Bein Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jag var ute o cyklade 2 timmar igår när jag skulle hem från en grilfest, tog en lätt omväg på dryga milen. Citera
Kollikock Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Om man lever i celibat får man då befläcka sig själv? Eller är det då inte längre celibat? Wikipedia: Celibat (av latin caelebs, "ogift") är ett livsval bestående i totalt avstående från könsumgänge. Är det umgänget mellan ens eget kön och någon annans kön eller allt umgänge med sitt eget kön som är förbjudet? Citera
kfluffie Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Haha, nu är Variance_Beta avstängd igen! Well Played V_B, Well Played. MVH //KF Citera
Bein Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Sjukt forum detta är, jag saknar QooooooooS Citera
hnat Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Haha, nu är Variance_Beta avstängd igen! Well Played V_B, Well Played. MVH //KF Nåt särskilt eller? Länk? Hans trådar brukar ju vara underhållande. Citera
kfluffie Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Haha, nu är Variance_Beta avstängd igen! Well Played V_B, Well Played. MVH //KF Nåt särskilt eller? Länk? Hans trådar brukar ju vara underhållande. Här har du en hel tråd (Skapat av Hans Alias): http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=31874 Enjoy! =) MVH //KF Citera
Bein Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Imorgon ska jag skriva mitt 500 inlägg ; ) vad ska man skriva och i villken tråd? hihi Citera
kfluffie Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Imorgon ska jag skriva mitt 500 inlägg ; ) vad ska man skriva och i villken tråd? hihi Posta en ny tråd i THE-forumet där du skriver "AA - AllIn Preflop, förlorade. Vad gjorde jag för fel?" Går alltid hem om det är i fel forum och en fråga, som aldrig kan ställas för ofta! MVH //KF Citera
hnat Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Enjoy! =) MVH //KF Hur kan du inte bli moderator? Citera
kfluffie Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Enjoy! =) MVH //KF Hur kan du inte bli moderator? Den frågan ställer jag mig varje morgon när jag vaknar samt varje gång innan jag ska gå och lägga mig! MVH //KF Citera
Goatse Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Någon annan som är vaken och kan underhålla mig med en lustig dans eller något? Citera
Jennez Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Jag ar vaken. Men bakfull utav helvete. Fan och satan vad synd det ar om mig... Men jag ar glad for att Aki kom pa 58:e plats. Det ar vart en tung bakfylla nar man firar sadana saker. Citera
Goatse Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Oh! Jag har ingen aning vad du snackar om men kul att du har något att fira. Anledningen till att jag är uppe är också bakfylla. Som jag hade igår. Vilket ledde till att jag sov 06-11 samt 14-21. Blev lite svårt att sova sen ikväll. Citera
bzkt Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Lite bakgrundsfakta: jag har insektfobi. HATAR allt som flyger, speciellt dem som kan skada mig, dvs getingar, humlor, etc. Flyger in en geting på mitt rum och kryper ner i tom ciderburk som står på mitt skrivbord. Lite kvicktänkt som jag är tar jag en pappersbit och håller för så getingen inte kommer ut. Går sakta men säkert mot diskhon, måste ju se till så att monstret inte kommer ut. Startar kranen och börjar lätta upp pappret pyttelite så vattnet kommer igenom, mer och mer vatten rinner ner i burken och till slut har jag tagit bort pappret helt. Får en skön känsla i kroppen av att getingen kommer gå en smärtsam drunkningsdöd till mötes. Häller på duktigt med vatten, men jag måste ju säkerställa att getingfan har dött. Så jag börjar hälla ut vattnet. När jag hällt ut allt vatten så är där ingen geting. Vad i helvete, tänker jag och skakar burken lite och slår den mot diskhon. DÅ KOMMER GETINGEN UTFLYGANDES FRÅN BURKEN! Får panik, springer och hämtar närmaste tidning. Smyger nu fram i lägenheten ala swat och letar efter getingen som att den sitter och väntar runt ett hörn på mig. Hittar den till slut vid ett fönster och krossar den en gång för alla. Äntligen kan jag andas ut. Inte nog med att jag är livrädd för dem innan, nu har dem jävlarna gälar också eller vafan är det frågan om? Fyfan! Citera
juttis Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Brrr... Shit vad kalla kort jag har fått ikväll!!! I morgon är det jag som hämtar vinterkläderna på vinden. Citera
Loveless Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Usch vad det svider när variansen sätter in. Senaste 8 gångerna jag träffat set på floppen har jag fått in pengarna och losat mot ett drag, eller varit död mot ett högre set. Svettigt. Jaja, positive karma is coming my way! Citera
The Grand Bark Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Grannjävlarna käkar surströmming på balkongen, kan nån vänlig själ fly mig en påse handgranater. Citera
Goatse Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Dags att slagga nu så man är i form till höjdartimmarna i natt när jänkarna supit till att Citera
juttis Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Soft! Floppa just en Straight flush med JTd... muhahahaha! Citera
hansolo Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Soft! Floppa just en Straight flush med JTd... muhahahaha! grattis! själv åkte ja ut på 5e plats i en 5$ SNG (9 manna) efter att ja raisa preflop me QQ, fick en re-raise och ställde ja in, han satt på KK och ja åkte ut! =) Citera
Goatse Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Jag är så glad att jag höll mig inomhus igår. Någon som har bakfylleångest och vill skriva av sig lite så jag kan gotta mig i din misär? Funderar nästan på att dra ner och ta ett morgondopp! Återkommer med rapport! edit: rensade bort en bad beat, ingen som vill höra skiten ändå Citera
Goatse Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Äh det regnar ju fan ute. Var är sommaren? Citera
Clemens Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Zlatan målskytt, på träning. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,871032,00.html Att dom orkar Citera
Goatse Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Ja det är ju grymt imponerande måste jag säga! Mer imponerande är isåfall jag, som tog mig till gymet idag! När jag kom hem nöjd och trött så skulle jag blanda till en proteindrink. Men det var massa larver i proteinpulvret. Citera
Recommended Posts