Tottyville Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 man kanske ska satsa på de och handboll till hösten då? pallar man båda om man kör lite hobbynivå? olika klubbar har olika harda traningar, men overlag ar det javligt intensiva och tuffa traningar. men visst gar det att kora bade handboll och thai om du vill trana hart, jag korde dubbla pass en termin det var inga prob iaf. bora kor, du precis som alla som testar kommer alska det, grym javla cardio och sjukt roliga och harda traningar med nagot som faktiskt ar anvandbart sen nar man blir aldre korde lite boxning nar jag var liten, da hade vi en gammal gubbe som tranare, han slog fan hardast pa klubben (inte riktigt) och han var over 70 ps. du e skyldig mig en MB pro, 17''. spillde ut en M150 pa den igar nar jag skulle svara pa det har inlagget, darav att jag svarar nu... den pajade Beror obv på vad man ser som en snygg kropp. Det är rätt uppenbart att man inte kommer bygga en massa muskler av thaiboxning... Däremot verkar det jävligt skoj och det är säkert jävligt bra för konditionen. mjo allt som inte ar fakta ar val subjektivt. brad pitt fight club brukar val vara tjejernas och killarnas forsta svar nar de ska svara pa hur de tycker en snygg kropp ska se ut . det ar definitivt mer thai an gym iaf. du blir absolut inte stor och musklig av thai, men du blir javligt symetrisk, stark, smidig, vig och spanstig. Och du far benmuskler... Citera
Metaddict Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2011 mjo allt som inte ar fakta ar val subjektivt. brad pitt fight club brukar val vara tjejernas och killarnas forsta svar nar de ska svara pa hur de tycker en snygg kropp ska se ut . det ar definitivt mer thai an gym iaf. du blir absolut inte stor och musklig av thai, men du blir javligt symetrisk, stark, smidig, vig och spanstig. Och du far benmuskler... Det är iaf inte mitt ideal och jag tyckte det var en lite skum sak att säga att man får snyggare kropp av thaiboxning än styrketräning. Men det får du såklart tycka Hade förstått "thaiboxning är kul och bra för konditionen" mer. I vilket fall får man ändå inte en kropp som Brad Pitt i Fight Club av enbart thaiboxning. Hehe, benmuskler får man av knäböj... Äsch meningslös diskussion, thaiboxning är bra träning och man ska göra det man trivs med och mår bra av. För min del är det att skrika och plåga mig själv på gymet men hade gärna kombinerat det med att lära mig slåss Citera
Starfitter Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 jag vill mest kunna slå ner folk om dom gör något jag inte tycker om, typ som att kolla på mig konstigt å såååå Citera
Starfitter Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 laddade ner idiotens guide till yoga också, ska lära mig.. Citera
Metaddict Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2011 Fyfan va dem snackar sönder Full Tilt Million Dollar Cash Game :-( Goda nyheter: - ManU drog vinstlotten i FA-cupen och möter Crawley på Old Trafford - UFC kommer till Sverige! Antagligen redan till hösten! - Jag hade en helt igenom rolig utekväll i HBG för första gången på evigheter. Och jag är sjukt nog varken bakis eller dålig i magen, mkt mkt sjukt. Dåliga nyheten är att jag somnade halvt sittandes i sängen med TVn på. Självmord för min rygg...riktigt jävla stel och öm är jag Dessutom ligger bestmmatorrents nere och jag kan inte hitta torrent till Strikeforce från inatt Citera
diazo Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Någon som kan rekka en go soffa i stil med http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/ByggbaraSoffor/Sit-Down/?p=1fast billigare variant? Mio känns ju inte direkt micro... hade den länkade soffan innan, exet klonkade den för 1/3 av priset på någon sjuk rea.. är det typ inte en sån jag och malin har? kvinnan är skyldig mig 10k, kan winga för en billig peng ;P Citera
Starfitter Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 trodde jag skulle få vinna söndagsturren på svs, lossade AKs v TT för stack så var de hoppet släckt med en jävla brandslang Citera
Metaddict Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2011 Dessutom ligger bestmmatorrents nere och jag kan inte hitta torrent till Strikeforce från inatt Nvm, jag hittade galan...Diaz vs Cyborg var värt besväret! Riktigt jävla bra match! Tanka ner imo. Citera
Tottyville Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Det är iaf inte mitt ideal och jag tyckte det var en lite skum sak att säga att man får snyggare kropp av thaiboxning än styrketräning. Men det får du såklart tycka Hade förstått "thaiboxning är kul och bra för konditionen" mer. I vilket fall får man ändå inte en kropp som Brad Pitt i Fight Club av enbart thaiboxning. Hehe, benmuskler får man av knäböj... Äsch meningslös diskussion, thaiboxning är bra träning och man ska göra det man trivs med och mår bra av. För min del är det att skrika och plåga mig själv på gymet men hade gärna kombinerat det med att lära mig slåss håller med om det du skrev sist, viktigast att träna ngt man gillar, annars blir det oftast halvdant, icke långvarigt och ofta riktigt tråkigt. men måste bara svara på det ang. pitts kropp i fight club och thaiträning. benmuskler får man av knäböj helt klart, och massa andra övningar men vet inte hur du tror en thaiträning ser ut... det är ju inte enbart sparka och slå på en säck och varandra... där jag kör är det fys 2 dar, teknik 2 dar, helsparring på helger. sen blandas givetvis teknik och lättare sparring in i alla pass. fyspassen består av mkt knäböj , armhävningar, situps och massa andra övningar som helt klart är tillräckliga för att bygga den kroppen som pitten har i fight club. Citera
Tottyville Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 jag vill mest kunna slå ner folk om dom gör något jag inte tycker om, typ som att kolla på mig konstigt å såååå mjo det går ju också om man gillar sånt, men köp en kniv å cutta folkk vettja, rolikgare! Citera
semiklonk Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Bli nya lasermannen eller dylikt. Citera
Starfitter Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Klarade tentan i fastighetsrätt, på poängen. Satans gto imo Citera
NikLasVegas Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Kom på en grej. Starfitter var väl mer eller mindre konstant full i Barcelona? Jävligt sjukt egentligen... Citera
Starfitter Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Kom på en grej. Starfitter var väl mer eller mindre konstant full i Barcelona? Jävligt sjukt egentligen... Må ha kört längre fyllepass men var faktiskt bara full 3 dagar, er lya so Klarade hålla uppe tempot varje dag. Wp, en annan är för sliten för kunna börja köra igen på bakfylla Citera
Metaddict Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2011 benmuskler får man av knäböj helt klart, och massa andra övningar men vet inte hur du tror en thaiträning ser ut... det är ju inte enbart sparka och slå på en säck och varandra... där jag kör är det fys 2 dar, teknik 2 dar, helsparring på helger. sen blandas givetvis teknik och lättare sparring in i alla pass. fyspassen består av mkt knäböj , armhävningar, situps och massa andra övningar som helt klart är tillräckliga för att bygga den kroppen som pitten har i fight club. Knäböj med skivstång? Hursomhelst är det där ju styrketräning så egentligen snackar vi om samma sak. Bara för att det utförs under ett thaiboxningspass istället för på gymet slutar det inte vara helt jävla vanlig styrketräning Så egentligen understryker du bara min poäng, styrketräning är nuts Nananana! Citera
Starfitter Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 man har inte styrketränat på riktigt om man inte har stått brevid ahmed ahmed och Rabi Fakhro och skämts i tjocktröja Citera
Metaddict Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2011 man har inte styrketränat på riktigt om man inte har stått brevid ahmed ahmed och Rabi Fakhro och skämts i tjocktröja Ahmad Ahmad Citera
RDanneskjold Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Nu taggar vi inför gymmet!! Citera
Metaddict Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2011 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1351922/Transfer-window-deadline-day-January-2011-live.html#ixzz1CdRoEZbH Fick länken av mowmow. Jävlar i det var klubbarna börjar göra kaoz nu. Liverpool tycker tydligen Carroll är värd 35 mille pund. Grattis Newcastle säger jag. Chelsea skulle inte få mer pengar av äckelryssen i år sa han men det var ju jättesant... United verkar sjukt nöjda med sin trupp för det dyker inte ens upp några rykten just nu. Citera
urmy Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 muay thai äger, du kommer få tusen ggr snyggare kropp än random gymnissar. dessutom är det sjukt jävla roligt. vilken klubb? Växjö titans, tränade med en från avancerade klassen idag, trots mits så fick han mig att tappa luften med sina rundsparkar.... fränt Citera
wahlen1 Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Nu taggar vi inför gymmet!! nothin but a peanut! Citera
Metaddict Postad 1 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2011 Peppad snubbe... Citera
Metaddict Postad 1 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2011 Hur fan kan man vara "sure you had queens" enbart efter att ha trebetat en motspelare preflop och fått syn? Liveproffs Citera
Starfitter Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Funderar på CC imorgon, någon som ska ner? Citera
Recommended Posts