Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

gå på 5tablingen på svs imo =) då kan du sitta och chatta lite med dina fiender också =)

 

mkt mkt mysigare men sparar de till julgrinden börjar och jag sitter hemma i karlskrona med mamma som ger mig varmchoklad framför datorn. Nu försöker jag finansiera lite skojjigheter genom att klonka ett race som håller på fram till den 10e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mkt mkt mysigare men sparar de till julgrinden börjar och jag sitter hemma i karlskrona med mamma som ger mig varmchoklad framför datorn. Nu försöker jag finansiera lite skojjigheter genom att klonka ett race som håller på fram till den 10e

 

Jag har en ny motivationskälla...

 

 

Men det är bara jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker vi om Chelseas straffsituation Meta?

 

Vilket läge? Varning på Anelka för överfall istället för den straffen som blev. Sen var det väl straff när Cole blev tacklad istället. Så man kan ju säga att det jämnar ut sig.

Jag missade mitten av matchen men såg början och slutet och då var Everton klart bättre. Ffa på slutet, det var ju dem som gick för seger sista tio.

 

Jag sa efter Rooneys återkomst och 7-1 mot Blackburn att United kommer vinna ligan och det står jag fast vid. Och då har jag ändå varit väldigt negativ det senaste året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soilwork / Caliban / Nearea / All That Remains / Bleed from within på KB på torsda?

 

Meta ogillar "nya" Soilwork vet ja. E väl Nearea du skulle gilla isf där?

 

Mm fast Soilwork är väldigt duktiga live. Överjävligt magisk trummis också i Dirk från ett av mina favoritband Scarve. Tyvärr är Soilwork väldigt högt på min lista över band jag sett flest gånger.

 

Läste sjukt nog en recension av Nearea igår utan att ha en aning om att de ska komma. Jag får väl ta och kolla in de :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm fast Soilwork är väldigt duktiga live. Överjävligt magisk trummis också i Dirk från ett av mina favoritband Scarve. Tyvärr är Soilwork väldigt högt på min lista över band jag sett flest gånger.

 

Läste sjukt nog en recension av Nearea igår utan att ha en aning om att de ska komma. Jag får väl ta och kolla in de :)

 

En annan har bara sett Soilwork en gång :oops: på SRF 09

 

Suger lite att de e Bleed From Within som e första bandet ja e mest sugen på då jag sett de andra förutom Nearea innan. Blir ju max 5 låtar men tror de kan leverera som fan!

 

Vocalsen skiljer sig endel från första albumet:

 

 

spotify för er som inte kan se youtube :P

 

 

Och deras andra:

 

 

Spotify:

 

 

Ska tydligen va setlist för torsda för soilwork o caliban:

 

Enligt en på FB iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp...medan Padrinos blir ännu rikare har jag varit och tränat ben tills jag legat på golvet och sett stjärnor. Men jag gallskrek upp två åttor på 105 kilo på Colemans vis så jag får väl vara nöjd med det lilla.

 

Rent allmänt FML just nu. Men styrketräningen hjälper verkligen till att hålla mig över ytan och snart kanske det blir bättre tider. För en gångs skull längtar jag faktiskt till nyår. Jag hade stora förhoppningar på detta år men det blev ett enormt jävla magplask. Jag har inget att skylla på heller, min motivation till allt annat än träning försvann helt jävla spårlöst efter min stora downswing. Har bara gått omkring och väntat på att den skulle komma tillbaka som den brukar göra men det står bara still.

 

Lighweight motherfucker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...