Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Julklapps/Lidl-run avklarad. DE E NAJS. Inte så jävla kul att ta bussen till Lidl och hem bara men jag är inte baller nog att storhandla på ICA Nära :oops:

Storkok och Spurs-Chelsea nu. Får man dessutom in lite grind sen är det ju en produktiv dag utan dess like :mrgreen:

Har inte metameta bil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte metameta bil?

Jag hade men den löste If in för några månader sen när det hade blivit för dyrt att laga den efter inbrottet jag hade. Först var jag lite sur på dem att man inte fick bättre hjälp men nu när jag flyttat såhär centralt är jag mycket nöjd att jag blev av med den. Jag fick ett bra pris och jag hade definitivt inte pallat med parkering här.

Länk till kommentar

Jag vinner t.o.m när jag springer dåligt.

NEJ SÅ ÄR DET INTE LEO

2L bag in box Whiskeyn åkte fram efter denna. Lyckades även överföra känseln som jag förr hade i ena handen till datorstolen efter en viljestark insats att banka över den.

Boss $3000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 1570277

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BTN/SB): $4903.90

BB: $5955.00

Pre Flop: ($45.00) Hero is BTN/SB with 7 :club: 8 :club:

Hero raises to $60, BB raises to $180, Hero calls $120

Flop: ($360.00) Q :club: 5 :club: A :club:(2 players)

BB bets $240.00, Hero raises to $700, BB raises to $1700, Hero raises to $4723.90, BB calls $3023.90

Turn: ($9807.80) Q :spade:(2 players)

River: ($9807.80) 8 :diamond:(2 players)

Final Pot: $9807.80

Hero shows 7 :club: 8 :club:

BB shows J :club: 4 :club:

BB wins $9792.80

(Rake: $15.00)

Länk till kommentar

Dödspass på gymmet idag. Alltså DÖDSpass. Missade ett pass denna veckan så jag körde rygg, triceps, lår och vader idag...Visserligen lite färre set än normalt men ändå. Nöjd med att jag lyssnade på min kropp för en gångs skull och körde benpress istället för planerade knäböjen, har haft ordentligt ont i ryggen några dagar :(

Börjat köra smalbänk varje tricepspass igen och experimenterat lite och nu har jag äntligen fått till en bra ROM med mycket kontakt i triceps istället för anterior deltoid. Tror stenhårt på den övningen för bra tricepsutveckling. Dips får jag verkligen noll kontakt i och bara ont i axlarna istället.

Det och att jag ändrat upplägg totalt i bicepsträningen kommer förhoppningsvis göra att man slipper skämmas för sina armar en vacker dag.

Vader har jag tränat stenhårt ett tag nu och det är glädjande att det iaf börjar märkas lite smått. Några månaders hårt arbete till så tror jag nästan dem kan se ut som en normal otränad mans vader (inte ett fetto dock, fetton har alltid brutala vader) :lol:

Länk till kommentar

Tog grindpaus i två dagar och samlade kraft men hann knappt sätta mig på borden innan det började igen. Känns verkligen som det inte finns någon ände. Kommer ihåg när man backade 20 inköp och det kändes som världen skulle gå under :roll: Kan iaf inte klaga på värdet, tror inte pokern är död än på ett tag. Men det känns sjukt uppgivet och hopplöst när det aldrig släpper :(

Länk till kommentar

Tog grindpaus i två dagar och samlade kraft men hann knappt sätta mig på borden innan det började igen. Känns verkligen som det inte finns någon ände. Kommer ihåg när man backade 20 inköp och det kändes som världen skulle gå under :roll: Kan iaf inte klaga på värdet, tror inte pokern är död än på ett tag. Men det känns sjukt uppgivet och hopplöst när det aldrig släpper :(

Ursäkta om jag är lat nu i inte backtrackar, men vart spelar du och på vilken nivå osv?

Hoppas det vänder iaf, god jul!

Länk till kommentar

Ursäkta om jag är lat nu i inte backtrackar, men vart spelar du och på vilken nivå osv?

Hoppas det vänder iaf, god jul!

Du hade fått backtracka ett bra jävla tag om du skulle ha hittat nåt :mrgreen:

Grindade NL400 upp till NL1K euro när min downswing startade. Tagit en massa pauser där jag sett gått ner nån nivå och provat igen och backat 5-10 inköp direkt. Till sist blev jag faktiskt rätt knäckt och har nu spelat extremt lite det senaste året och bara levt på rullen. Fick en stor nytändning nu när jag flyttade in här i grindhuset men tyvärr är det jobbigt när det fortsätter hagla beats och setups. Spelat /4 och /5 på SVS och nu två sessioner NL50 och NL100 euro. Som tur är har det varit löjligt bra värde, hade detta varit mot vettigt motstånd hade jag nog varit gul redan :mrgreen: Planen var ju att bara spela dessa nivåer i början tills jag fått igång mitt spel och förbättrat självförtroendet men det har ju blivit epic fail där...nya planen är att grinda sönder ungefär samma nivåer tills jag tagit tillbaka det jag backat och sen köra NL200 euro och /10+ på SVS.

Tackar och bugar för stödet, det värmer när det går såhär dåligt.

Han tillhöra numera SkÅnska spels micro-avdelning.

Team Microvåg om jag får be! Du var ju med på namnet innan, nu får du stå ditt kast och fortsätta referera till oss som det.

Länk till kommentar