Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Foldat några färgstegar i kinapoker på senaste tiden?

mvh snäckan89

bumhuntad irl sas :cry:

omtenta om 1h nu, är väl oesd vs set på florren att jag klonkar de ungefär. Vore nöt rygga klonk inför sensationen i helgen

mvh paradisoscar

Postad

schnyggt meta!!

en annan har en miljon säker att göra imorgon så kommer PE på kvällen så lide grind ska jag också hinna med. SEN ERE FUCKIN SENSATION!

hinner jag inte handla vita långbyxor imorgon kmr min outfit bli ganska sick, obv kmr bilder upp..

Postad

Liver suger just nu. Haft äcklig hosta i en vecka snart. Inatt var nog värst, kul när man hostar så först dreglar ner sig och sen spyr litegrann i munnen liksom :evil:

Kollade Idol faktiskt. Tyckte Jay var klart överlägsen idag men jag har inte kollat på några veckor. Känns som han borde ha en hyfsad chans att vinna.

Postad
schnyggt meta!!

en annan har en miljon säker att göra imorgon så kommer PE på kvällen så lide grind ska jag också hinna med. SEN ERE FUCKIN SENSATION!

hinner jag inte handla vita långbyxor imorgon kmr min outfit bli ganska sick, obv kmr bilder upp..

har ett par vita långbyxor som borde passa, använda en gång. På världens sämsta white party där ingen var vitklädd förutom jag.

Postad
har ett par vita långbyxor som borde passa, använda en gång. På världens sämsta white party där ingen var vitklädd förutom jag.

jag ska köra shorts och mina vff sprint :mrgreen:

edit; men du får gärna ta med dom imorgon näru kikar förbi, shorts suger ju om vädret är som det är nu =(