Metaddict Postad 11 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2012 Köpte en kylplatta för 2-3 år sedan när jag hade samma problem. Den funkar fortfarande och jävligt bra dessutom. Tror den var från komplett men är itne säker... Mmm har en fläktplatta som får ner den värsta värmen och är hyfsat tyst, känns som väl värda pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 12 April , 2012 Rapport Share Postad 12 April , 2012 coolstuff har en laptopcooler som funkar bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 April , 2012 Rapport Share Postad 12 April , 2012 den djelva Trillsken tog mig på 400bbz på 10 händer. grindbåten till skolan börjar nura, kööörrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 April , 2012 Rapport Share Postad 12 April , 2012 Boss $2000.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 1724156 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter : $4233.66 Hero (): $4438.71 : $4967.87 : $2751.79 Oh its so beautyful Pre Flop: ($30.00) Hero is with A 3 calls $20, raises to $100, calls $90, Hero calls $80, calls $80 Come her my puppets, feel my nutz Flop: ($400.00) 4 7 2 (4 players) bets $300.00, Hero calls $300,(slowrollin like a baws) raises to $900, raises to $2651.79, folds,Hero raises to $4338.71, folds Turn: ($6903.58) Q (2 players) River: ($6903.58) 4 (2 players) Final Pot: $6903.58 Hero shows A 3 shows 7 7 wins $6888.58 (Rake: $15.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Första lyssning av ATH-lurarna är mycket positivt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Första lyssning av ATH-lurarna är mycket positivt Ta med lurarna idag så ska vi jämföra med mina earsuit ATH-lurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Ta med lurarna idag så ska vi jämföra med mina earsuit ATH-lurar. Alrajt, jag vet inte om jag e allmänt yr idag men kör jag nästan på max så snurrar det i kupan haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Misärbackar, kikar när samvetet spelar, fnissar till och börjar plussa istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 14 April , 2012 Rapport Share Postad 14 April , 2012 Åsikter på nya Bike Baron-updaten? Verkar ju jobbigt somfan när de släpper nya banor och du måste grinda ikapp. PS MotoHeroz är värt att get into Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2012 Åsikter på nya Bike Baron-updaten? Verkar ju jobbigt somfan när de släpper nya banor och du måste grinda ikapp. PS MotoHeroz är värt att get into Hm var det inte bara 3 nya banor som dessutom var jättelätta? Det är inte nya banor som är segt, tvärtom. Däremot har jag tröttnat lite nu eftersom jag gått igenom alla banor utom dem på extreme igen för att putsa sekunder och i dem flesta fallen tiondelar. Ändå har man halkat ner till typ 20 på världsrankingen Gav Motoheroz en ny chans för bara några dagar sen men tycker kontrollen är ljusår från den på BB så jag fastnar inte alls för det. Sen föredrar jag personligen när man inte måste hålla på med uppgraderingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 14 April , 2012 Rapport Share Postad 14 April , 2012 Det var över 10 nya banor förutsatt att du har "santa pack" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2012 Ikväll smäller det! UFC i Globen går av stapeln. Jag önskar att jag var där men sjukt nog har jag fått minst 2 polare att komma hit till Harmyntan ikväll och kolla på galan med ett gäng kalla öl i högsta hugg. Kommer bli fett. Tror jag ska slänga ihop ett litet system med bets på alla matcher och se om någon är sugen. Att betta på alla matcher på en UFC-gala är generellt en kass idé för övrigt. WAAAAAAAAAAR ALEX GUSTAFSSON! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2012 Det var över 10 nya banor förutsatt att du har "santa pack" Hm wtf, som räknas till rankingen?! Hoppas jag verkligen inte dem gör...Santa Pack var för fan eller eller två nya tomtar att köra som för 15 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 What's up med domarna i Premier League? Bara under senaste veckan eller så, så har vi i Uniteds matcher sett: * Straff och målchansutvisning när Ashley Young var för linjemannen solklart offside, filmade väldigt tydligt och inte hade målchans. * Sjukt billig frispark när Wigan gjorde mål på hörna (fast det är ju inte solklart fel men i mina ögon är det ingen frispark). * Feldömd hörna som Wigan gör mål på. * Linjedomaren som dömde bort Wigans första mål missade också en jättetydlig hands som skulle inneburit straff öfr United. * Ashley Young som filmar till sig ännu en straff i gårdagens