 Han har ändrat lösenord. Fick tag i hur man skulle göra men det tar 24 timmar för dem att svara vi mail...finns inget nr man kan ringa och spärra som är öppet heller Hitills har en kompis till mig satt in 5000kr till den här personen har varit borta så han har hållit på i mer än en dag ingen aning hur många andra som kan ha drabbats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Jag anade ugglor i mossen jäävligt snabbt så blockade dig direkt. Snubben ville att han skullke skicka 2K$ till mig på everest som jag skulle casha ut åt han för han reggat sig i fel uppgifter, PMA gärna noi om de är nått mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Förresten, kan man va i fara bara man snackade med honom utan öppna nån länk eller ta emot fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Troligen inte. Isåfall hade han nog inte ändrat lösen, +frågat efter utlåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 PM pajn ring mig så fort du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 Är du online pinnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Förresten, kan man va i fara bara man snackade med honom utan öppna nån länk eller ta emot fil? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Du har säkert redan tänkt på detta men om inte så kan du ju kolla vad din hemliga fråga är och om du då kan svaret (om nu inte den här filuren har ändrat den då) så får du ju lösenordet. Har du säkert redan provat som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 12 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2008 Han har som sagt ändrat allting sånt.... Msn support är så sjukt sega har fått tillbaka svar på att dem ska undersöka saken och återkomma.... Killen är fortfarande inloggad i mitt namn och försöker lura folk..Har varnat alla jag kan komma på..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Har du angett alternativ mejladr i dina hotmailinställningar så begär du att lösenordet återställs o skickas till den adressen, och då kan du logga in med det nya lösenordet. Funkar även med säkerhetsfråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 https://support.msn.com/pplogin.aspx?ru=changepassword Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts