Looseweak Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Absolute Life Poker 0.25/0.50, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker saw flop | saw showdown Button cbalo ($36.97) SB LOOSEWEAK ($182.15) BB Ginungagap ($85.87) UTG oymichzor ($54.75) UTG+1 racetothetop ($50.00) CO darkdollonfire ($59.40) Preflop: LOOSEWEAK is in the SB with 5 5 oymichzor raises to 2.00, racetothetop calls 2.00, 2 folds, LOOSEWEAK calls 1.75, Ginungagap calls 1.50. Flop (8.00) K 5 9 LOOSEWEAK checks, Ginungagap bets 5.00, oymichzor calls 5.00, racetothetop raises to 13.00, LOOSEWEAK raises to 28.00, Ginungagap moves all-in for 78.87, oymichzor moves all-in for 47.75, 1 fold, Inga stats typ. Jag är väldigt sugen på att syna, men å andra sidan är jag jättesugen på att folda. Hatar att Ginungagap är rätt djup (inte jättedjup men lite)... Citera
Snusarn Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 1. Det är NL50 2. Alla möjliga drag finnes 3. Du har set SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYN Citera
Dionysos Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 två färgdrag och en AK, snapcall. Citera
DocLame Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Antar att du blev översettad, eftersom du frågar? Men du kan inte vika i detta läge. Utan reads så hade jag nog inte börjat fundera på fold förrän vid klart större stackar än vad som faktiskt gäller. Citera
Sideshow Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Vet inte vad oddsen är men bör väl vara lite +ev så syna. Sen att det aldrig skulle gå att lägga set på flop är ju så 9-bords-grind-autopilot-tänk så det är skrämmande. Citera
Tottyville Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Vet inte vad oddsen är men bör väl vara lite +ev så syna. Sen att det aldrig skulle gå att lägga set på flop är ju så 9-bords-grind-autopilot-tänk så det är skrämmande. Ingen som säger att man aldrig kan lägga set. Däremot lägger man inte set för 170bb i en flervägspott som gör att man får grymma potodds och där floppen är så otroligt dragvänlig och dessutom är kung hög. Citera
strater Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Ingen som säger att man aldrig kan lägga set. Däremot lägger man inte set för 170bb i en flervägspott som gör att man får grymma potodds och där floppen är så otroligt dragvänlig och dessutom är kung hög. . Citera
iwer Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Antagligen hade jag bara degat och hoppats på det bästa i det läget. Att du ska vara slagen för stunden känns dock rätt så otroligt. Så vad sätter vi spelarna på? Mina tankar går såhär: Ginungagap: Känns väl som Kx klöver. Toppar med färgdrag låter väl rätt relevant? oymichzor : Känns ganska väl som ett nötfärgdrag med backdoor straightdrag. Kan även vara 99 men känns så otroligt långt bort och skulle det vara det så är det bara betala av. Vad foldaren har känns väl mer eller mindre irrelevant men kan mycket väl ha varit en nia/kung alternativt jättelågt färgdrag vilket ger dig ytterliggare stor chans att få din hand att stå. Citera
LuckyStar5.1 Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 ett set är et set är ett set är ett set. ...måste va ev+ att syna där Citera
Recommended Posts