Gå till innehåll

Uttag från Everest?


chepplin

Recommended Posts

Satte in pengar på Everest för ett tag sen..men insåg efter ett tag att jag inte gillade sidan.

 

Så jag tänkte ta ut pengarna..och trodde i min enfald att man kunde få pengarna insatta på sitt VISA-kort. Och jag är inte intresserad av någon check

 

Måste man ha NETELLER?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får kolla det..fatta inte varför där stod VISA credits dock?

 

Trivs du på sidan då? Jag ville prova en ny sida å spela S&G på och valde Everest pga sjyst blindsstruktur men är nu trött på hela sidan

 

edit: såg nu att man måste ha minst 250 dollar för att kunna ta ut på VISA. Har bara 197 dollar...får väl försöka vinna lite..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Jag skulle ta ut 412$ till mitt visa kort...............212$ kom tillbaka de andra 200$ är fortf ute i cyberrymden?!?

 

Nån som känner till detta ?!? :roll:

 

Låter som att du gjort en insättning på 200$ samma dag som du gjorde ditt uttag.

 

Alla uttag och insättningar som görs under en dag behandlas i slutet av dagen i en enda transaktion. Detta för att undvika transaktionsavgifter.

 

Skicka mig ett PM med ditt spelarnamn så kan jag kolla upp saken närmare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte göra ett testuttag för framtida spel på denna site, men fick bara upp alternativet Check? Krävs det att man verifierar sitt konto för att kunna få andra alternativ?

 

Du behöver inte verifiera ditt konto för att välja ett annat alternativ. Gå helt enkelt in på Kassör och sedan Utbetalningar - Inställningar. Där kan du lägga till valfritt alternativ. Observera att det inte är tillåtet att sätta in och ta ut pengar via olika betalningsmetoder utan att ha spelat däremellan. Du riskerar då att ditt konto spärras och uppmanas då att verifiera dina kontouppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte verifiera ditt konto för att välja ett annat alternativ. Gå helt enkelt in på Kassör och sedan Utbetalningar - Inställningar. Där kan du lägga till valfritt alternativ. Observera att det inte är tillåtet att sätta in och ta ut pengar via olika betalningsmetoder utan att ha spelat däremellan. Du riskerar då att ditt konto spärras och uppmanas då att verifiera dina kontouppgifter.

 

Thanx, funkade fint å få dit VISA credits. Men att det står att det ska ta 2-4veckor att få dem???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VISA credits har jag med tagit ut med någon gång, en större summa blandannat.

 

Jag kommer ihåg att jag fick en helt bedrövlig växlingskurs eller avgift eller vad det nu var.. hur mycket är avgiften på?

 

Vilket är ert billigaste alternativ om man ska ta ut.. säg 10k dollar?

 

Observera att vi inte tar några avgifter för uttag eller insättning. Alla våra transaktioner anges i amerikanska dollar. Överförd summa som syns på ditt kontokorts kontoutdrag har blivit omvandlad till ditt lands valuta av banken som utfärdade ditt kontokort, inte av oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest: Har fått ett krav på identifikation vid mitt senaste uttag. Kan jag scanna eller fota uppgifterna (webcam) och skicka in? Såg på verifieringssidan att det var ett dokument jag måste skriva ut och skicka in (snigelpost eller scanning?)

 

Det går bra att scanna eller fota av med digitalkamera av något slag. Inköpsattestet skriver du ut, fyller i och scannar in/fotar av. Spara helst filerna i .jpeg format om möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Observera att vi inte tar några avgifter för uttag eller insättning. Alla våra transaktioner anges i amerikanska dollar. Överförd summa som syns på ditt kontokorts kontoutdrag har blivit omvandlad till ditt lands valuta av banken som utfärdade ditt kontokort, inte av oss.

 

okey, det var som jag trodde då:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Dessa 4 grejer vill de att jag ska skicka in:

 

Photo ID

Front & back of Credit Cards

Credit Card statements

Purchase Authorization form

 

Men 3 av dessa handlar ju om kreditkort. Jag har satt in med, och försöker ta ut till neteller. Vad ska man skicka in då?

 

Om du inte har något betalkort registrerat på ditt konto så räcker det att skicka in ID, adresskonfirmation (regelbunden räkning) samt screenshot av ditt NETELLER-konto där namn och kontonummer är synligt.

 

Spelarsupporten kan meddela mer specifikt vad som gäller i ditt fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behövde inte skicka in ID handlingar men uttagen från siten tar evigheter. Om du gör uttag hos övriga pokersiter så har du dem inom MAX 3 arbetsdagar men hos denna site tar det över 7 arbetsdagar.

 

De går fortare att ta ut cashen till neteller och ta ut cashen ifrån neteller än visa credit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...