Starfitter Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 tkr du påminner om carl-alfred där. Vågade du inte gå upp mot en reg eller hade jag dragit mig tillbaka vid given tidpunkt? edit; hur hamnade ni i denna spoten btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Varför är det en ":(" vid sju liksom för jag visste att HU beerpong inte var så smart redan vid 7 mtp att de var första alkoholen för året. Visade sig att det inte var förren när jag halsade 2/3 vinflaska vid 1 tiden som jag blev utköpt på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iCrack Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 tkr du påminner om carl-alfred där. Vågade du inte gå upp mot en reg eller hade jag dragit mig tillbaka vid given tidpunkt? edit; hur hamnade ni i denna spoten btw? trodde jag hade edge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Februari , 2011 Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 inge jävla disco Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Februari , 2011 Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 sjutvå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Februari , 2011 Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 sjutvå och gymmet heter AA, då fattar man hur långt ner i rangen man är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 VILKET JÄVLA MÅL ROONEY GJORDE!!!!!! Ville bara ha det sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 VILKET JÄVLA MÅL ROONEY GJORDE!!!!!! Ville bara ha det sagt. Jag har sagt det på ungefär samma sätt ett antal gånger men det tål att sägas igen. Just i den matchen och i det läget också. Totalt sett var det bland det vackraste jag sett. Alla kategorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 VILKET JÄVLA MÅL ROONEY GJORDE!!!!!! Ville bara ha det sagt. PMade dig för ett bra tag sen btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Från ingenstans har jag plötsligt fått världens störigaste ovana Jag biter mig själv i tungan på höger sida i sömnen. Tror jag snittar 1.5 uppvakningar av smärta per natt. Samma ställe också så jag är riktigt öm där nu. Börjar bli fruktansvärt irriterande nu. Innan hånen börjar hagla, någon som har något tips...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Bara bita ihop! tandskydd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 bettskena Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Februari , 2011 Rapport Share Postad 17 Februari , 2011 Någon som vet vem grillat&bira är på ongame? Pma ist, aldrig känt mig så smutsig och ägd av någon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 17 Februari , 2011 Rapport Share Postad 17 Februari , 2011 inge jävla disco Ahmad Ahmads nya gym. Har hört att det är rätt bra där men har du varit på Athletic Center (nu Musclezone) och om du har, vilket gillar du mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Februari , 2011 Rapport Share Postad 17 Februari , 2011 Ahmad Ahmads nya gym. Har hört att det är rätt bra där men har du varit på Athletic Center (nu Musclezone) och om du har, vilket gillar du mest? har inte varit där, men gillar AA riktigt jävla mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 har inte varit där, men gillar AA riktigt jävla mkt +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Funderar på att lasta in en del på United mot Crawley imorrn till 1.05x... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Jag hörde ett sjukt rykte denna veckan. Kenny hade 1.5 kg lösgodis framför sig och glufsade i sig allt. Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 bettskena Passar... Bara bita ihop! tandskydd? HEHE... 3 nätter i rad utan att det hänt nu. Hjälpte tydligen att prata om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Jag hörde ett sjukt rykte denna veckan. Kenny hade 1.5 kg lösgodis framför sig och glufsade i sig allt. Stämmer det? it was true Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Flippar PF för någon annan med? Storleken på forumtexten håller på och ändras fram och tillbaka och det laggar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Detta börjar kännas som ett practical joke. Tar lång paus, går ner till stakes som är en tiondel av vad jag grindade innan doomswitchen och fortsätter backa rakt ut trots att man möter åsneregs och fiskar. Spelade 1800 händer nu och vann inte EN ENDA pott för full stack. Vilket jävla skämt. Back 730 euro på NL100 idag. Var svintrött innan jag satte igång och var så sjukt sugen på att mysa i sängen och glo på TV med lite godis men näääää jag skulle vara duktig och försöka grinda. Kollar på mina stats i HM efteråt och blir överraskande nog nöjd. Det sjuka är att jag nog inte backat över 7 inköp på en session mer än högst 3-4 gånger. Alltid börjat tilta innan det stadiet och fått stänga ner. Nu höll jag faktiskt ihop det tills sista kvarten men det beror såklart på att jag spelade på så låga stakes. Vetifan om jag pallar hålla mig kvar på NL100 nu. Har rulle för klart högre men jag hade tänkt försöka bygga upp både självförtroende och tolerans mot swings igen innan jag spelade högre än så. Faaan vad jag avskyr att förlora mot dåliga spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 god jul i efterskott meta: lite sådär löjligt överlägsen som i ufc, bildkvaliten är ingen höjdare men ändå imponerande klipp. Ingen aning om vem han möter men ändå nice att se silva dominera i en kampsport med lite mer begränsningar än ufc som tenderar att underlätta för folk med brottningsbakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 "I was naturally a loner, content just to live with a woman, eat with her, sleep with her, walk down the street with her. I didn't want conversation, or to go anywhere except the racetrack or the boxing matches. I didn't understand t.v. I felt foolish paying money to go into a movie theatre and sit with other people to share their emotions. Parties sickened me. I hated the game-playing, the dirty play, the flirting, the amateur drunks, the bores." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts