Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Om man lever i celibat får man då befläcka sig själv? Eller är det då inte längre celibat?

Wikipedia:

Celibat (av latin caelebs, "ogift") är ett livsval bestående i totalt avstående från könsumgänge.

Är det umgänget mellan ens eget kön och någon annans kön eller allt umgänge med sitt eget kön som är förbjudet?

Postad
Imorgon ska jag skriva mitt 500 inlägg ; ) vad ska man skriva och i villken tråd? hihi

Posta en ny tråd i THE-forumet där du skriver "AA - AllIn Preflop, förlorade. Vad gjorde jag för fel?"

Går alltid hem om det är i fel forum och en fråga, som aldrig kan ställas för ofta! :)

MVH

//KF

Postad

Oh!

Jag har ingen aning vad du snackar om men kul att du har något att fira. Anledningen till att jag är uppe är också bakfylla. Som jag hade igår. Vilket ledde till att jag sov 06-11 samt 14-21. Blev lite svårt att sova sen ikväll. :cry:

Postad

Lite bakgrundsfakta: jag har insektfobi. HATAR allt som flyger, speciellt dem som kan skada mig, dvs getingar, humlor, etc.

Flyger in en geting på mitt rum och kryper ner i tom ciderburk som står på mitt skrivbord. Lite kvicktänkt som jag är tar jag en pappersbit och håller för så getingen inte kommer ut. Går sakta men säkert mot diskhon, måste ju se till så att monstret inte kommer ut.

Startar kranen och börjar lätta upp pappret pyttelite så vattnet kommer igenom, mer och mer vatten rinner ner i burken och till slut har jag tagit bort pappret helt. Får en skön känsla i kroppen av att getingen kommer gå en smärtsam drunkningsdöd till mötes. :twisted:

Häller på duktigt med vatten, men jag måste ju säkerställa att getingfan har dött. Så jag börjar hälla ut vattnet. När jag hällt ut allt vatten så är där ingen geting. Vad i helvete, tänker jag och skakar burken lite och slår den mot diskhon. DÅ KOMMER GETINGEN UTFLYGANDES FRÅN BURKEN! Får panik, springer och hämtar närmaste tidning. Smyger nu fram i lägenheten ala swat och letar efter getingen som att den sitter och väntar runt ett hörn på mig.

Hittar den till slut vid ett fönster och krossar den en gång för alla. Äntligen kan jag andas ut.

Inte nog med att jag är livrädd för dem innan, nu har dem jävlarna gälar också eller vafan är det frågan om? Fyfan! :x

Postad

Usch vad det svider när variansen sätter in. Senaste 8 gångerna jag träffat set på floppen har jag fått in pengarna och losat mot ett drag, eller varit död mot ett högre set. Svettigt.

Jaja, positive karma is coming my way!

Postad
Soft! Floppa just en Straight flush med JTd... muhahahaha!

grattis! själv åkte ja ut på 5e plats i en 5$ SNG (9 manna) efter att ja raisa preflop me QQ, fick en re-raise och ställde ja in, han satt på KK och ja åkte ut! =)

Postad

Jag är så glad att jag höll mig inomhus igår. Någon som har bakfylleångest och vill skriva av sig lite så jag kan gotta mig i din misär?

Funderar nästan på att dra ner och ta ett morgondopp! :lol:

Återkommer med rapport!

edit: rensade bort en bad beat, ingen som vill höra skiten ändå :)

Postad

Ja det är ju grymt imponerande måste jag säga!

Mer imponerande är isåfall jag, som tog mig till gymet idag!

När jag kom hem nöjd och trött så skulle jag blanda till en proteindrink. Men det var massa larver i proteinpulvret.