Starfitter Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 Lidlkvarg, Kycklingfilé, potatissallad, kaseinproteinshake Sen körde jag mer kolhydrater på träningsdagar. Gick ner ca tre kilo men kände ingen mening att fortsätta så jag deffade aldrig riktigt hårt. big wat moment in my life also; någon som har en länk till lite bra fakta angående lightprodukter? Hittar inget om vad det har för effekter på insulinutslag osv. shipp shipp edit; hittade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 vem är tjockast @ pf? Din beställning Cookie platter 230 kr 36 st blandade cookies. Utkörningsavgift 46 kr Om du beställer färre än 5 rätter tillkommer 46 kr i utkörningsavgift. Betalningsförmedlingsavgift (läs mer) 5 kr Summa (SEK) 281 kr Moms ingår med 34.84 kr. Momssatsen är 12.00 % på livsmedel och 25.00 % i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 vem är tjockast @ pf? fejsbooklike! , jag är snart inte tjock längre.. ge mig någon månad till bara förresten [insert svinlång shanintext om misär och livstilt] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 Slutar spela poker på obestämd framtid, mått för dåligt i allt jag gör under för lång period nu. Så nu ska jag sköta allt annat och njuta lite av livet, gå på csn ist och återuppta det när jag känner mig redo fan inte värt det att bli deprimerad över ett jävla spel som ändå inte genererar några miljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2010 big wat moment in my life Varför? Det handlar om mängd/kalorier. Istället för att mecka med att fixa en pytteportion ris eller pasta (eller en stor portion) osv så tar man en liten klick potatissallad till kycklingen. Pallar liksom inte plocka fram riskokaren om jag inte ska göra minst 4 portioner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 bönmix och tzatziki imo, ca 100kcal/100g på båda... serveras kallt direkt från kylen till kycklingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2010 Drömde om NiklasVegas idag 20 dollar på Stars/Whatever till den som gissar rätt på vad vi diskuterade! Mycket trevligt var det iaf. bönmix och tzatziki imo, ca 100kcal/100g på båda... serveras kallt direkt från kylen till kycklingen Gayh... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2010 Trycker i mig så mycket kolhydrater att Stjärnfittan skulle vända sig i sin TV-soffa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 Drömde om NiklasVegas idag 20 dollar på Stars/Whatever till den som gissar rätt på vad vi diskuterade! Mycket trevligt var det iaf. Vi diskuterade en viss shahin89. Det kan man göra i evigheter, och det är alltid mycket trevligt. Hedrad hursomhelst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 Trycker i mig så mycket kolhydrater att Stjärnfittan skulle vända sig i sin TV-soffa Börjar dagen med en grov försovning, 500kcal ovannämd rätt. Vänta du bara till jag ska börja tugga överskott, heeeeeeeeeelvete vad stor jag kmr bli då. Då skaru få se på kolhydratladdz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 Drömde om NiklasVegas idag 20 dollar på Stars/Whatever till den som gissar rätt på vad vi diskuterade! Mycket trevligt var det iaf. Gayh... Jersey Shore Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 entourage.............eig aisbngf apibng p0abng na p+gip genhiphopgfdapghoaubgåoabugåobnewåbngåosbdåogbåojJKDFFNA¨bgoasdbgf FI¨bf nu ska jag läsa principbaserad extern redovisning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 gjorde nyss äggvita och kycklingfilè i micron, helvete vad sjukt på så många lvls:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2010 Det är något djupt filosofiskt med att äta kladdkaka med vispgrädde medan man tittar på Biggest Loser... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 fail om du inte gjorde kladdkakan själv med stelnad mjölkchoklad på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 Det är något djupt filosofiskt med att äta kladdkaka med vispgrädde medan man tittar på Biggest Loser... Ja det var filosofiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 Ja det var filosofiskt. http://www.epicurus.net/en/menoeceus.html mitt tillskott, rekkar rekkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2010 Vi diskuterade en viss shahin89. Det kan man göra i evigheter, och det är alltid mycket trevligt. Hedrad hursomhelst... Fel. Börjar dagen med en grov försovning, 500kcal ovannämd rätt. Vänta du bara till jag ska börja tugga överskott, heeeeeeeeeelvete vad stor jag kmr bli då. Då skaru få se på kolhydratladdz Pffft, då ökar jag till FYRA dl havregryn o en hel dl rapsolja i min frukostshake. Och så dricker jag den TVÅ gånger om dagen...så det så...såatteeehh Jersey Shore Fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 'Pool vs. Manu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2010 Då e jag sjuk TILT, de stänger ner Ludvikagatan i två månader snart, innebär att jag får köra en stor jävla omväg varje gång jag ska använda bilen!! Hatar Ludvika! ;( FJDAJLKREAMNR,n,fnda,fnadIROPAEIROPEAM;FADNADNF;AD;MFNAM; Nollställde mätaren nu när jag körde omvägen idag. EN OCH EN HALV JÄVLA KILOMETER måste jag köra varje gång för att komma ut till rätt väg!!! Dagens i-landsproblem osv men riktigt stört att det ska ta två fucking månader att fixa en rondell! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2010 'Pool vs. Manu? Sett ungefär 2 matcher totalt med Liverpool och de har varit fullkomligt usla. United har varit rätt hyfsade men slarvat lite, borde varit full pott fortfarande. Känner mig mer lugn än vanligt, tror helt klart United tar det. De kommer vara snuskigt revanschsugna efter Evertonmatchen dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 American Gladiators Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 Sett ungefär 2 matcher totalt med Liverpool och de har varit fullkomligt usla. United har varit rätt hyfsade men slarvat lite, borde varit full pott fortfarande. Känner mig mer lugn än vanligt, tror helt klart United tar det. De kommer vara snuskigt revanschsugna efter Evertonmatchen dessutom. Jag menade iofs vad du och nicklasvegas diskuterade. Men ja 'Pool har varit usla, hade dock inte förväntat mig något annat. Chelski tar det f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 AAS så shippa degen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2010 Hahaha vänsterpartiet gillar inte röster ändå tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts