Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Din klocka ligger i närheten av ett vattendrag/vattenledning.

Sök på ställen där du besökt anhöriga, den närmaste 3-årsperioden.

Ett uthus, eller båthus, skulle jag kunna tänka mig.

Lycka till!

Mvh / Slaida

Postad

Oris gör snygga klockor i din prisklass:

http://www.oris.ch/collections/collections_detail.aspx?ln=en&id_collection=4&id_product=7

Köp för guds skull inte en Breitling, tråkigare val får man leta efter, "alla" har verkligen en... Om du bestämmer dig för att investera mer så köp en riktigt schyyst klocka, Hublot eller Audemars Piguet :)

Någon nämnde IWC tidigare, det är också ett bra val och ligger i prisklassen mellan din "tänkta" (Oris) och Hublot/AP

Postad
Oris gör snygga klockor i din prisklass

Ja, ta en titt på dem. Jag såg en annons för Oris och kom att tänka på den här tråden, men Legato hann före. Ganska sobra, inte så fullmatade med visare och skalor som Breitling men ändå klassiga och glassiga stålklockor (eller titan :-) ).

Det finns "exakta" Breitlingkopior (har en själv) och då tror väl folk att det är en sån du har men med ett mer okänt märke får man ju förklara - "Den här? Det är en Oris, skruvas ihop endast vid fullmåne av schweiziska munkar i en grotta i Alperna och är det enda ur deras flotta använder".

Postad
Oris gör snygga klockor i din prisklass:

http://www.oris.ch/collections/collections_detail.aspx?ln=en&id_collection=4&id_product=7

Köp för guds skull inte en Breitling, tråkigare val får man leta efter, "alla" har verkligen en... Om du bestämmer dig för att investera mer så köp en riktigt schyyst klocka, Hublot eller Audemars Piguet :)

Någon nämnde IWC tidigare, det är också ett bra val och ligger i prisklassen mellan din "tänkta" (Oris) och Hublot/AP

För att fånga Legatos intresse för pf.nu: man kritiserar Legato, man kritserar hans kompisar eller börjar namedroppa lite klockmärken/modeller.

Postad
För att fånga Legatos intresse för pf.nu: man kritiserar Legato, man kritserar hans kompisar eller börjar namedroppa lite klockmärken/modeller.

Att kritisera i största allmänhet verkar vara lite av din och Pokerforums specialitet...

Postad
Att kritisera i största allmänhet verkar vara lite av din och Pokerforums specialitet...

Hoppas du inte blir alltför stött av att jag skulle vilja att du skrev mer här.