Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Btw skulle jag inte ha gnällt om min träningsvärk i benen. Av någon anledning är alltid andra dagen efter det passet mycket värre. Normalt sett kommer det mesta av träningsvärken dagen efter.

Jag kan inte ens gå normalt nu :rolleyes: Ser nog ut ungefär som om man fått en stor bajskorv på tvären :mrgreen: När jag skulle sätta mig i bilen var jag tvungen att hålla i med båda armarna och försöka hissa ner mig själv långsamt.

Not cool :oops:

Hahaha, been there. Att gå nedför i trappor är rätt tungt också...

Postad
Hahaha, been there. Att gå nedför i trappor är rätt tungt också...

Mmm tur det finns räcken att hjälpa sig upp med. Tycker upp är svårare än ner dock.

Det tråkiga är att jag har såhär ont trots att jag kör mindre än jag gjorde senast jag tränade ben regelbundet. Ökar typ bara ett set per pass nu i början enbart för att jag ska slippa sån här träningsvärk. FAIL typ :cry:

Postad

unthinkable, nötfilm med en härlig utilitaristisk spinn !

edit: kör en session nyss på 1700 händer med ett pluss på 460 €, sprang lite kallt men spelade väl ok..

imorgon börjar lockdown, 1 mil om dagen, 3k händer och ett gympass.. smal och rik gogogo

Postad
unthinkable, nötfilm med en härlig utilitaristisk spinn !

edit: kör en session nyss på 1700 händer med ett pluss på 460 €, sprang lite kallt men spelade väl ok..

imorgon börjar lockdown, 1 mil om dagen, 3k händer och ett gympass.. smal och rik gogogo

åååå så kan man inte grinda imorn när värdet är som bäst :( fml fml fml fml

Postad
Tycker du det där är coolt/snyggt meta?

Funderat lite och jag tycker inte det är intressant om det är snyggt eller ej. Det är liksom inte relevant. Det är så många som vill döma och klagar på att det är fult eller tänker "usch så mycket steroider han måste ta" eller skriver någon dum kommentar om "hur många centimeters hans (vadå?) blivit reducerad". Folk förstår inte hur fruktansvärt svårt det är att komma till den nivån Cutler är på. Det är utan tvekan som Coleman sa: Bodybuilding is the hardest sport in the world. Jag har märkt att ju mer jag tränar och bygger själv, desto mer impad blir jag av t.ex. Cutler och desto mindre ser jag proffsbodybuildernas fysik i termer som "snygg". Jag är helt enkelt förbluffad och överimponerad av deras dedikation.

Om jag tycker det är coolt? Hell yeah :mrgreen:

Postad

FHADFKAJRN;AENRAEIOPOFADP har fått ett sinnessjukt jävla störigt problem med datorn som nu verkar ha blivit ännu värre.

Det började med att jag fick blue screen och sen inte kunde starta datorn. Jag kom in i felsäkert läge med nätverk och fick upp att det hade med drivern till grafikkortet att göra. Så jag uppdaterade drivern, fick igång datorn igen och trodde allt var frid och fröjd. Men så fort jag kollade video, kvittade om det var VLC, youtube eller nåt annat, bara det var video så hängde datorn sig med jämna mellanrum. Videon stannade till, skärmen blev svart ett litet tag, inte mer än några sekunder max, sen kom bilden tillbaka och funkade ett tag. Ibland några minuter, ibland bara några sekunder.

Varje gång kom samma felmeddelande upp: "display driver nvlddmkm has stopped working and successfully recovered". Googlade och till min stora förvåning ser jag poster på datorforum redan från 2007 med exakt samma felmeddelande. Vissa av trådarna jag hittade var flera hundra sidor långa och hade även nya poster med samma fråga. Tydligen ska det fortfarande inte ha kommit någon lösning!!! :shock:

Nu har det dock spårat ännu värre. VLC funkar likadant men försöker jag kolla youtube kraschar hela jävla datorn. Samma när jag försöker gå in på fightplay.tv.

SJUKT jävla irriterande. Antar att ingen här råkar sitte inne på något som kan hjälpa?!?!?

HJÄÄÄÄÄÄÄLP...

