Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Riktigt peppad på valborg osv.

Vad sägs om att kvala lite på söndag och gå ut och käka i Malmö eller Lund när det ändå är så mkt folk nere?

PE?

Lvl?

HH?

Orre?

Duzze?

Smekten?

Fisken?

Padde + IRLs?

EasyL?

Barre?

Dödsfirren?

Övriga regs i området?

edith;

Dehman

Dandelino

Meta

Incognito

osv osv

Vore ju riktigt badbeat missa någon legend som är på besök pga parken är så stökig.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meta & starfitter, vilka nivåer lirar ni ? Hur går pokern?

Snittar nog strax under NL200 euro, spelar mellan NL100 och NL400 men inte så mycket 400 just nu.

Slänger in lite SVS någon gång då och då, mest 5/10 där isf.

Går lite småsegt men jag har inte spelat överdrivet mycket heller. Börjat komma igång så smått iaf.

Länk till kommentar

"Har aldrig fått ett sånt fint kärleksfullt mess, så rörd & att vi båda känner samma är galet ♥ DU är underbar! Det var min dröm att finna dig & nu är du min verklighet ♥ Du gör mig redan till världens lyckligaste. Du är det gulligaste som finns & vi kommer få det awesome varje dag tillsammans :)"

Gammal tjejkompis uppdatering på facebook om någon snubbe hon varit tillsammans med i typ två veckor. Tjena :roll:

ÅHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ dem ska flytta ihop!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Länk till kommentar

city - united valborg. Bästa eller sämsta i våra liv blir det mao. GG.

Vet inte ens hur fan jag ska göra där. Funderar helt seriöst på att sitta själv och supa till matchen för jag orkar inte vara bland folk om vi förlorar den. På riktigt.

Ska på 30-årsfest då (som jag av sociala skäl inte kunde tacka nej till) och försöker klura på hur jag se den matchen på natten när jag kommer hem.

Är det någon som lyckats kolla på matcher i efterhand på viaplay? Jag lyckas ibland spola tillbaka ca två timmar på rätt kanal men då kan streamen ibland få för sig att hoppa fram igen samt då att jag nog inte är hemma så pass tidigt att jag hinner se hela matchen på det sättet.

Länk till kommentar