Swede Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Tja, sitter just nu och spelar lite 24:an medan jag har varldens trakigaste kurs; Retail Marketing (massor med siffror, inget vettigt, och professorn ar den segaste manniskan pa jorden) Har markt att jag maste vara extremt bra pa att halla masken om jag skall lyckas spela samtidigt som man sitter har. Kan inte ge ifran mig minsta signal att jag sitter och gor nagot annat an ar uppmarksam pa hans kurs. Sa om jag far AA har jag samma min som nar jag far 72. Inga minforandringar om jag nyss fatt in kaken mot fargen heller. Det jobbigaste dock ar att inte gora nagot om man nyss rakat ut for varsta utdragningen, eller om jag lyckats trippla upp min stack. Hehe... * RP med prickar - QoS * Citera
ematic Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Haha, är det under en föreläsning, när sker denna träning? Citera
Lamby Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 till detta hinner du skriva paa forumet utan att visa en min tack, fick ett gott garv vilket jag kan behoeva. Sitter paa en flygplats i Sydafrika med planet foersenad 5 timmar dock med internet men utan poker. MVH Lamby Citera
Daniel C Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Angående "träna pokerfejs". Jag har börjat stirra på folk som besatt, det började med att jag tänkte driva dom till vansinne men jag har märkt att jag har blivit mycket bättre på att hålla minen. Detta kan jag verkligen rekommendera för er som vill få bättre pokerfejs. Citera
Swede Postad 3 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2005 enda problemet nu ar att folk runtomkring mig i salen sitter och glor pa min skarm och apploderar nar jag vunnit en stor pott... they will be my downfall Citera
Swede Postad 3 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2005 antar att du vill satta dig vid mitt bord? Citera
Papa Kubo Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Var spelar du (sajt/level/namn på bordet)? Citera
Swede Postad 3 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2005 24:an, .5/1 NLT Alcoy o Torremolin Citera
flibben Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Föreläsning mitt i natten? skumt skumt lycka till, bara hoppas den där professorn är en pokerräv han med då så att han inte blir så sur när han märker vad som pågår Citera
flibben Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Aha, då hänger jag med. Jäkligt trevligt ställe San Diego, var där förra våren, sol å värme, får väll säga att jag avundas dig en smula Var däremot aldrig på universitet som det fanns planer på att besöka, är det bra? Citera
dj_feel Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Detta händer mig flera gånger, tråkiga föreläsningar så plockar man fram pokern på laptopen. Hände en gång att föreläsaren tog en promenad i salen och eftersom man sätter sig längst bak (där strömuttagen finns till laddaren) så gick han runt hela salen och passerad min dator, jag förstås helt uppe i en hand utan att märka hans lilla promenad. Iallafall han frågar hur det går när han passerar, och jag säger som det är att jag spelat ihop 500kr på hans föreläsning. Då säger han bara; - Jaja då ska jag inte störa. Citera
Swede Postad 3 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2005 aiight, forelasning ar over, jag: 130 euro plus.. bra for en timme. Far en utbildning samtidigt som jag tjanar pengar ensa som saknas ar en flicka som... hehe Citera
freeman Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 ensa som saknas ar en flicka som... räcker inte Kubo? Citera
rataxes Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Du sa ju att det fanns massor av brudar? Hur kan alla slampiga amerikanskor motstå en Svensk som drar in massa pengar på poker? Citera
flibben Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Låter som en lyckad föreläsning, ha det så trevligt på beachen nudå Citera
Swede Postad 3 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2005 nu skall man ivag och kopa glasogon, sa att man kan lasa det som star pa tavlan Citera
Pedroboy Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Gå på en teaterkurs, där kan man även lära sig att skapa pokerfejs med förvillande signaler. Citera
Recommended Posts