Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Underhållningsvärdet på mma har ju gått kraftigt nedåt i takt med att freakshowmatcherna försvann. Fläskberg vs tunnisar eller folk som fick så mycket pisk att de förlorade medvetandet och låg och darrade i en kvart efteråt var ju hela anledningen till att man började kolla från start.

 

Hade man varit ute efter bra teknik och proffsiga atleter så hade man ju lika gärna kunnat kolla någon brottningsform från start.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe det där är ju underhållning enligt mig. posta gärna fler =)

 

Underhållningsvärdet på mma har ju gått kraftigt nedåt i takt med att freakshowmatcherna försvann. Fläskberg vs tunnisar eller folk som fick så mycket pisk att de förlorade medvetandet och låg och darrade i en kvart efteråt var ju hela anledningen till att man började kolla från start.

 

Hade man varit ute efter bra teknik och proffsiga atleter så hade man ju lika gärna kunnat kolla någon brottningsform från start.

 

Isåfall måste jag ju reka DREAMs "Super Hulka Tuuurnamenta" (super hulk tournament på icke japan-engelska). Var väl något år sedan ca. Med minnesvärda matchups såsom Jose Canseco (ja, baseballstjärnan) mot Hong Man Choi eller varför inte Minowaman mot Bob Beast Sapp :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underhållningsvärdet på mma har ju gått kraftigt nedåt i takt med att freakshowmatcherna försvann. Fläskberg vs tunnisar eller folk som fick så mycket pisk att de förlorade medvetandet och låg och darrade i en kvart efteråt var ju hela anledningen till att man började kolla från start.

 

Hade man varit ute efter bra teknik och proffsiga atleter så hade man ju lika gärna kunnat kolla någon brottningsform från start.

 

så jävla +1

 

det ska va stora karlar i riktig barslagsmålsanda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stjärnfittan, dra till närmsta klubb bara och säg att du vill kika på järnklubbor. hade nog kikat på callaway x-22 eller något, har testat tidigare klubbor i serien och där var iaf då väldigt lättspelade. 4k på dormy.

 

http://www.dormy.se/webshop/default.aspx?http://dormy.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H&%24echoLink=01005138&%24echoVar=1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fanns tydligen ingen golf1337are här...:(

 

 

tabellerna för hp uppe, om jag inte rättat fel så blir de på pricken 1.6 -> juridikum i höst. Ska börja leta lägenhet redan nu, en ok hyresrätt >1.5rok för under 5k i hyra söks, ev bostadsrätt om de går motivera ekonomiskt

 

När jag lirade var 2ball en skön putter och cobras 440/380~driver jävligt lättslagen. Järnen har jag ingen större koll på, men sålänge du lägger ner lite $$$ så får du bra grejer. Ganska invidiuellt dock, bäst att provslå som urmy skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 grader och sol här. I söndags var jag på metallkonsert med tjejen. Hela 5 band + Sepultura. Sjukt bra kväll. Första gången jag varit inne i själva Philly, Chinatown dock så det kändes väldigt mycket som man var i Thailand igen med asiater överallt och den stekande värmen :mrgreen:

 

Igår Laundromat och Snickersglass.

 

Idag skulle jag egentligen haft en gratis PT-session med den smått fyrkantiga biffen Gordon på mitt nya gym men insåg att jag hade bokat tiden samtidigt som United i CL så då fick jag skippa träningen. Skäms en aning :rolleyes:

 

Nötgym för övrigt. Finns precis allting man behöver (fira vikter, vanliga maskiner och nötiga Hammer Strength-maskiner) + uppvärmd pool och jacuzzi. Finns en separat ingång till poolen från omklädningsrummet så man kan träna sitt pass i gymet, ner och byta om till badbrallor och sen direkt upp till poolen :) Ingen bindningstid och 20 dollar i månaden :shock: Mycket sjukt IMO.

 

Snart hejar vi på United i Champions League :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har missat, vilken stad letar du bostad i?

 

Lund

 

stjärnfittan, dra till närmsta klubb bara och säg att du vill kika på järnklubbor. hade nog kikat på callaway x-22 eller något, har testat tidigare klubbor i serien och där var iaf då väldigt lättspelade. 4k på dormy.

 

http://www.dormy.se/webshop/default.aspx?http://dormy.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H&%24echoLink=01005138&%24echoVar=1

 

tyvm ska kika på de, blir nog kika på klubben jag antaligen ska spela på. Så då tar jag det när jag kmr hem från tågluffen. åååh guuuulen närmar sig :cry:

 

kom till linkan å golfa nån gång då stjärnfiltret.

 

om jag får tag i en hippievan så! annars möts vi på neutral mark så fort jag får ihop mitt närspel... kmr ju slå 3k dm eller mer

 

gl

 

tack :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som har koll på golfklubbor får gärna hjälpa mig lite, tänkte köpa ett ok prisvärt set inför min comeback. Hade 22 i hcp för 10 år sen och funderar på spela i sommar, begagnat funkar...

 

Åk till Dormy, http://www.dormy.se/golf/varuhus/varuhus.aspx?section=malmo

och bygg ett set anpassat efter dig, ingår i priset om du köper nytt. Dom är grymt trevliga och hjälper till med allt (iaf i Göteborg), bara att förklara vad du vill och ha och hur mycket du kan tänka dig att betala så löser dom det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vilken kunglig handstil man har får ändå. Hela bakgrundshistorien följer. På fyllan frågade Starfitter om jag skulle spontanhaka till Amsterdam. Hade inte vad som krävdes och nekade. Jag sa dock att om han tar med sig björnkostymen ska jag skicka pengar till honom. Höll mitt ord och när jag postade lite brev häromdagen så postade jag även ett till Mr Livekenny. Skramlade ihop alla utländska pengar jag kunde hitta. Thailändska baht, Ukrainska Hrynvia, Sydafrikanska Rand, samt Danska Kronor. Adderade även en kortlek med "beautiful cats" på som jag köpte på rhodos förra sommaren. Använd osv, men ack så vacker. Hoppas du får användning av allting...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...