Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 han ville bara säga han inte ville spela djup, satte sig 200bb på ett annat bord, postade en blind sen drog han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 när dom snackar med storåker när han lossar en stor pott i pokerlandet, bakom honom på bordet... is it durr eller bra sjuk lookalike? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 när dom snackar med storåker när han lossar en stor pott i pokerlandet, bakom honom på bordet... is it durr eller bra sjuk lookalike? dwan e ju 24 ;////////////////// minut btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 dwan e ju 24 ;////////////////// minut btw? tänkte med de men lika som fan.. hum ska se, runt 9 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 hands onda tvillingbror typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 pokerlandet, brightöl och godis asså svensken som går längst, riktigt sjuk människa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 "Du har fortfarande möjlighet att ansluta dig till konkurransen i Svenska Spels Poker-SM online. Följ dramatiken live hos oss!" Så efterblivet företag svs är,man slutar aldrig förvånas. Lite kul med tanke på att de krachade servern härom året när det var för många railtards Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 "men kan man säga så: jag torska 5 å en halv miljon, men spela bra" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 tänk på en annan som missar sm för att stå på white i paradiset med upand och PE..................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 plussade massor med BBs ikv, peppar redan på peace and love i sommar, funderar även på sommarjobba lite i sommar, imorgon ska jag festa som bara björnar kan..... varje fest/ätardag är som att vakna till julafton, vill bara sova tidigt så man kan vakna till det hela Jag och bror min lär åka upp till Peace and Love igen! Målet är: mer alkohol, brudar och highstakes bakfyllekinapoker! Vill se mer av najviks episka Stroh drickande så jag hoppas du tar med dig hela gänget! Ha det så skoj ikv! Som björn kan inget gå fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 pokerlandet, brightöl och godis asså svensken som går längst, riktigt sjuk människa han bryr sig inte om nagot, bara att han ska skatta, sa javla oskon kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 börjar mitt nya ekonomiska liv idag, dvs inga taxiresor.. ska på maskerad på andra sidan stan, promenerar glatt ditt genom stan i björndräkten.. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Jag och bror min lär åka upp till Peace and Love igen! Målet är: mer alkohol, brudar och highstakes bakfyllekinapoker! Vill se mer av najviks episka Stroh drickande så jag hoppas du tar med dig hela gänget! Ha det så skoj ikv! Som björn kan inget gå fel! Det tog många års pressande av gränser för att nå till den nivå som infann sig på P&L 2010... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 rekordfull... seriöst, kb, kroon ah ni fattaar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 rekordbakis också edit; så sjukt, gjorde inget dumt igår men ändå vaknar jag med världens ångest.. varje jävla bakfylla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 ser bra ut i fotbollen iaf, malmö styr fortfarande skåne atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Är väl ganska standard tbh. HIF kommer inte vinna. Tror faktiskt Malmö tar det i år. De har bra bredd och i år lyckas man med det man inte gjorde förra året, att göra mål. Visste ju det! Trodde dock inte HIF skulle hänga på såhär bra. Tur för dem att de hitta Gerndt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 rekordfull... seriöst, kb, kroon ah ni fattaar Antar att det var du som addade mig på fb. Fin björndräkt också. wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Inget guldfirande på stan idag starfitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Inget guldfirande på stan idag starfitter? har inte lämnat lägenheten mer än till gymmet bajsskola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 har inte lämnat lägenheten mer än till gymmet bajsskola Illa illa. Missa inte överdrivet mkt ändå, mest kallt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 Ain't nobooody...coming to Pride Park Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Ain't nobooody...coming to Pride Park Savage är kung. Han och Bullard är lätt de skönaste fotbollsprofilerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 Savage är kung. Han och Bullard är lätt de skönaste fotbollsprofilerna. Mm Bullards schampooreklam är inte helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 Nya tag för HIF, cupen ska vi bara ta hem. Hade varit en värdig avslutning på en såhär fantastisk säsong. Detta skadar ju inte heller... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/hammarby/article8093553.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts