Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

32% är en ganska hög skattesats om man tar med allt i beräkning här i Sverige. Du betalar inte >30% i skatt förens du tjänar runt 45k.

 

Nu vet jag inte vad man tjänar i Danmark, men om vi säger att du tjänar 30k svenska pengar så får du ut 20400 om skattesatsen är 32%.

 

Du skulle få ut lika mycket om du tjänade 26k i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja precis , det är de andra myntet jag inte lyckats få tag i , jävla mög

 

Haha din sopa...du kommer ju aldrig komma i närheten av min nivå 8-) Du måste först åka förbi myntet ner en liten bit till kanten av den avfarten. Stanna till där, sen kör du bara tillbaka rakt uppåt så når du lätt myntet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märks att jag aldrig kör marklyft förresten, störd träningsvärk i korsryggen från flytten igår :oops: Känner även av det ordentligt i baksidorna vilket är mer förvånande för dem har jag ändå tränat rätt bra senaste månaden.

 

varför kör du inte marklyft? Problem med ryggen?

 

Sjukt bra klipp. Bästa är ju rashad som flickvännen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha din sopa...du kommer ju aldrig komma i närheten av min nivå 8-) Du måste först åka förbi myntet ner en liten bit till kanten av den avfarten. Stanna till där, sen kör du bara tillbaka rakt uppåt så når du lätt myntet.

 

Det var tredje myntet såg jag. Andra går ju inte att missa.

 

varför kör du inte marklyft? Problem med ryggen?

 

Sjukt bra klipp. Bästa är ju rashad som flickvännen :D

 

Ja tyvärr, jag har dålig rygg. Älskade marklyft men inte värt det för min del. Kör lätta kronlyft ibland om jag känner mig ovanligt hel.

 

Haha jaa, med hans söndersmashade face från matchen mot Machida dessutom. Så jävla bra :mrgreen: Sen slutet med pengarna och Anderson Silva money :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha din sopa...du kommer ju aldrig komma i närheten av min nivå 8-) Du måste först åka förbi myntet ner en liten bit till kanten av den avfarten. Stanna till där, sen kör du bara tillbaka rakt uppåt så når du lätt myntet.

 

aah jag kom på de precis efter jag skrev mitt inlägg... fast joker baron banan är ju cp svår, eller ja de krävs tålamod :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokersuget började långsamt komma tillbaka samma sekund jag flyttade faktiskt. Det känns bra, mycket sugen på att komma igång. Men flytten i sig har tagit mer energi än jag trodde, jag har sovit och sover fortfarande dåligt och går runt och nyser och snorar lite halvt och jag känner mig segare än vanligt. Trodde faktiskt jag skulle börja grinda direkt men jag vill inte börja med en usel session och tappa suget direkt som vanligt så jag väntar nog tills jag känner mig helt pigg igen. Men det är bara en tidsfråga jag låvar! :roll:

 

Jag har iaf varit på både IKEA och Lidl och storhandlat (det är så jag rullar, som fattig micropåkerpråffz) så jag har ändå gjort något vettigt idag med. Mycket ovanligt...mest nöjd är jag nog med köpet av tre kilo fin nötfärs på Lidl för 150 spänn :heart:

 

 

 

 

aah jag kom på de precis efter jag skrev mitt inlägg... fast joker baron banan är ju cp svår, eller ja de krävs tålamod :P

 

Som sagt, you ain't seen nothing yet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började kolla It's always sunny in Philly från start nu. Började på denna säsong och tyckte det var bra men wow så mycket bättre det var i början!! Sett tre avsnitt än så länge och dem har ju varit helt jävla underbara :mrgreen:

 

Suttit och asgarvat åt avsnitt 3 nu. Tror det måste visas för en viss lägenhetspolare :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...