Gå till innehåll

Swede tipsar - bästa sättet att träna "pokerfejs"


Swede

Recommended Posts

Tja,

 

sitter just nu och spelar lite 24:an medan jag har varldens trakigaste kurs; Retail Marketing (massor med siffror, inget vettigt, och professorn ar den segaste manniskan pa jorden)

 

Har markt att jag maste vara extremt bra pa att halla masken om jag skall lyckas spela samtidigt som man sitter har. Kan inte ge ifran mig minsta signal att jag sitter och gor nagot annat an ar uppmarksam pa hans kurs.

 

Sa om jag far AA har jag samma min som nar jag far 72. Inga minforandringar om jag nyss fatt in kaken mot fargen heller.

 

Det jobbigaste dock ar att inte gora nagot om man nyss rakat ut for varsta utdragningen, eller om jag lyckats trippla upp min stack.

 

Hehe...

 

* RP med prickar - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående "träna pokerfejs".

 

Jag har börjat stirra på folk som besatt, det började med att jag tänkte driva dom till vansinne men jag har märkt att jag har blivit mycket bättre på att hålla minen. Detta kan jag verkligen rekommendera för er som vill få bättre pokerfejs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta händer mig flera gånger, tråkiga föreläsningar så plockar man fram pokern på laptopen.

Hände en gång att föreläsaren tog en promenad i salen och eftersom man sätter sig längst bak (där strömuttagen finns till laddaren) så gick han runt hela salen och passerad min dator, jag förstås helt uppe i en hand utan att märka hans lilla promenad. Iallafall han frågar hur det går när han passerar, och jag säger som det är att jag spelat ihop 500kr på hans föreläsning. Då säger han bara; - Jaja då ska jag inte störa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...