Gå till innehåll

Ny edge inom poker?


Classebruun

Recommended Posts

Tokfull fredag natt sitter jag efter en brutalt misslyckad utekväll i min soffa och spiller ut min älskade kebab med på tok för mycket sallad i över mina nystrykna chinos, vilka jag bär sisådär, aldrig.

Med hela kroppen full av skamm stod jag nu inför två alternativ, umgås lite med Lena Handén eller riskera hela min rulle..

 

När jag då tagit mitt förnuft till fånga och bestämt mig för att riskera hela min rulle sätter jag mig med ett glas vatten, på något sätt kompenserade det mitt samvete för att lira tokfull.

 

Mitt happyplace består utav en bild på en av mina barndomspolare. De flesta normala människor hade bara blivit arga när de sett bilden. Men jag ser den oskyldige fula lilla mammaspojken som sitter framför kameran på skolfottot i 9an, tanigt ansikte, ett lamt försök att ordna frillan utan större framgångar. och så kommer det oslagbara lilla leendet när kameramannen ber honom att le , och så gör han som alla andra, han ler utan att visa tänderna och ser mest ut om han man har ont.

 

vad har detta med poker att göra? snilleblixten våldtog mig när jag satt där och badade i min kebab och kollade på den lilla bilden.

 

"Jag har den som visningsbild på PS så är jag alltid glad och kommer aldrig att tilta"

 

men den helt underbara fördelen blev istället att alla andra tiltade mot mig... föreställ er den fulaste människan som finns, och föreställ att ni förlorar era pengar till honom...

 

Jag har sagt mitt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl mer eller mindre omöjligt, det var det jag mena med "När jag då tagit mitt förnuft till fånga och bestämt mig för att riskera hela min rulle"

 

men ideen funkar som en dröm, folk kastar pengar på mig

Du ljuger såklart. Lite spagetti är alltid bättre än ingenting alls!

 

Respekt för en bra historia dock ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, nä mer som mashed potatoes...

 

ingenting är en dålig ide på fyllan!

 

Jag var ca 15 år gammal och hemma från skolan med aningen feber. Min far hade ingen bridge-partner för kvällen och ingen bra moral heller. I med en albyl och iväg..

Problemet var bara att jag i stressen inte klädde på mig ordentligt. I bilen inser jag att jag enbart har världens fulaste vita undertröja med stora hål i överallt. Fan vad pinsamt. Naja, kan väl låtsas att man är en man. Här skall spelas bridge!

 

Pinsamt blev det. Inte min vanliga klubb heller. Skulle tro att det var pinsamt för precis alla.

 

Vi fick strax under 80% !!

 

För de som inte spelar Bridge kan jag säga att prestationen i princip är omöjlig.

Tack kära undertröja! Utseende betyder allt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...