Metaddict Postad 31 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2017 Dog i princip av skratt när jag såg denna idag :lol::lol: Citera
Metaddict Postad 3 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2017 Jag har förresten nu införskaffat mig en timanställning! Detta trots att mitt CV innehöll poker, galet va Men kul ändå Är inne på sista terminen av min utbildning och ska kicka igång testtillfällena för min kandidatuppsats snart. Har inga ouppklarade kurser bakom mig och bör inte heller ha det när terminen är slut Deffen har gått rätt bra, ner 8-9 kg och är i helt ok form nu. Snart fyller jag år och blir väldigt gammal men tänkte fira det med att vara i riktigt bra form. Lär dyka upp någon skrytbild om det lyckas På ett djupare plan finner jag det rätt bisarrt när jag läser det ovan att det fortfarande precis som vanligt känns som allt går skit och att jag inte kommer någonvart Citera
Metaddict Postad 5 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2017 50 gånger pengarna på Beasley som MVP i Superbowl. Han vann sackligan i årets säsong och om han skulle kunna få stopp på Brady några gånger och försvaret håller nere Pats offensiva produktion känns det inte orimligt han kan smyga hem MVP. Dock är det såklart sjukt svårt att komma åt Brady (därav det höga oddset). Citera
Katt3n Postad 7 Februari , 2017 Rapport Postad 7 Februari , 2017 Tips från coachen: Ha koll på vad du gör när du lastar av vikterna från stången. Har man mer än 70 kg per sida ska man ta av vikterna i omgångar. Man ska inte plocka av allt på ena sidan sen gå över till andra och dra av en 25kilos gjutjärnsskiva. Och OM man gör det ska man inte ha tummen emellan när stången kommer flygande och skivorna far ihop igen.... Mvh Harald Blåtumme. Citera
Metaddict Postad 7 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2017 Tips från coachen: Ha koll på vad du gör när du lastar av vikterna från stången. Har man mer än 70 kg per sida ska man ta av vikterna i omgångar. Man ska inte plocka av allt på ena sidan sen gå över till andra och dra av en 25kilos gjutjärnsskiva. Och OM man gör det ska man inte ha tummen emellan när stången kommer flygande och skivorna far ihop igen.... Mvh Harald Blåtumme. Har aldrig mer 70 kg på stången så det är redan löst Citera
Katt3n Postad 8 Februari , 2017 Rapport Postad 8 Februari , 2017 Har aldrig mer 70 kg på stången så det är redan löst Meh...blir ju int mycke till marklyft då jue Citera
Metaddict Postad 8 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2017 Meh...blir ju int mycke till marklyft då jue Aldrig mark igen ffs Citera
Katt3n Postad 8 Februari , 2017 Rapport Postad 8 Februari , 2017 Aldrig mark igen ffs Eeeh..okaaaj? Vaffö? Citera
Metaddict Postad 8 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2017 Eeeh..okaaaj? Vaffö? My back is fucked up maaan. Lyfter ingenting från marken om jag inte absolut måste. Kör lätta och strikta RDL med begränsat djup isf Citera
Katt3n Postad 9 Februari , 2017 Rapport Postad 9 Februari , 2017 My back is fucked up maaan. Lyfter ingenting från marken om jag inte absolut måste. Kör lätta och strikta RDL med begränsat djup isf Du måste nog börja med barfotaskoroch modern dans. Enda sättet framåt. Citera
Metaddict Postad 9 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2017 Du måste nog börja med barfotaskoroch modern dans. Enda sättet framåt. Du glömde movnat (bland annat). Ska också klättra i massa träd och lägga upp bilder på facebook. Citera
Katt3n Postad 9 Februari , 2017 Rapport Postad 9 Februari , 2017 Du glömde movnat (bland annat). Ska också klättra i massa träd och lägga upp bilder på facebook. Ville inte göra det too obvious. Citera
Metaddict Postad 15 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2017 Mer icke-pokerrelaterade updates: Är nu i full gång med testerna min kandidatuppsats kommer bygga på. Tagit en liten deffpaus igen. En vecka till ungefär, sen blir det stenhård deff i 2-3 veckor till (jag fyller år) och sen ska jag utvärdera om jag ska köra ett sista deffryck eller en lättare bulk ett tag igen. Citera
Schackmatt Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Grym tråd, så jävla bra klipp med jimmie åkesson jämförelsen. Pluggar du i Halmstad? Citera
Metaddict Postad 21 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2017 Grym tråd, så jävla bra klipp med jimmie åkesson jämförelsen. Pluggar du i Halmstad? Äntligen nån som fattade storheten i den videon Japp det gör jag men bara i några månader till. Inte alls impad av hur skolan skötts senaste halvåret-året så det ska bli jävligt skönt faktiskt. Citera
Schackmatt Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 haha grymt jag jobbar i "tornet" aka trade center Citera
Metaddict Postad 17 Mars , 2017 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2017 Magiskt skönt att ha gjort alla tester för min kandidatuppsats 8-) Nu ska man "bara" skriva skiten också :roll: Citera
Metaddict Postad 17 Mars , 2017 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2017 Perfektion. [youtube]InbaU387Wl8[/youtube] Citera
Katt3n Postad 17 Mars , 2017 Rapport Postad 17 Mars , 2017 [quote=Metaddict;1865984]Magiskt skönt att ha gjort alla tester för min kandidatuppsats 8-) Nu ska man "bara" skriva skiten också :roll:[/quote] Kör hårt grabben :) Citera
Metaddict Postad 18 Mars , 2017 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2017 [quote=Katt3n;1865992]Kör hårt grabben :)[/quote] Ty sir :) Citera
Metaddict Postad 4 Maj , 2017 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2017 Hatar verkligen det nya forumet, det måste jag erkänna. Annars finns det nog hopp om livet. Haft en helt brutal vecka där jag knappt tränat eller ätit, gått ner i vikt och varit totalt slutkörd. Men det har resulterat i att min kandidatuppsats kunde skickas in i tid till min handledares deadline, något hon ansåg helt otänkbart en vecka tidigare Återstår såklart att se om kvaliteten är adekvat. Jag är iaf sjukt nöjd med min arbetsinsats. Sen skiner ju solen igen också helt plötsligt. Kändes väl också helt otänkbart för en vecka sedan? Sist men inte minst har jag en dejt planerad i helgen med en brud som verkar aaaaaaaaaaaaaaalldeles för bra för att vara sann, och out of my league obv, men vi får väl se om det blir av ens Eller om hon bara har världens bästa photoshopskills... Off to work! 1 Citera
Metaddict Postad 13 Maj , 2017 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2017 Vetifan om någon fortfarande läser här efter uppdateringen av forumet men jag lämnade iaf in min kandidatuppsats i tid igår. Fyra minuter tillgodo förvisso, men det är en petitess i sammanhanget. Sjuuukt nöjd med min kämpainsats, kanske inte riktigt lika nöjd med prestationen. Men jag tror överlag att kvaliteten blev bra. Citera
Metaddict Postad 14 Maj , 2017 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2017 20 timmar sedan, säger mpee : Hur gick dejten? Det gick. If you know what I mean, eeeeeeehehehhe. Citera
Recommended Posts