EL_FishkO Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 En whopper och en avsugning... medans jag tittar på nya Gilmore Girls avsnittet. Hade inte varit så dumt. Jaja, en av tre är inte så dumt. HAHAHA, vet inte varför med det var så jäkla roligt Citera
APC Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Wiho! Höstlov och Halloweenfest på Söndag Wiho, för gammal för höstlov men ska istället åka till australien i 2 veckor och nya zeeland en vecka. Här är ett ställe som jag ska bo på http://www.cairnscolonialclub.com.au/ Detta ger jag glada gubbar av 5 möjliga Citera
Dahlberg Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Wiho! Höstlov och Halloweenfest på Söndag Wiho, för gammal för höstlov men ska istället åka till australien i 2 veckor och nya zeeland en vecka. Här är ett ställe som jag ska bo på http://www.cairnscolonialclub.com.au/ Detta ger jag glada gubbar av 5 möjliga ta vara på varje sekund av era kära höstlov. Sånt får man ju inte längre. Citera
APC Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Wiho! Höstlov och Halloweenfest på Söndag Wiho, för gammal för höstlov men ska istället åka till australien i 2 veckor och nya zeeland en vecka. Här är ett ställe som jag ska bo på http://www.cairnscolonialclub.com.au/ Detta ger jag glada gubbar av 5 möjliga ta vara på varje sekund av era kära höstlov. Sånt får man ju inte längre. Jag är vuxen så för mig kallas det semester... Citera
freeman Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 varför sänder dom matlagnings program på natt/morgon. MAN BLIR JU HUNGRIG Citera
Esperit Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 varför sänder dom matlagnings program på natt/morgon. MAN BLIR JU HUNGRIG word! Citera
Dahlberg Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 varför sänder dom matlagnings program på natt/morgon. MAN BLIR JU HUNGRIG word! ett "late night snack" är ju det bästa som finns Citera
Loveless Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Jävla sol, jävla morgon! Kan ju inte sitta som vanligt folk! Citera
APC Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Jävla sol, jävla morgon! Kan ju inte sitta som vanligt folk! Panikragg? Träffade du en rysk sjömann i hamnen inatt? Citera
Loveless Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Måste ju finansiera rullen på något sätt... Citera
Preacher Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Haha. Det finns enligt mej flera olösta mysterier, ett redan nämnt, matlagningsprogram mitt i natten, obegripligt, det är väl mer än en kanal som sysslar med det också? Det andra är att det finns butiker som enbart säljer sängar, hur kan en sån gå runt? Måste ju va coverup för trafficking, hur många sängar köper en person per livstid... 3? Det tredje, och sista, är att det nu finns 2 off topic på PF, vad var fel på Poker Off Topic? ehh, sen finns det säkert fler... Citera
Swede Postad 29 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Haha. Det finns enligt mej flera olösta mysterier, ett redan nämnt, matlagningsprogram mitt i natten, obegripligt, det är väl mer än en kanal som sysslar med det också? Det andra är att det finns butiker som enbart säljer sängar, hur kan en sån gå runt? Måste ju va coverup för trafficking, hur många sängar köper en person per livstid... 3? Det tredje, och sista, är att det nu finns 2 off topic på PF, vad var fel på Poker Off Topic? ehh, sen finns det säkert fler... sängar är ju naturligt att det säljs mitt i natten. De som är vakna kan ju inte ha en bra säng poker off topic handlar om poker, fast off topic off topic är OT i ren allmänhet Citera
cab19 Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Existerar tålamod fortfarande? Citera
Pokertomte Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Existerar osjälviskhet? Goda gärningar görs ju om inte alltid så väldigt ofta mycket på grund av en sorts behov av att göra gott. Man undrar.. Citera
Albert Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Finns det någon som tycker att det nya lågprissnuset LD håller måttet? Citera
TANDEMCYKELN Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Finns det någon som tycker att det nya lågprissnuset LD håller måttet? Jag tycker att det är helt OK. Köpte två dosor i fredags, bara för att testa. Jag kommer att gå över till LD från General. Ingen tvekan. Jag köpte mina dosor för 15 kr/styck (noll konkurrens i denna jävla håla), men i Göteborg går det att köpa dosorna för 11 kr/styck (brorsan har köpt dosor där). Citera
jemten Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vad hände nu? Min klocka gicj från 2,59 till 2.00. Vintertid eller? Min drogade hjärna hänger inte riktigt med. Citera
RayIV Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Alltså, what im about yo say now is a hidden secret foreever and ever. Att tilta blackjack är en konst, det är art. det är inte ett jävla spel utan det är en kosnt som sagt. SÅ VÄRT! Citera
Dahlberg Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Alltså, what im about yo say now is a hidden secret foreever and ever. Att tilta blackjack är en konst, det är art. det är inte ett jävla spel utan det är en kosnt som sagt. SÅ VÄRT! Fylle BJ är en förlorad konst och dessutom alltid EV+ Citera
stitchio Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Fick två tavlor som föreställer hjärter resp. spader dam igår av tjejen. Sitter smäck över sängen. Tror ni det var en pik? Citera
TotalFarsa Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Fick två tavlor som föreställer hjärter resp. spader dam igår av tjejen. Sitter smäck över sängen. Tror ni det var en pik?Skulle en tjej ge sin pojkvän en pik??!! Nääääääääääääääääääh, kan jag inte tänka mig /TF Citera
stitchio Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Fick två tavlor som föreställer hjärter resp. spader dam igår av tjejen. Sitter smäck över sängen. Tror ni det var en pik?Skulle en tjej ge sin pojkvän en pik??!! Nääääääääääääääääääh, kan jag inte tänka mig /TF Hehe.. hon e säkert bara sur för jag tiltade bort pengarna jag skulle bjuda henne på middag för. Men dom var snygga iallafall. http://x11.putfile.com/10/30302302493.jpg Citera
ArneAnka Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Tjaa boys ! Ni måste hjälpa mig, jag har ett litet problem. Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv? Ahhhhh gammal, men såååååååå härlig ! Citera
Jochen_b Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Finns det någon som tycker att det nya lågprissnuset LD håller måttet? Ja lätt för fan har precis gjort slut på första stocken ska springa o köpa upp mig på mer idag om jag kan ge fan i att spela poker Citera
Swede Postad 1 November , 2005 Författare Rapport Postad 1 November , 2005 någonstans i världen så gråter en liten blind pojke just nu för att han har tappat något på foten... Citera
Recommended Posts