Metaddict Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2011 är något speciellt avtiltande med balkonger med havsutsikt i varma länder, mår alltid så förbannat mkt mindre dåligt... NSH Citera
padrinosftw Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Fin sign stjärnan, hoppas du har det fint därborta! Och tjena meta, körde 39 set på baksida axlar/rygg igår bara satt du vet Citera
Metaddict Postad 25 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2011 Fin sign stjärnan, hoppas du har det fint därborta! Och tjena meta, körde 39 set på baksida axlar/rygg igår bara satt du vet Om det inte var ett skämt var det MKT sjukt. För jag körde 38 set rygg/baksida axlar/triceps igår Citera
padrinosftw Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Om det inte var ett skämt var det MKT sjukt. För jag körde 38 set rygg/baksida axlar/triceps igår Känn dig slagen klenmeta Citera
Starfitter Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 har man inte marklyft med i passet så räknas inte resten IMO.. det gäller er båda! Citera
Starfitter Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 ser bra ut tack, din avatar är en 10a imo sitter fångar den sista solen på balkongen nu. Besteg ett berg i mina vff innan idag vilket kändes mkt bra, sen kom några pensionärer upp så var man värdelös igen. Ska nog försöka hitta fest ikv ändå och sen dra waterpark imorgon. Peppad mkt hårt på djuphavsfiske imorgon också, vill ta en haj eller så Citera
MJ Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Om det inte var ett skämt var det MKT sjukt. För jag körde 38 set rygg/baksida axlar/triceps igår Ganska tidigt i mitt gymmande har jag för mig att jag körde närmare 30 set bröst. Mina pass låg på 2-2,5 timme. Sedan hörde jag talas om att man kunde bli övertränad... Citera
Starfitter Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 överträning är en lvl obv, däremot vill man inte hinna få för höga kortisolnivåer när man tränar. Dock krävs en del "överträning" även utan prepp efter man nått en viss nivå för att få sattelitcellerna att jobba in sig lite Citera
Metaddict Postad 25 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2011 Ganska tidigt i mitt gymmande har jag för mig att jag körde närmare 30 set bröst. Mina pass låg på 2-2,5 timme. Sedan hörde jag talas om att man kunde bli övertränad... Detta tog nog runt 105-110 minuter vilket är i överkant. Men jag har gått ner på 3-split ett tag och vill inte ta bort övningar så det fick bli så. 30 set bröst och över 2 timmar e rätt mkt overkill ja Citera
Metaddict Postad 26 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2011 Barnsligt osv men skämtet vid 20 sek fick mig att skratta rätt länge nu Citera
Starfitter Postad 26 Mars , 2011 Rapport Postad 26 Mars , 2011 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN * 3K ELLER MER JÄVLA HORLIVSJÄVLAHORKUKKNULLTILT edit; semiplusswajn som padde säger, nu dricker jag ensam igen. kontakta gärna mig för jag tänkner antaligen avlida snart i alkohol Citera
MikeTime Postad 26 Mars , 2011 Rapport Postad 26 Mars , 2011 creds till facebookvideon Stjärnfittan låter precis som Patrik Ekwall... Citera
Starfitter Postad 27 Mars , 2011 Rapport Postad 27 Mars , 2011 Fick en bra idè igår, att gå till puerto rico (några km) i vff, ftp linne och backslick för att fixa till den vita pannan.. var mkt mkt längre och idag kan vi inte vara något i solen pga misärbränna.. smartness Imon blire iaf mer häng i PR och köra sån där paragliding efter en båt och kolla lite på shoppingen sen boka in djuphavsfiske på tisdag. ska ta en haj Citera
Starfitter Postad 27 Mars , 2011 Rapport Postad 27 Mars , 2011 min IRLare gör armhävningar med en dunk vatten i en ryggsäck och äter kokta ägg. Jag spelar omaha, röker en cigg och dricker en kall san miguel känns bra Citera
Metaddict Postad 27 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2011 tvåans växel hahaha... min IRLare gör armhävningar med en dunk vatten i en ryggsäck och äter kokta ägg. Jag spelar omaha, röker en cigg och dricker en kall san miguel känns bra Winning! Citera
Starfitter Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 kom hem till regn och kyla, fml osv sen är min stationära totalt dunderfuckad, varje gång jag rebootar eller den gör de av sig själv så måste jag ta ut batteriet för att den ska superreboota nu när jag har den på lolar massa program, t.o.m filmer laggar när jag spelar dem. kan någon ge en frän guide hur jag fräschar upp den, felsöker osv. Citera
Metaddict Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Postad 1 April , 2011 Drar till Philadelphia på onsdag och stannar 3 månader. Om någon har vägarna förbi innan Vegas eller nåt så får ni hojta Citera
Soni Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Drar till Philadelphia på onsdag och stannar 3 månader. Om någon har vägarna förbi innan Vegas eller nåt så får ni hojta april april Citera
Starfitter Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 april april sick att han outar de 1 april.... aja, jag har idag: tvättat, deklarerat, gått ur svenska kyrkan, ändrat bankgrej till billigare, sprungit 4km, grindat 1k händer, bäddat om sängen med nya sängkläder, skaffat MB-säkerhetsdosa, bokat buss till oslo inför sensation, beställt 1k värt av studieböcker (iof bibel och koranen med) så nu ska jag gå och handla innan de blir käk och gym. Sen ikv ev grind och skriva om en seminarieinlämning som inte blev godkänd sjukt vad uppvilad och produktiv jag är efter resan Citera
Metaddict Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Postad 1 April , 2011 april april Faktiskt inte Drar på onsdag. Längtar sas. Citera
MJ Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Faktiskt inte Drar på onsdag. Längtar sas. Hälsa deras store son Rocky Balboa! Citera
Recommended Posts