Trilexi Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Vart hittar man hand history för att lägga in i pocker tracker på unibets klient? Och vilken hh converter ska jag använda? Citera
jojje44 Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Autoimport Prima/Ladbrokes -> Configure database file -> Add file -> C:\Microgaming\Poker\UnibetpokerMPP\GameHistory.dat Citera
Trilexi Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Postad 4 April , 2008 Hmm.. Efter att jag gjort det där och den importerat data borde inte det visas i "Ring game player statistics" ?? För där syns inte ett skit. Någe annat som måste göras? Citera
jojje44 Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Du måste nog ladda hem den senaste patchen också Citera
Trilexi Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Ok nu har jag laddat hem den senaste patchen, men nu får jag ett felmedelande ist. --------------------------------------------------------------------------- Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 7 hand(s) were imported. Starting import of 1,784 hand(s)... -------------------------------------------------------------------------- Den importerar bara 7 händer av 1,784 och dessa läggs under "tournament player static" ist för "ring game". vad är fel nu då? Citera
PhilSnip Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Er dette etter siste oppdatering? Citera
Recommended Posts