KungKroon Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 Väldans roligt var det iaf! Världsrekord tror jag. Citera
Mecklenburgare Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 Öhh, du tycker inte det finns andra sporter där man måste lägga ner en hel del träning också eller???Inte så att tex Lance Armstrong sätter sig på motionscykeln 2 timmar per dag och sen är redo för att köra Tour de France. Att vinna Tour de France är bra mycket mer krävande än att bodybuilda som Cutler gör. Krävs bra mycket mer psyke att sitta och trampa 300-400 watt 5-6 timmar i sträck. Haha, är du möjligtvis cyklist? Alla vet väl att baseboll är världens hårdaste sport! Citera
Starfitter Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 Vet inte om de är placebo, stackers eller att jag har vilat från gymmet i en vecka eller så men saaaatan vad jag lyfte idag.. Brukar ha det tungt i hantelpressen med 6or på 36orna men idag blev de; 24*12 32*8 34*8 36*8 38*6 tre gånger mkt nöjd behöver dock lite PT på min cable tror jag, någon bra länk plix? Citera
Metaddict Postad 14 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2010 Lyckades glömma mitt gymkort idag. Kör på 24/7 där man måste ha kort för att komma in och ut förutom de få timmar det finns personal i receptionen. Gick från min bil 18.15 och gymet var bemannat till 19.00 så helvete vilket jävla tempo jag lade i Gick bättre än jag trodde men tappade obv en del i styrka jämfört med normalt tempo. 3 set latsdrag med brett grepp och 3 med smalt V-grepp. Semipyramid med totalt 4 set shrugs (börjat köra med stång istället, riktigt kul att man klarar en jävla massa mer vikt än med hantlar). "Vertical Row", rodd i maskin med greppet lite högre upp. 3 set. Baksida axlar i cable crossen à la Kai Greene, Meta, och Stjärnfittan. Pyramid med totalt 5 set i ultrasnabbt tempo. Sprang ut och var klar precis lagom till den söta receptionisten skulle sticka. Hennes pojkvän på +100 kilo med rakat huvud och en enormt upphetsad hoppande jätterottweiler väntade utanför Citera
Metaddict Postad 14 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2010 Väldans roligt var det iaf! Världsrekord tror jag. Jag är med! SÅÅ kul var det dock inte. Men jag smålog lite! Citera
Starfitter Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 754902 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter SB: $434.00 BB: $219.00 UTG: $200.00 MP: $267.10 Hero (CO): $241.80 BTN: $282.35 Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with T T UTG raises to $6, 1 fold, Hero calls $6, 2 folds, BB calls $4 Flop: ($19.00) 7 T 6 (3 players) BB checks, UTG bets $14.25, Hero calls $14.25, BB raises to $213, UTG folds, Hero calls $198.75 Turn: ($459.25) 4 (2 players) River: ($459.25) 9 (2 players) Final Pot: $459.25 BB shows T J Hero shows T T BB wins $456.25 (Rake: $3.00) lockdown äger Citera
Mecklenburgare Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Lyckades glömma mitt gymkort idag. Kör på 24/7 där man måste ha kort för att komma in och ut förutom de få timmar det finns personal i receptionen. Gick från min bil 18.15 och gymet var bemannat till 19.00 så helvete vilket jävla tempo jag lade i Gick bättre än jag trodde men tappade obv en del i styrka jämfört med normalt tempo. 3 set latsdrag med brett grepp och 3 med smalt V-grepp. Semipyramid med totalt 4 set shrugs (börjat köra med stång istället, riktigt kul att man klarar en jävla massa mer vikt än med hantlar). "Vertical Row", rodd i maskin med greppet lite högre upp. 3 set. Baksida axlar i cable crossen à la Kai Greene, Meta, och Stjärnfittan. Pyramid med totalt 5 set i ultrasnabbt tempo. Sprang ut och var klar precis lagom till den söta receptionisten skulle sticka. Hennes pojkvän på +100 kilo med rakat huvud och en enormt upphetsad hoppande jätterottweiler väntade utanför Wut, får du inte stanna efter? Borde väl räcka att du är där innan 19 så du kommer in. Citera
Metaddict Postad 15 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2010 Hm hade en massa planer för dagen men 2 avsnitt The Wire, VM, FIFA10, VM, McDonalds (McFlurry Marängsviss var helt jävla övergod), VM igen, och FIFA10 igen kom ivägen. Mycket trevlig dag dock men jag får väl försöka vara lite mer produktiv imorrn istället. Wut, får du inte stanna efter? Borde väl räcka att du är där innan 19 så du kommer in. Dörrarna är låsta så det behövs kort både för att komma ut och in när det inte är bemannat. De är stenhårda där och man får varken släppa in eller ut folk även om man känner dem eller sett dem på gymet 100 gånger. Citera
Metaddict Postad 15 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2010 Underskattade hur enormt jävla mycket svårare fotbolls-VM gör en deff Citera
Starfitter Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 rekordback igår, idag tuggar vi igen! grind playlist pleeez Citera
Mecklenburgare Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 http://open.spotify.com/user/dehman/playlist/18WyyPVHiEaYMl1BfD0h63 Citera
Mecklenburgare Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 ingen bra grindplaylist (?) Nehe, vad lyssnar du på när du grindar då? Citera
boman Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 Nehe, vad lyssnar du på när du grindar då? typ simply the best, one and only osv Citera
Mecklenburgare Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 typ simply the best, one and only osv Där finns ju klassiker som Under Pressure, Fortunate Son, Dream On, The River, Good Riddance, I Walk the Line, Weak, The Joker, Here I Go Again Citera
Metaddict Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2010 Bröst och mage idag. Gick över förväntan. Fint väder så jag cyklade och trampade på rätt bra så ca 20 minuters cardio där iaf. Ätit riktigt bra idag med. Var RIKTIGT nära att sätta mig och grinda faktiskt men VM och The Wire kom imellan Såg sista avsnittet av säsong 2 nu! Tur man slipper vänta en evighet på nästa säsong, bara att köra igång direkt Citera
Starfitter Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 idag tuggade jag igen 1/4 av gårdagens back, ätit kvarg och banan, kyckling och wok samt kyckling och ris, jag körde även triceps/axlar och börjar bli rätt nöjd med axlarna.. ska bara finslipa lite på dem så framsidan inte är för oproportionerliga.. hej hopp nu blir det nattgrind i 2-3h Citera
Metaddict Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2010 idag tuggade jag igen 1/4 av gårdagens back, ätit kvarg och banan, kyckling och wok samt kyckling och ris, jag körde även triceps/axlar och börjar bli rätt nöjd med axlarna.. ska bara finslipa lite på dem så framsidan inte är för oproportionerliga.. hej hopp nu blir det nattgrind i 2-3h Men lol... Ätit kvarg och banan (förvisso mixat med lättmjölk och juice), kyckling med ris, och kyckling med ris. Snarlikt ätit va? Citera
padrinosftw Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 men lol vad ni nöter kolisar tjockisar : S Citera
Starfitter Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 men lol vad ni nöter kolisar tjockisar : S palla gymma hårt helt utan kolisar... Citera
najvik Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 men lol vad ni nöter kolisar tjockisar : S +1 Citera
Metaddict Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2010 men lol vad ni nöter kolisar tjockisar : S Jag har dragit ner lite litegrann på riset iaf Och oftast skippat havregrynen i morgonsmoothien... Men Stjärnfittans exempel var knappast högt på kolhydrater Förutsatt att det inte var en monsterportion ris där. Citera
Recommended Posts