match. Utöver detta kan vi se Ballotelli göra sig skyldig till förseelser som kunde gett honom minst tre direktröda mot Arsenal, där ett gult var enda utdelningen och vi kan se Chelsea göra offsidemål på löpande band och till och med mål där bollen inte är över mållinjen. Vad fan liksom? Hoppas i alla fall att United säkrar guldet mot City den 30:e. Hade känts jävligt skönt. Allra helst utan felaktiga domslut men en feldömd straff i slutminuten hade också kännts bra på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 Ikväll smäller det! UFC i Globen skön publik i sista matchen. brukar det ens va lika bra drag i staterna? vi gjorde bra intryck hur som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bbbbd Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 What's up med domarna i Premier League? Bara under senaste veckan eller så, så har vi i Uniteds matcher sett: * Straff och målchansutvisning när Ashley Young var för linjemannen solklart offside, filmade väldigt tydligt och inte hade målchans. * Sjukt billig frispark när Wigan gjorde mål på hörna (fast det är ju inte solklart fel men i mina ögon är det ingen frispark). * Feldömd hörna som Wigan gör mål på. * Linjedomaren som dömde bort Wigans första mål missade också en jättetydlig hands som skulle inneburit straff öfr United. * Ashley Young som filmar till sig ännu en straff i gårdagens match. Utöver detta kan vi se Ballotelli göra sig skyldig till förseelser som kunde gett honom minst tre direktröda mot Arsenal, där ett gult var enda utdelningen och vi kan se Chelsea göra offsidemål på löpande band och till och med mål där bollen inte är över mållinjen. Vad fan liksom? Hoppas i alla fall att United säkrar guldet mot City den 30:e. Hade känts jävligt skönt. Allra helst utan felaktiga domslut men en feldömd straff i slutminuten hade också kännts bra på något sätt. De allsvenska domarna har ju inte imponerat särskilt mycket heller under de inledande omgångarna (inte för att allsvenska domare någonsin har gjort det). Visar ut fel spelare, tilldömer straff för handssituationer som inte var hands och dömer offside när spelaren är flera meter onside och har tre motspelare framför sig. Ang. Chelsea som du tog upp. Visserligen dålig vinkel och är inte helt övertygad själv, bilden till trots. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 Domare inom elitfotbollen idag suger överlag imo. Barca-Milan är ett annat exampel som är ganska färskt. Har hela tiden varit emot målkameror o.s.v. men det är fan dags nu. Sedan anser jag att det borde var mycket hårdare straff på filmningar, fem matchers avstängning, minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2012 skön publik i sista matchen. brukar det ens va lika bra drag i staterna? vi gjorde bra intryck hur som helst Jag gissar att jänkarna är rätt vana vid stora matcher med jänkare i main events. Och det är mer "mainstream" där än här gissar jag, dvs ration hardcore fans/"vanliga" var kanske bättre här. Sen måste man nog varit på ett flertal gånger för att kunna göra en korrekt jämförelse, svårt att höra tyvärr när man bara ser det på TV/dator. Men ja, Dana White rankade ju publiken topp 3 stämningsmässigt och nummer ett kunskapsmässigt så det ligger helt klart något i det! TUR det blev en så jävla trevlig och bra UFC-fest här hos oss iaf, det vägde upp jättemycket av min tilt över att inte vara där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2012 Mmm det har varit en period nu med domarinsatser långt utöver det vanliga. Varit riktigt sjukt stundtals. Skulle uppskatta om Young kunde stå på benen anyway. Rent krasst måste man dock konstatera att han är riktigt duktig på att filma, helt klart en av dem absolut bästa just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 det va helt sinnes alltså. wow. Inte bara Alex match(som tar priset på mycket) utan allt. Att komma in i ett packat globen och se buren stå där nere i mitten, just wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2012 det va helt sinnes alltså. wow. Inte bara Alex match(som tar priset på mycket) utan allt. Att komma in i ett packat globen och se buren stå där nere i mitten, just wow. Ehh...du var där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 Ehh...du var där?? haha japp. Är evigt tacksam till min kusin som hade en biljett till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2012 haha japp. Är evigt tacksam till min kusin som hade en biljett till mig Kul för dig ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 Kul för dig ju. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts