Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

ser bra ut

 

 

tack, din avatar är en 10a imo

 

 

 

sitter fångar den sista solen på balkongen nu.

Besteg ett berg i mina vff innan idag vilket kändes mkt bra, sen kom några pensionärer upp så var man värdelös igen.

Ska nog försöka hitta fest ikv ändå och sen dra waterpark imorgon. Peppad mkt hårt på djuphavsfiske imorgon också, vill ta en haj eller så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det inte var ett skämt var det MKT sjukt. För jag körde 38 set rygg/baksida axlar/triceps igår :shock:

 

Ganska tidigt i mitt gymmande har jag för mig att jag körde närmare 30 set bröst. Mina pass låg på 2-2,5 timme. Sedan hörde jag talas om att man kunde bli övertränad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska tidigt i mitt gymmande har jag för mig att jag körde närmare 30 set bröst. Mina pass låg på 2-2,5 timme. Sedan hörde jag talas om att man kunde bli övertränad...

 

Detta tog nog runt 105-110 minuter vilket är i överkant. Men jag har gått ner på 3-split ett tag och vill inte ta bort övningar så det fick bli så.

30 set bröst och över 2 timmar e rätt mkt overkill ja ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en bra idè igår, att gå till puerto rico (några km) i vff, ftp linne och backslick för att fixa till den vita pannan..

 

var mkt mkt längre och idag kan vi inte vara något i solen pga misärbränna.. smartness

 

Imon blire iaf mer häng i PR och köra sån där paragliding efter en båt och kolla lite på shoppingen sen boka in djuphavsfiske på tisdag. ska ta en haj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom hem till regn och kyla, fml osv

 

sen är min stationära totalt dunderfuckad, varje gång jag rebootar eller den gör de av sig själv så måste jag ta ut batteriet för att den ska superreboota :S

 

nu när jag har den på lolar massa program, t.o.m filmer laggar när jag spelar dem.

 

kan någon ge en frän guide hur jag fräschar upp den, felsöker osv. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

april april

 

sick att han outar de 1 april....

 

aja, jag har idag:

 

tvättat, deklarerat, gått ur svenska kyrkan, ändrat bankgrej till billigare, sprungit 4km, grindat 1k händer, bäddat om sängen med nya sängkläder, skaffat MB-säkerhetsdosa, bokat buss till oslo inför sensation, beställt 1k värt av studieböcker (iof bibel och koranen med)

 

så nu ska jag gå och handla innan de blir käk och gym. Sen ikv ev grind och skriva om en seminarieinlämning som inte blev godkänd

 

 

sjukt vad uppvilad och produktiv jag är efter resan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...