sexyterran Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Behlver hjälp av nåt musikgeni, Jag måste få reda på vad det här stränginstrumentet heter som används i Sea of Love av Cat Power. Här e en youtube länk med låten i fråga http://youtube.com/watch?v=JHbQ-dKCkUc Grymt tacksam för svar Citera
tomtetomte Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Får man svara även om man inte är musikgeni? Isåfall säger jag cittra. Citera
sexyterran Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Postad 9 April , 2008 Får man svara även om man inte är musikgeni? Isåfall säger jag cittra. Ja självkalrt! hur säker är du? Citera
sexyterran Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Postad 9 April , 2008 ok cittra är zither på engelska har jag hittat nu, och kinesisk cittra verkar helt galet cool: Citera
Dead-Inside Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Letade en del efter ett bra klipp på youtube, hittade tillslut en skön kille; Nyckelharpa sparkar kuken av cittra. Citera
Recommended Posts