Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Boss $2000.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 1724156

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

: $4233.66

Hero (): $4438.71

: $4967.87

: $2751.79

Oh its so beautyful

Pre Flop: ($30.00) Hero is with A :spade: 3 :spade:

calls $20, raises to $100, calls $90, Hero calls $80, calls $80

Come her my puppets, feel my nutz

Flop: ($400.00) 4 :diamond: 7 :spade: 2 :spade:(4 players)

bets $300.00, Hero calls $300,(slowrollin like a baws) raises to $900, raises to $2651.79, folds,d33.jpgHero raises to $4338.71, folds

Turn: ($6903.58) Q :diamond:(2 players)

River: ($6903.58) 4 :club:(2 players)

Final Pot: $6903.58

Hero shows A :spade: 3 :spade:

shows 7 :diamond: 7 :heart:

wins $6888.58

(Rake: $15.00)

okay-meme-jpg_large.3008

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åsikter på nya Bike Baron-updaten? Verkar ju jobbigt somfan när de släpper nya banor och du måste grinda ikapp. :) PS MotoHeroz är värt att get into

Hm var det inte bara 3 nya banor som dessutom var jättelätta?

Det är inte nya banor som är segt, tvärtom. Däremot har jag tröttnat lite nu eftersom jag gått igenom alla banor utom dem på extreme igen för att putsa sekunder och i dem flesta fallen tiondelar. Ändå har man halkat ner till typ 20 på världsrankingen :roll:

Gav Motoheroz en ny chans för bara några dagar sen men tycker kontrollen är ljusår från den på BB så jag fastnar inte alls för det. Sen föredrar jag personligen när man inte måste hålla på med uppgraderingar.

Länk till kommentar

Ikväll smäller det! UFC i Globen går av stapeln. Jag önskar att jag var där men sjukt nog har jag fått minst 2 polare att komma hit till Harmyntan ikväll och kolla på galan med ett gäng kalla öl i högsta hugg. Kommer bli fett.

Tror jag ska slänga ihop ett litet system med bets på alla matcher och se om någon är sugen. Att betta på alla matcher på en UFC-gala är generellt en kass idé för övrigt.

WAAAAAAAAAAR ALEX GUSTAFSSON!

Länk till kommentar

What's up med domarna i Premier League?

Bara under senaste veckan eller så, så har vi i Uniteds matcher sett:

* Straff och målchansutvisning när Ashley Young var för linjemannen solklart offside, filmade väldigt tydligt och inte hade målchans.

* Sjukt billig frispark när Wigan gjorde mål på hörna (fast det är ju inte solklart fel men i mina ögon är det ingen frispark).

* Feldömd hörna som Wigan gör mål på.

* Linjedomaren som dömde bort Wigans första mål missade också en jättetydlig hands som skulle inneburit straff öfr United.

* Ashley Young som filmar till sig ännu en straff i gårdagens match.

Utöver detta kan vi se Ballotelli göra sig skyldig till förseelser som kunde gett honom minst tre direktröda mot Arsenal, där ett gult var enda utdelningen och vi kan se Chelsea göra offsidemål på löpande band och till och med mål där bollen inte är över mållinjen.

Vad fan liksom?

Hoppas i alla fall att United säkrar guldet mot City den 30:e. Hade känts jävligt skönt. Allra helst utan felaktiga domslut men en feldömd straff i slutminuten hade också kännts bra på något sätt.

Länk till kommentar

What's up med domarna i Premier League?

Bara under senaste veckan eller så, så har vi i Uniteds matcher sett:

* Straff och målchansutvisning när Ashley Young var för linjemannen solklart offside, filmade väldigt tydligt och inte hade målchans.

* Sjukt billig frispark när Wigan gjorde mål på hörna (fast det är ju inte solklart fel men i mina ögon är det ingen frispark).

* Feldömd hörna som Wigan gör mål på.

* Linjedomaren som dömde bort Wigans första mål missade också en jättetydlig hands som skulle inneburit straff öfr United.

* Ashley Young som filmar till sig ännu en straff i gårdagens match.

Utöver detta kan vi se Ballotelli göra sig skyldig till förseelser som kunde gett honom minst tre direktröda mot Arsenal, där ett gult var enda utdelningen och vi kan se Chelsea göra offsidemål på löpande band och till och med mål där bollen inte är över mållinjen.

Vad fan liksom?

Hoppas i alla fall att United säkrar guldet mot City den 30:e. Hade känts jävligt skönt. Allra helst utan felaktiga domslut men en feldömd straff i slutminuten hade också kännts bra på något sätt.

De allsvenska domarna har ju inte imponerat särskilt mycket heller under de inledande omgångarna (inte för att allsvenska domare någonsin har gjort det). Visar ut fel spelare, tilldömer straff för handssituationer som inte var hands och dömer offside när spelaren är flera meter onside och har tre motspelare framför sig.

offside.jpg

Ang. Chelsea som du tog upp. Visserligen dålig vinkel och är inte helt övertygad själv, bilden till trots.

2Z1rz.png

Länk till kommentar

skön publik i sista matchen. brukar det ens va lika bra drag i staterna? vi gjorde bra intryck hur som helst

Jag gissar att jänkarna är rätt vana vid stora matcher med jänkare i main events. Och det är mer "mainstream" där än här gissar jag, dvs ration hardcore fans/"vanliga" var kanske bättre här.

Sen måste man nog varit på ett flertal gånger för att kunna göra en korrekt jämförelse, svårt att höra tyvärr när man bara ser det på TV/dator.

Men ja, Dana White rankade ju publiken topp 3 stämningsmässigt och nummer ett kunskapsmässigt så det ligger helt klart något i det!

TUR det blev en så jävla trevlig och bra UFC-fest här hos oss iaf, det vägde upp jättemycket av min tilt över att inte vara där :)

Länk till kommentar

Mmm det har varit en period nu med domarinsatser långt utöver det vanliga. Varit riktigt sjukt stundtals.

Skulle uppskatta om Young kunde stå på benen anyway. Rent krasst måste man dock konstatera att han är riktigt duktig på att filma, helt klart en av dem absolut bästa just nu.

Länk till kommentar