Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

O

M

G

Anderson Silva...vad säger man :S

Skönt att denna äckliga (och alldeles för långa) dag snart är över. United tappar 1-0 till 1-2 mot ligans sämsta lag. Jag tappar från 2 inköp upp till 1 ner på samma micro som igår. Och nu slog jag rekord på att missa UFC-bets. Tror jag hade 7-8 bets och jag kan inte komma på ett enda som satt. Tur i oturen det tillochmed var ännu mesigare bets än vanligt.

Imorrn bör bli en lite bättre dag iaf. Siktar på Milan (om Zlatan spelar), Chelski-Liverpool, ner till gymet för benpass, trycka i mig all mat jag kommer över, och sen avsluta med Super Bowl.

En positiv sak är iaf att jag grindat två dagar (nätter) i rad för första gången på upp mot ett halvår...

Postad

svs söndagsturre, djup back 2 back i den.. typ enda turren jag spelar och har bustat 22 respektive 14 av 300 på flippaments, satans tiltande

(även om de säkert är megastandard för turrelovers) så vidrigt när man 1 tablar svinlänge och får upp hoppet om en klonk sen bustar i en superstandardspot med 50% eq

Postad

Skulle satsa lite deg på Green Bay Packers men glömde det efter mitt livs hårdaste benpass so far. Lite tilt, satt och hoppades på att Pittsburg skulle vända trots att jag av någon anledning inte gillar dem.

Men grattis GBP och även Liverpool ;)

tumblr_lfschf7APT1qfby0f.jpg

687347-8245745-317-238.jpg

:mrgreen:

Postad
Och nu slog jag rekord på att missa UFC-bets. Tror jag hade 7-8 bets och jag kan inte komma på ett enda som satt. Tur i oturen det tillochmed var ännu mesigare bets än vanligt.

Var aningen bättre än jag trodde. Hade tydligen 9 (små) bets och hittade 2 som satt nu :mrgreen: Det ena var en trippel med Silva, Torres och Kingsbury och det andra Johnson mot Kid Yamamoto. Hade Franklin slått Griffin hade en trippel till suttit och jag hade nog slutat runt BE så det var inte sååå dåligt tippat ändå 8-)

Postad

försov mig i morse så sket i veckans enda föreläsning och tog en stadig kvargfulle+grind ist. Ska ner trycka lite på AA om en sväng, peppar på en ordentlig fest här på fredag. Kikade nyss lite barcabilder och tänker nog sikta på en barcafylla på fredag, alltid kul men kräver hårt jobb och att man går in för uppgiften!

lördag kmr pappa meta och dödar lite gym och grind resten av helgen, lär blir nitch!

Postad
försov mig i morse så sket i veckans enda föreläsning och tog en stadig kvargfulle+grind ist. Ska ner trycka lite på AA om en sväng, peppar på en ordentlig fest här på fredag. Kikade nyss lite barcabilder och tänker nog sikta på en barcafylla på fredag, alltid kul men kräver hårt jobb och att man går in för uppgiften!

lördag kmr pappa meta och dödar lite gym och grind resten av helgen, lär blir nitch!

Wut?

Postad

sry jag är dåligt på updatea här :oops:

precis kommit igång med ett nytt forum som tar upp en del tid att snygga till och bjuda in rätt folk. Har även varit nykter hela året och jag rushar inte så har inte spec mkt att skriva om förutom träning........

Postad
sry jag är dåligt på updatea här :oops:

precis kommit igång med ett nytt forum som tar upp en del tid att snygga till och bjuda in rätt folk. Har även varit nykter hela året och jag rushar inte så har inte spec mkt att skriva om förutom träning........

hur går pokern då? :D

Postad
hur går pokern då? :D

småplussar några dagar i rad, sen storbackar jag sen repeat. Sen går jag djupt i turrar med fina stacks för att förlora en flipp på bubblan eller på en midcash så jag får lägga mig och somna småtiltad.....

smetade över rullen från svs till ongame nu i ett sista försök att bli rik, fortsätter de gå kallt så slutar jag nog spela poker innan sommaren och skaffar mig ett jobb :S