Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Lidlkvarg, Kycklingfilé, potatissallad, kaseinproteinshake

Sen körde jag mer kolhydrater på träningsdagar. Gick ner ca tre kilo men kände ingen mening att fortsätta så jag deffade aldrig riktigt hårt.

big wat moment in my life

also; någon som har en länk till lite bra fakta angående lightprodukter? Hittar inget om vad det har för effekter på insulinutslag osv. shipp shipp

edit; hittade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vem är tjockast @ pf?

Din beställning

Cookie platter

230 kr

36 st blandade cookies.

Utkörningsavgift

46 kr

Om du beställer färre än 5 rätter tillkommer 46 kr i utkörningsavgift.

Betalningsförmedlingsavgift (läs mer)

5 kr

Summa (SEK)

281 kr

Moms ingår med 34.84 kr. Momssatsen är 12.00 % på livsmedel och 25.00 % i övrigt.

Länk till kommentar

Slutar spela poker på obestämd framtid, mått för dåligt i allt jag gör under för lång period nu. Så nu ska jag sköta allt annat och njuta lite av livet, gå på csn ist och återuppta det när jag känner mig redo

fan inte värt det att bli deprimerad över ett jävla spel som ändå inte genererar några miljoner

Länk till kommentar

big wat moment in my life

Varför? Det handlar om mängd/kalorier. Istället för att mecka med att fixa en pytteportion ris eller pasta (eller en stor portion) osv så tar man en liten klick potatissallad till kycklingen. Pallar liksom inte plocka fram riskokaren om jag inte ska göra minst 4 portioner ;)

Länk till kommentar

Vi diskuterade en viss shahin89. Det kan man göra i evigheter, och det är alltid mycket trevligt. Hedrad hursomhelst...

Fel.

Börjar dagen med en grov försovning, 500kcal ovannämd rätt. Vänta du bara till jag ska börja tugga överskott, heeeeeeeeeelvete vad stor jag kmr bli då. Då skaru få se på kolhydratladdz

Pffft, då ökar jag till FYRA dl havregryn o en hel dl rapsolja i min frukostshake. Och så dricker jag den TVÅ gånger om dagen...så det så...såatteeehh 8-)

Jersey Shore

Fel.

Länk till kommentar

Då e jag sjuk :(

TILT, de stänger ner Ludvikagatan i två månader snart, innebär att jag får köra en stor jävla omväg varje gång jag ska använda bilen!! Hatar Ludvika! ;(

FJDAJLKREAMNR,n,fnda,fnadIROPAEIROPEAM;FADNADNF;AD;MFNAM;

Nollställde mätaren nu när jag körde omvägen idag. EN OCH EN HALV JÄVLA KILOMETER måste jag köra varje gång för att komma ut till rätt väg!!!

Dagens i-landsproblem osv men riktigt stört att det ska ta två fucking månader att fixa en rondell!

Länk till kommentar

'Pool vs. Manu?

Sett ungefär 2 matcher totalt med Liverpool och de har varit fullkomligt usla. United har varit rätt hyfsade men slarvat lite, borde varit full pott fortfarande.

Känner mig mer lugn än vanligt, tror helt klart United tar det. De kommer vara snuskigt revanschsugna efter Evertonmatchen dessutom.

Länk till kommentar

Sett ungefär 2 matcher totalt med Liverpool och de har varit fullkomligt usla. United har varit rätt hyfsade men slarvat lite, borde varit full pott fortfarande.

Känner mig mer lugn än vanligt, tror helt klart United tar det. De kommer vara snuskigt revanschsugna efter Evertonmatchen dessutom.

Jag menade iofs vad du och nicklasvegas diskuterade. Men ja 'Pool har varit usla, hade dock inte förväntat mig något annat. Chelski tar det f.ö.

Länk till kommentar