Metaddict Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Får prova detta nu medan jag ligger på bulk, verkar jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 man vet att det är fest när man blir hånad på /5 svs att man synar för mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Om någon har tråkigt visar UFC lite gratis matcher live nu. Gå in på deras sida på Facebook och gilla. Sen finns det en flik som heter "Free Prelims". Fighterna är igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 McKenzie klarade sig en rond mer än jag trodde iaf. Mycket hjärta att ta en tupplur istället för att klappa ut med Kul kille men ljusår från att hålla i UFC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 känner mig som IFS... riktigt mkt kreativitet atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Wow Jersey Shore...normal kille som snor alla sin tjejs grejer samt okänd summa pengar när dem gjort slut Man känner sig alltid lite mer normal efter att ha sett ett avsnitt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 har verkligen jättetråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 entablar på helskräm, har so far hittat irl bekanta med boman och ST. handlar bara om att bomba chatten så soulreadar man sönder sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Alltså hur FAN ska jag få rätt på min rygnsrytm Det är helt jävla omöjligt för mig nu, det GÅR INTE... Allt blir lidande. Jag är trött konstant, får inte ett skit gjort och nu har det tillochmed gått så långt att jag knappt orkar pallra mig till gymet ens. Då vet jag att det inte är fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Alltså hur FAN ska jag få rätt på min rygnsrytm Det är helt jävla omöjligt för mig nu, det GÅR INTE... Allt blir lidande. Jag är trött konstant, får inte ett skit gjort och nu har det tillochmed gått så långt att jag knappt orkar pallra mig till gymet ens. Då vet jag att det inte är fest. +1 Det som funkar för mig är att man kör hela varvet runt och sover till sent på kvällen i början och sedan förskjuter det eftersom. Man har riktigt sjuka sovtider i 2-3 dagar, men efter det håller iaf jag dygnet lättare än när man håller på med dygning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 sååååååååååååååååå jäääääääääääääävla viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Alltså hur FAN ska jag få rätt på min rygnsrytm Det är helt jävla omöjligt för mig nu, det GÅR INTE... Allt blir lidande. Jag är trött konstant, får inte ett skit gjort och nu har det tillochmed gått så långt att jag knappt orkar pallra mig till gymet ens. Då vet jag att det inte är fest. http://j.imagehost.org/0992/1293089475122.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 och folk trodde jag hade ÄSSÄSS Boss $500.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1138757 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter SB: $498.45 BB: $732.69 UTG: $1004.68 CO: $1141.02 Hero (BTN): $1116.75 Pre Flop: ($7.50) Hero is BTN with T T 1 fold, CO raises to $17.50, Hero calls $17.50, SB calls $15, BB raises to $95, 1 fold, Hero raises to $1116.75, 2 folds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForwardMotion Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Alltså hur FAN ska jag få rätt på min rygnsrytm Det är helt jävla omöjligt för mig nu, det GÅR INTE... Allt blir lidande. Jag är trött konstant, får inte ett skit gjort och nu har det tillochmed gått så långt att jag knappt orkar pallra mig till gymet ens. Då vet jag att det inte är fest. Se till att få dagsljus och motion under dagen, melatonin piller 1 timme innan sömn, och varva ner utan dator och tv minst en halvtimme innan sömn. Om du inte orkar göra detta förtjänar du ingen sömn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 höjden av lathet idag... vaknade av klockan vid 7, skulle till skolan. Slösurfar 20 min, ångrar mig och somnar om i 4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 ska somna riktigt nöjd nu.. inte gjort mycket alls idag men käkade lax och de var riktigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 ska somna riktigt nöjd nu.. inte gjort mycket alls idag men käkade lax och de var riktigt nice Åt en mixtallrik med pommes, kycklingkött och extra kebabkött, vitlökssås och lite bea. Funkade. 100 kilo here I come Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Magisk kämpainsats av allas vårt underbara Man United idag! Första halvlek var den sämsta på länge men andra var helt jävla episk! Giggs är vår härskare och Gud. Berbarito gjorde det också grymt bra. Jag och min polare satt och gapade när Rooney byttes ut i det skedet av matchen men det är bara att böja sig för Fergusons genialitet. Glory glory alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 våldtagen på mer än 1 sätt idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Magisk kämpainsats av allas vårt underbara Man United idag! Första halvlek var den sämsta på länge men andra var helt jävla episk! Giggs är vår härskare och Gud. Berbarito gjorde det också grymt bra. Jag och min polare satt och gapade när Rooney byttes ut i det skedet av matchen men det är bara att böja sig för Fergusons genialitet. Glory glory alla +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Åt en mixtallrik med pommes, kycklingkött och extra kebabkött, vitlökssås och lite bea. Funkade. 100 kilo here I come Själv så ska man göra hemmagjorda falafels, puligt Inte sugen på liveslask idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RDanneskjold Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Lyfter ni tungt i bänkpress boys? Några åsikter angående MM2k bänkprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Själv så ska man göra hemmagjorda falafels, puligt Inte sugen på liveslask idag? Usch falafel, KÖTT ska de va Passar live men tack ändå. Lyfter ni tungt i bänkpress boys? Några åsikter angående MM2k bänkprogram? Nä Jag är fruktansvärt dålig i bänk för övrigt. Alltså pinsamt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 suger också i bänk och vad de är vet jag inte ens meta eller någon annan, droppa gärna en semihård/hård spotifylista ffa till träning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JesperPV Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Alltså hur FAN ska jag få rätt på min rygnsrytm Det är helt jävla omöjligt för mig nu, det GÅR INTE... Allt blir lidande. Jag är trött konstant, får inte ett skit gjort och nu har det tillochmed gått så långt att jag knappt orkar pallra mig till gymet ens. Då vet jag att det inte är fest. http://j.imagehost.org/0992/1293089475122.jpg Nä Jag är fruktansvärt dålig i bänk för övrigt. Alltså pinsamt dålig. http://www.sydsvenskan.se/lund/article351199/Han-sover-bara-25-timme-per-dygn.html "– Sedan jag började har jag slagit personligt rekord. Jag lyfter tre procent mer nu, förut kunde jag lyfta 80 kilo; nu är det 82,5." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts