Gå till innehåll

Edge mot Taylor Caby HU??


Herveao

Recommended Posts

Den där bjornL verkar ha taskig insikt. "Jag har en kompis som spelade fotboll en säsong men tröttnade rejält på det, och han kan inte för sitt liv förstå hur folk orkar stå ut år efter år." Björn allvarligt talat så bryr vi oss inte.

 

Självklart krävs det lite Alpha i blodet för att ha en sådan stark strävan efter utmaningar så att pengar inte längre är huvudargumentet för att spela.

 

Vad bryr du dig inte om? Fotboll en hel livstid ar ungefar vad en grinder spelar pa 3-4 ar sa ditt argument suger faktiskt. Och da kan jag lova att den fotbollsspelaren skulle vara ganska less om han la ner den tiden jamfort med i borjan av hans karriar. Speciellt da han inte ens blir jattebra pa sin fotboll. Dessutom ar fotboll ett mer varierande och socialt spel. Jag spelade mina sista ar pga lagstamningen, vars hittar du den i poker? Och varfor tror du 90% av alla spelare slutar?

 

Sjalvklart forstor jag de som fortfarande tycker det ar roligt. Jag sager bara min syn pa saken och varfor jag tror att det ar manga fler an jag som tycker sa. Bl.a alla mina vanner. Varfor ar inte det okej att tycka att pengarna ar grejjen? Spelberoende ar jag ocksa sa jag far en del kickar av spelet. Finns sakert manga spelberoende som spelar aven fast spelet inte ar roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad bryr du dig inte om? Och varfor tror du 90% av alla spelare slutar?

 

 

 

Måste verkligen komma många nya spelare varje dag för att hålla uppe snittet:P

 

Btw, är kanske inte lagkännsla inom poker. Eller den exsiterar väll inte på samma sätt ihuvudtaget. MEN finns en möjlighet till en social aspekt ändå, eftersom man gärna diskuterar fruktansvärt mycket poker med polare/spelare.

 

Sen så är det ganska sjuka pengar man kan göra redan på ganska låga nivåer, det plus utmaningen/tävlningsmomentet tycker ialf jag är väldigt lockande och har svårt att se att jag kommer sluta spela.

 

Hm vad ot jag hamnade:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste verkligen komma många nya spelare varje dag för att hålla uppe snittet:P

 

Btw, är kanske inte lagkännsla inom poker. Eller den exsiterar väll inte på samma sätt ihuvudtaget. MEN finns en möjlighet till en social aspekt ändå, eftersom man gärna diskuterar fruktansvärt mycket poker med polare/spelare.

 

Sen så är det ganska sjuka pengar man kan göra redan på ganska låga nivåer, det plus utmaningen/tävlningsmomentet tycker ialf jag är väldigt lockande och har svårt att se att jag kommer sluta spela.

 

Hm vad ot jag hamnade:(

 

Se dar en som haller med mig lite. En bra fraga som jag staller mig ar hur manga av er som skulle spela poker om det bara fanns playmoney?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se dar en som haller med mig lite. En bra fraga som jag staller mig ar hur manga av er som skulle spela poker om det bara fanns playmoney?

 

Bara att kolla sjuka köerna på ipokers playmoneybord;) Sen har väll facebook en pokeraplikation som används av x-tusen?

Men är obv bara fiskar och Fergusson som lirar playmoney:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...