Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

 

Får tyvärr fortfarande inte youtube att funka på den bara Alltid gått innan men för några veckor fick jag upp "cannot connect to youtube" och det har inte försvunnit sedan dess. Hjälpte inte att uppgradera. MYCKET störigt - speciellt mtp att datorn fortfarande kraschar om jag ens tänker på youtube.

 

hemligheten är att du måste ha tillgång till WAP på din telefon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blev det ist 4h sömn och samma procedur som igår... mest för att trycka lite på gränserna ^^

 

en stacker och 6g eaa nu, 8km sen en shake på

 

500g kvarg

1 skopa whey 100

1/2 dl havregryn

 

sen ere skola och så var dagen i full fart sas

 

Varför slänga i vassle när du redan har 60g protein från kvargen? Hade sparat vasslen till något annat tillfälle då.

 

Såja, känner dom gubbarna :) Inte riktigt min musik men helt tokigt är det inte!

 

Inklusive Peter Tägtgren? Om ja, FRÄNT, om nej, jag bryr mig inte så mycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

körde whey för smaken, gillar inte riktigt fun lighten :(

 

Helvete vad drygt det är att vakna med ett rekordback i ryggen, som att börja dagen tiltad. Sen gör fötterna konstant ont då jag snittar 1.5mil promenad om dagen + 30 min crosstrainer :S

 

Är dock nere på all time low igen skulle jag tro, mao runt 95 kg. Siktar på runt 90 till barca sen komma ner till 85ish i slutskedet, så lite har jag inte vägt på säkert 5 år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

körde whey för smaken, gillar inte riktigt fun lighten :(

 

Helvete vad drygt det är att vakna med ett rekordback i ryggen, som att börja dagen tiltad. Sen gör fötterna konstant ont då jag snittar 1.5mil promenad om dagen + 30 min crosstrainer :S

 

Är dock nere på all time low igen skulle jag tro, mao runt 95 kg. Siktar på runt 90 till barca sen komma ner till 85ish i slutskedet, så lite har jag inte vägt på säkert 5 år

 

hur manga cm ar du?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint, när jag kom dit igår vid 23 ville idiotläsaren inte acceptera mitt fingeravtryck. Varken vid Åhlens eller stationen. :(

 

:( jag får alltid stå där i en minut eller två för att lyckas komma in. men till slut går det alltid. tycker det är overkill med fingeravtrycksläsare. vill man träna gratis kan man göra det när receptionen är öppen. den halvtrötta tjejen i receptionen har ingen direkt koll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:( jag får alltid stå där i en minut eller två för att lyckas komma in. men till slut går det alltid. tycker det är overkill med fingeravtrycksläsare. vill man träna gratis kan man göra det när receptionen är öppen. den halvtrötta tjejen i receptionen har ingen direkt koll

 

Tror jag stod där i fem minuter. :z Ingen varken kom eller gick heller. Jo det är ganska overkill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sick du väger 20kg mer än mig och jag försöker bli av med fett..... :shock:

 

Har obv tjock benstomme :evil:

 

gym kl 10.00 för andra dagen i rad. vi kommer se så jävla bra ut beach 2011.

 

nje gymmet var egentligen vid 12.00 men är där en sväng på morgonen iom jag inte kan gå 4km till skolan så mkt som jag svettas. Så tar en sväng in på sats och gå sista tiden jag hinner innan skolan (20-30min) sen dusch och bastu så man luktar godis i skolan :)

 

hur manga cm ar du?!

 

186ish

 

på tal om vikt. de har tagit bort vågen från mitt gym "för på 24/7 bryr vi oss inte om kilon, utan hur vi mår inombords". eller nåt i den stilen.

 

hahah skitgym, flytta till malmö och kör sats med mig

 

Ville bara säga grattis till en mycket väl lyckad scam starfitter :( pengarna kommer imorn, enjoy!!

 

har varit mkt orolig att dirr efter betalningen alla skulle dra iväg ett gött pm om att allt var en lvl så skulle jag sitta där med ett gult visakort.... wiiiiie atl irl detta året

 

Jag är frän :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Mvh

Scamfitter

 

:roffe:

 

 

Tror jag stod där i fem minuter. :z Ingen varken kom eller gick heller. Jo det är ganska overkill.

 

(se ovan om 24/7)

 

 

 

känns faktiskt sjukt bra att jag har varit i skolan, gymmat, promenerat och klockan bara är halv 4. Ska tvätta nu sen upp på grindhesten, dags att vända steken nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...