Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena, det var ett tag sedan jag spelade poker och tänkte börja lite smått igen och försökta logga in på mitt neteller konto. Det finns inga pengar där inne men när jag försökte logga in så stog det att mitt konto var låst. Jag kontaktade supporten och de sa att mitt konto var under en investigation och skickade mig en historia av överföringar och jag skulle då bekräfta om jag hade gjort dem.

Till min förvåning så har det lagts in över 3000 dollar från 10 olika visa kort in i mitt konto och alla har sedan överförts till diverse poker sidor. Jävligt skumt tyckte jag och mailade tillbaka supporten om att jag inte har gjort de här överföringarna. Nu svarar de inte längre på mina mail och jag är lite tveksam till att fortsätta använda mitt neteller konto. Frågan är nu någon som upplevt detta och är det någon som kan rekommendera något annat sätt att överföra pengar?

Postad

Lika bra att du ringer Neteller eller gå in på deras Live-chat. E-mail supporten är värdelös. Kan ta upp till 1 vecka att få ett svar om du går den vägen.

Moneybookers är jobbiga att ha att göra med. Kan låsa kontot typ när som helst.