Postad
. Jag är helt enkelt förbluffad och överimponerad av deras dedikation.

Håller med om detta, han har nog kämpat otroligt mycket för att komma dit han är men tycker bara det ser helt groteskt ut..

Postad
tänker "usch så mycket steroider han måste ta" eller skriver någon dum kommentar om "hur många centimeters hans (vadå?) blivit reducerad".

känner mig utpekad!!!

hade samma problem med min dator, köpte nytt grafikkort så funka det, inget annat hjälpte

Postad
Funderat lite och jag tycker inte det är intressant om det är snyggt eller ej. Det är liksom inte relevant. Det är så många som vill döma och klagar på att det är fult eller tänker "usch så mycket steroider han måste ta" eller skriver någon dum kommentar om "hur många centimeters hans (vadå?) blivit reducerad". Folk förstår inte hur fruktansvärt svårt det är att komma till den nivån Cutler är på. Det är utan tvekan som Coleman sa: Bodybuilding is the hardest sport in the world. Jag har märkt att ju mer jag tränar och bygger själv, desto mer impad blir jag av t.ex. Cutler och desto mindre ser jag proffsbodybuildernas fysik i termer som "snygg". Jag är helt enkelt förbluffad och överimponerad av deras dedikation.

Om jag tycker det är coolt? Hell yeah :mrgreen:

Öhh, du tycker inte det finns andra sporter där man måste lägga ner en hel del träning också eller???

Inte så att tex Lance Armstrong sätter sig på motionscykeln 2 timmar per dag och sen är redo för att köra Tour de France.

Att vinna Tour de France är bra mycket mer krävande än att bodybuilda som Cutler gör. Krävs bra mycket mer psyke att sitta och trampa 300-400 watt 5-6 timmar i sträck.

Postad
Gjorde en till hästgrupp. Akta så att inte smilgroparna gör ont när ni går med, för denna är riktigt vass!

morgontrött men fattade inte :oops: :oops: återkommer

ang cutler så måste man fan erkänna att symestrin är galen. Skulle inte vilja vara så stor men ta samma propotioner och dra ner i massa så är det fan så bra det kan bli. Sen tror jag nog fan att bodybuilding måste vara den sporten där utövarna lägger ner mest tid och energi i vardagen även om själva tävlingsmomentet inte är som att cykla tour de france..

Nu ska jag ut och gåååå

Postad

Hann spela 60 händer innan fotbollen;

Hand #1

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 752986

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

CO: $108.35

BTN: $194.20

SB: $94.85

BB: $210.90

UTG: $199.00

Hero (MP): $333.60

Pre Flop: ($3.00) Hero is MP with Q :club: Q :heart:

UTG raises to $6, Hero calls $6, 4 folds

Flop: ($15.00) J :spade: Q :diamond: T :spade:(2 players)

UTG bets $11.25, Hero calls $11.25

Turn: ($37.50) J :heart:(2 players)

UTG bets $28.12, Hero calls $28.12

River: ($93.74) 8 :club:(2 players)

UTG bets $70.30, Hero raises to $288.23, UTG calls $83.33 all in

Final Pot: $401.00

UTG shows J :club: J :diamond:

Hero shows Q :club: Q :heart:

UTG wins $398.00

(Rake: $-131.60)

Hand #2

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 752987

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

MP: $152.14

Hero (CO): $208.35

BTN: $78.85

SB: $46.40

BB: $178.00

UTG: $43.00

Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with 7 :club: 7 :heart:

1 fold, MP raises to $6, Hero calls $6, 3 folds

Flop: ($15.00) J :heart: 7 :spade: 4 :club:(2 players)

MP bets $10.00, Hero calls $10

Turn: ($35.00) Q :spade:(2 players)

MP checks, Hero bets $24.24, MP raises to $52.48, Hero raises to $192.35, MP calls $83.66 all in

River: ($307.28) T :heart:(2 players - 1 is all in)

Final Pot: $307.28

MP shows J :club: J :diamond:

Hero shows 7 :club: 7 :heart:

MP wins $304.28

(Rake: $-53.21)

View all 2 hands

edit: men vad gör de om 100 år när holland spelar världens vackraste fotboll?