boman Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Får tyvärr fortfarande inte youtube att funka på den bara Alltid gått innan men för några veckor fick jag upp "cannot connect to youtube" och det har inte försvunnit sedan dess. Hjälpte inte att uppgradera. MYCKET störigt - speciellt mtp att datorn fortfarande kraschar om jag ens tänker på youtube. hemligheten är att du måste ha tillgång till WAP på din telefon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Jag spelade jättebra 95% av sessionen och var nog pluss..... igsd å+ingp ding pdnp gasp gp adngopadbnogadobgköblögbsdb öksfugagkasdgkkagukaugkaudgkuakdgukadugkau¨gbsdöghpansgp bsng ns' OROOROROORKAKKRKAKRKAR ARINNITNITNINWEE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 tycker typ jag spelar bättre poker, kanske bara suger som människa helt enkelt. fatta tilten när jag inte kan trycka bort skiten med onyttigheter/alkohol :S:S:S::S:S:S:S:S:S: drug me plix Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Idag blev det ist 4h sömn och samma procedur som igår... mest för att trycka lite på gränserna ^^ en stacker och 6g eaa nu, 8km sen en shake på 500g kvarg 1 skopa whey 100 1/2 dl havregryn sen ere skola och så var dagen i full fart sas Varför slänga i vassle när du redan har 60g protein från kvargen? Hade sparat vasslen till något annat tillfälle då. Såja, känner dom gubbarna Inte riktigt min musik men helt tokigt är det inte! Inklusive Peter Tägtgren? Om ja, FRÄNT, om nej, jag bryr mig inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Skäms innerligt men jag har laddat ner säsong 2 av Jersey Shore såhär långt. Det är fan rätt roligt ibland ändå Grenades, landmines, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Jersey Shore är så patetiskt att det blir episkt. Som andra sidan på ett svart hål i rymden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Jersey Shore är nutz. Billig underhållning är ofta bra bara man ger det en chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 körde whey för smaken, gillar inte riktigt fun lighten Helvete vad drygt det är att vakna med ett rekordback i ryggen, som att börja dagen tiltad. Sen gör fötterna konstant ont då jag snittar 1.5mil promenad om dagen + 30 min crosstrainer Är dock nere på all time low igen skulle jag tro, mao runt 95 kg. Siktar på runt 90 till barca sen komma ner till 85ish i slutskedet, så lite har jag inte vägt på säkert 5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 sick du väger 20kg mer än mig och jag försöker bli av med fett..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 gym kl 10.00 för andra dagen i rad. vi kommer se så jävla bra ut beach 2011. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 körde whey för smaken, gillar inte riktigt fun lighten Helvete vad drygt det är att vakna med ett rekordback i ryggen, som att börja dagen tiltad. Sen gör fötterna konstant ont då jag snittar 1.5mil promenad om dagen + 30 min crosstrainer Är dock nere på all time low igen skulle jag tro, mao runt 95 kg. Siktar på runt 90 till barca sen komma ner till 85ish i slutskedet, så lite har jag inte vägt på säkert 5 år hur manga cm ar du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 på tal om vikt. de har tagit bort vågen från mitt gym "för på 24/7 bryr vi oss inte om kilon, utan hur vi mår inombords". eller nåt i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 sick du väger 20kg mer än mig och jag försöker bli av med fett..... Osviklig logik... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ville bara säga grattis till en mycket väl lyckad scam starfitter pengarna kommer imorn, enjoy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Jag är frän :mrgreen: Mvh Scamfitter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 gym kl 10.00 för andra dagen i rad. vi kommer se så jävla bra ut beach 2011. Fint, när jag kom dit igår vid 23 ville idiotläsaren inte acceptera mitt fingeravtryck. Varken vid Åhlens eller stationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Fint, när jag kom dit igår vid 23 ville idiotläsaren inte acceptera mitt fingeravtryck. Varken vid Åhlens eller stationen. jag får alltid stå där i en minut eller två för att lyckas komma in. men till slut går det alltid. tycker det är overkill med fingeravtrycksläsare. vill man träna gratis kan man göra det när receptionen är öppen. den halvtrötta tjejen i receptionen har ingen direkt koll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 jag får alltid stå där i en minut eller två för att lyckas komma in. men till slut går det alltid. tycker det är overkill med fingeravtrycksläsare. vill man träna gratis kan man göra det när receptionen är öppen. den halvtrötta tjejen i receptionen har ingen direkt koll Tror jag stod där i fem minuter. :z Ingen varken kom eller gick heller. Jo det är ganska overkill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 sick du väger 20kg mer än mig och jag försöker bli av med fett..... Har obv tjock benstomme gym kl 10.00 för andra dagen i rad. vi kommer se så jävla bra ut beach 2011. nje gymmet var egentligen vid 12.00 men är där en sväng på morgonen iom jag inte kan gå 4km till skolan så mkt som jag svettas. Så tar en sväng in på sats och gå sista tiden jag hinner innan skolan (20-30min) sen dusch och bastu så man luktar godis i skolan hur manga cm ar du?! 186ish på tal om vikt. de har tagit bort vågen från mitt gym "för på 24/7 bryr vi oss inte om kilon, utan hur vi mår inombords". eller nåt i den stilen. hahah skitgym, flytta till malmö och kör sats med mig Ville bara säga grattis till en mycket väl lyckad scam starfitter pengarna kommer imorn, enjoy!! har varit mkt orolig att dirr efter betalningen alla skulle dra iväg ett gött pm om att allt var en lvl så skulle jag sitta där med ett gult visakort.... wiiiiie atl irl detta året Jag är frän :mrgreen: Mvh Scamfitter Tror jag stod där i fem minuter. :z Ingen varken kom eller gick heller. Jo det är ganska overkill. (se ovan om 24/7) känns faktiskt sjukt bra att jag har varit i skolan, gymmat, promenerat och klockan bara är halv 4. Ska tvätta nu sen upp på grindhesten, dags att vända steken nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 En muuuus i vårt huuus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 lastar iväg pengar inatt om jag skulle ha nått kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 lastar iväg pengar inatt om det blir något kvar kenny! sound goodt, såg dig på 50/100 så allt för illa kan de icke va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 sound goodt, såg dig på 50/100 så allt för illa kan de icke va gula 2 heltok-inköp på 7 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 What did the five fingers say to the face?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 ligger verkligen och suktar efter vilka onyttigheter som helst.. löjligt när det gått så långt att det vattnas i munnen vid bilder på vanlig god semionyttig mat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts