Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Från ingenstans har jag plötsligt fått världens störigaste ovana :cry: Jag biter mig själv i tungan på höger sida i sömnen. Tror jag snittar 1.5 uppvakningar av smärta per natt. Samma ställe också så jag är riktigt öm där nu. Börjar bli fruktansvärt irriterande nu. Innan hånen börjar hagla, någon som har något tips...? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta börjar kännas som ett practical joke. Tar lång paus, går ner till stakes som är en tiondel av vad jag grindade innan doomswitchen och fortsätter backa rakt ut trots att man möter åsneregs och fiskar. Spelade 1800 händer nu och vann inte EN ENDA pott för full stack. Vilket jävla skämt. Back 730 euro på NL100 idag. Var svintrött innan jag satte igång och var så sjukt sugen på att mysa i sängen och glo på TV med lite godis men näääää jag skulle vara duktig och försöka grinda. Kollar på mina stats i HM efteråt och blir överraskande nog nöjd.

Det sjuka är att jag nog inte backat över 7 inköp på en session mer än högst 3-4 gånger. Alltid börjat tilta innan det stadiet och fått stänga ner. Nu höll jag faktiskt ihop det tills sista kvarten men det beror såklart på att jag spelade på så låga stakes.

Vetifan om jag pallar hålla mig kvar på NL100 nu. Har rulle för klart högre men jag hade tänkt försöka bygga upp både självförtroende och tolerans mot swings igen innan jag spelade högre än så. Faaan vad jag avskyr att förlora mot dåliga spelare :(

Länk till kommentar

god jul i efterskott meta:

lite sådär löjligt överlägsen som i ufc, bildkvaliten är ingen höjdare men ändå imponerande klipp. Ingen aning om vem han möter men ändå nice att se silva dominera i en kampsport med lite mer begränsningar än ufc som tenderar att underlätta för folk med brottningsbakgrund.

Länk till kommentar

"I was naturally a loner, content just to live with a woman, eat with her, sleep with her, walk down the street with her. I didn't want conversation, or to go anywhere except the racetrack or the boxing matches. I didn't understand t.v. I felt foolish paying money to go into a movie theatre and sit with other people to share their emotions. Parties sickened me. I hated the game-playing, the dirty play, the flirting, the amateur drunks, the bores."

Länk till kommentar