padrinosftw Postad 19 April , 2012 Rapport Share Postad 19 April , 2012 Skumpafrulle -> Parken -> Orre -> Mig/Malmöbo -> Babel är preliminärt. (För så många inte har studentleg) Vet inte med er men av erfarenhet har jag lärt mig att det är lite halvknepigt att utföra planer under heldagsfyllor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 April , 2012 Rapport Share Postad 19 April , 2012 Vet inte med er men av erfarenhet har jag lärt mig att det är lite halvknepigt att utföra planer under heldagsfyllor.. Du, det är inga amatörer du har att göra med. Löser allt med brute force. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2012 Mycket MMA här nu som vanligt men det är en duktig svensk med i Bellator imorrn samt ett fint main event mellan Eddie Alvarez och Shinya Aoki. Sen på lördag är det äntligen Evans vs Jones i UFC!! Fattig gala utöver den dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 April , 2012 Rapport Share Postad 20 April , 2012 Riktigt peppad på valborg osv. Vad sägs om att kvala lite på söndag och gå ut och käka i Malmö eller Lund när det ändå är så mkt folk nere? PE? Lvl? HH? Orre? Duzze? Smekten? Fisken? Padde + IRLs? EasyL? Barre? Dödsfirren? Övriga regs i området? edith; Dehman Dandelino Meta Incognito osv osv Vore ju riktigt badbeat missa någon legend som är på besök pga parken är så stökig. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 April , 2012 Rapport Share Postad 20 April , 2012 Har inte tid, men tack för inbjudan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2012 Jag håller mig nog i HBG, men tack ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 20 April , 2012 Rapport Share Postad 20 April , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 April , 2012 Rapport Share Postad 20 April , 2012 Paddjävel+irls är sugna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2012 Facebook Majoriteten av mina statusuppdateringar på sistone har stått från diverse danska orter. Nu blev plötsligt även min reklam på danska! Vi är inte danskar i Skåne!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Skånska spel närvarar med största sannolikhet på söndagsmiddag med förstök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Har inte tid, men tack för inbjudan! Onaj! Tänkte den sista var en generalinbjudan om alla jag glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Vet inte om jag räknades som paddes irl eller övrig reg i området men jag kommer inte iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Jag signar upp ska ändå kröka torsd fre lörd så kan lika bra köra söndag också, signar för emilio också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Meta & starfitter, vilka nivåer lirar ni ? Hur går pokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 starfitter, Hur går pokern? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ryktet säger att han ska döda /4 i sommar. Se upp för filtret mina explovänner, för nu kommer gto-ligan ner på nano! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2012 Meta & starfitter, vilka nivåer lirar ni ? Hur går pokern? Snittar nog strax under NL200 euro, spelar mellan NL100 och NL400 men inte så mycket 400 just nu. Slänger in lite SVS någon gång då och då, mest 5/10 där isf. Går lite småsegt men jag har inte spelat överdrivet mycket heller. Börjat komma igång så smått iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2012 "Har aldrig fått ett sånt fint kärleksfullt mess, så rörd & att vi båda känner samma är galet ♥ DU är underbar! Det var min dröm att finna dig & nu är du min verklighet ♥ Du gör mig redan till världens lyckligaste. Du är det gulligaste som finns & vi kommer få det awesome varje dag tillsammans :)" Gammal tjejkompis uppdatering på facebook om någon snubbe hon varit tillsammans med i typ två veckor. Tjena ÅHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ dem ska flytta ihop!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 April , 2012 Rapport Share Postad 23 April , 2012 fulfilling the prophecy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2012 fulfilling the prophecy Detta var ju tillochmed tidigare än jag hade förväntat mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 23 April , 2012 Rapport Share Postad 23 April , 2012 city - united valborg. Bästa eller sämsta i våra liv blir det mao. GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2012 city - united valborg. Bästa eller sämsta i våra liv blir det mao. GG. Vet inte ens hur fan jag ska göra där. Funderar helt seriöst på att sitta själv och supa till matchen för jag orkar inte vara bland folk om vi förlorar den. På riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2012 Bästa musikvideon på mycket länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 23 April , 2012 Rapport Share Postad 23 April , 2012 fulfilling the prophecy Detta var ju tillochmed tidigare än jag hade förväntat mig... Jag tror att man ska tolka Devves profetia (och min fix) som något slags senaste tidpunkt de olika händelserna ska inträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 23 April , 2012 Rapport Share Postad 23 April , 2012 city - united valborg. Bästa eller sämsta i våra liv blir det mao. GG. Vet inte ens hur fan jag ska göra där. Funderar helt seriöst på att sitta själv och supa till matchen för jag orkar inte vara bland folk om vi förlorar den. På riktigt. Ska på 30-årsfest då (som jag av sociala skäl inte kunde tacka nej till) och försöker klura på hur jag se den matchen på natten när jag kommer hem. Är det någon som lyckats kolla på matcher i efterhand på viaplay? Jag lyckas ibland spola tillbaka ca två timmar på rätt kanal men då kan streamen ibland få för sig att hoppa fram igen samt då att jag nog inte är hemma så pass tidigt att jag hinner se hela matchen på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts