Starfitter Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Kommer till skolan, vet ej vilken sal lektionen är i. Dricker lite vatten och går till gymmet istället. Har hänt förr och lär hända igen, no biggi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 kämpte nyss cs, mitt aim känns lite off mvh Heaton bara att träna! Vi lanade cs på svamp i veckan, var stökigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Kommer till skolan, vet ej vilken sal lektionen är i. Dricker lite vatten och går till gymmet istället. Har hänt förr och lär hända igen, no biggi That's my boy! I have taught you well, young padawan! Osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 ligger död i sängen med typ migrän och spyfärdig atm. Kunde inte ens käka efter passet så dåligt mår jag riktigt sick, men men fick upp en 7a på 40 kgs så får la vara nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Om några timmar tror jag Allsvenskan är mer eller mindre avgjord. MFF vinner hemma mot Kalmar medan HIF inte vinner på Elfsborgs äckliga konstgräs. Innan säsongen hade man varit sjukt nöjd med en klar andraplats och nära till segern samt semifinal i svenska cupen såhär dags. Det är ju bara ett problem. Att det är Malmö som leder. Sånt smärtar oerhört i ett Helsingborgshjärta. Hata, hata, hata MFF liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Om några timmar tror jag Allsvenskan är mer eller mindre avgjord. MFF vinner hemma mot Kalmar medan HIF inte vinner på Elfsborgs äckliga konstgräs. Innan säsongen hade man varit sjukt nöjd med en klar andraplats och nära till segern samt semifinal i svenska cupen såhär dags. Det är ju bara ett problem. Att det är Malmö som leder. Sånt smärtar oerhört i ett Helsingborgshjärta. Hata, hata, hata MFF liksom... Där kom 1an för HIF iaf=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 ligger fortfarande i mitt mörka sovrum, vet inte om det är en effekt av träningen eller om jag börjar bli sjuk fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 krya på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 stort grattis Meta=) själv inkasserade jag 7,2k på en trippel. IFK, HIF KFF bortavinster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Om några timmar tror jag Allsvenskan är mer eller mindre avgjord. MFF vinner hemma mot Kalmar medan HIF inte vinner på Elfsborgs äckliga konstgräs. Innan säsongen hade man varit sjukt nöjd med en klar andraplats och nära till segern samt semifinal i svenska cupen såhär dags. Det är ju bara ett problem. Att det är Malmö som leder. Sånt smärtar oerhört i ett Helsingborgshjärta. Hata, hata, hata MFF liksom... Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jag har ALDRIG älskat att ha fel mer än just nu HIF gör en av årets matcher och spelar ut Elfsborg på bortaplan vilket ALDRIG händer samtidigt som MFF släpper in mål i slutminuterna och förlorar. Underbart! Nu bedömer jag nog det fan som 50/50 rakt av! Kom igen HIF, Kom igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Allsvenskan är allsvenskan, och det ska man aldrig underskatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 fast ikv är en sån kväll när man vill ha kungkroon obv inkl popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 fick mig faktiskt en liten tankeställare nu.. kan förvisso vara att jag har något skit i kroppen (kände mig lite förkyld i morse) men jag har faktiskt gått jävligt hårt åt mig kropp senaste tiden. Har ju egentligen inte superbråttom att deffa ner mig iom vinter osv så lättar nog upp på kardion och lite på promenaderna iaf ett litet tag till jag känner mig piggare. Kosten ska jag fortsätta att vara nit med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 fick mig faktiskt en liten tankeställare nu.. kan förvisso vara att jag har något skit i kroppen (kände mig lite förkyld i morse) men jag har faktiskt gått jävligt hårt åt mig kropp senaste tiden. Har ju egentligen inte superbråttom att deffa ner mig iom vinter osv så lättar nog upp på kardion och lite på promenaderna iaf ett litet tag till jag känner mig piggare. Kosten ska jag fortsätta att vara nit med Bra där med, fan va du lyssnar på pappa Meta mycket nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Var trött och på skithumör när jag vaknade idag men jag blev så jävla glad av HIF-vinst och MFF-förlust men framförallt av HIFs spel idag. Vi har problem med skador och avstängningar så tre givna startspelare var borta. Normalt sett är ju detta uppenbarligen en stor missräkning men Bouaouzan och Mahlangu som kom in istället är verkligen enormt skickliga fotbollsspelare. Dessutom gick Rasmus Jönsson ner på en mittfältsplats medan Sundin kom in på topp. Jag tror aldrig jag sett en så offensiv HIF-laguppställning förut och det var riktigt glädjande att se vilken enorm utdelning det gav direkt. HIF har ALDRIG gjort mål på Borås Arena tidigare! Idag gör dem tre och hade bud på ett antal till. Sen måste man påpeka att en sådan laguppställning inte hade funkat med någon annan allsvensk spelare än Markus Lantz som den fjärde mittfältaren. Fyfan va bra han är rent ut sagt. Han har haft en liten dipp efter VM-uppehållet men annars har han hållt landslagsklass i princip varje match. HIF MÅSTE göra vad som än krävs för att behålla honom. Och snääääääääälla behåll Rachid Bouaouzan även nästa år. Han värderar helt jävla uruselt när det handlar om att spela enkelt eller dribbla men vilken sjuk lirare han är Riktigt kul att titta på. Oavsett om det blir allsvenskt guld eller ej är jag jättestolt över att vara HIFare. Uträknade av ALLA när Henke Larsson slutade och så gör vi en sån här säsong. Dessutom med en riktigt stor andel lokala spelare i laget. Om inte just från Helsingborg så iaf från trakterna häromkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Rooney :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Rooney :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 ? http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6453903,00.html :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 aha, jag bryr mig ju obv bara om pf-rooney... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 aha, jag bryr mig ju obv bara om pf-rooney... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 drack nyss metapro, sick gott obv. Undrar om man kan göra liknande själv på gainer och hafre, skulle bli mkt klad hest isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 drack nyss metapro, sick gott obv. Undrar om man kan göra liknande själv på gainer och hafre, skulle bli mkt klad hest isf Wow ännu en sak du lyssnat på. Börjar bli sjukt detta! Instämmer verkligen, känns att det är äkta råvaror och inte bara massa äckliga "aromer". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Såg några gamla mål från förra nyår, 10 chins, 25 dips, 115 i bänk, 90 kg vikt... dags lägga in överväxel på dem! hade pokermål på 250k +, ska kika hur i fas det är egentligen.. hittade ju ur hålet som varit sen augusti förra sessionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Hej dagboken, idag körde jag ett bröstpass på gymet. I jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Såg några gamla mål från förra nyår, 10 chins, 25 dips, 115 i bänk, 90 kg vikt... dags lägga in överväxel på dem! hade pokermål på 250k +, ska kika hur i fas det är egentligen.. hittade ju ur hålet som varit sen augusti förra sessionen 25 dips på egen vikt eller med vikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts