Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!


Swede

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sammanfattning: Harrys: Svett, feta fulla män, pinsamma fulla kvinnor. Mycket desperat folk. Nice partystämning. Kul att gå på när man är salongsberusad, icke singel som är ute efter att skratta åt folk och lira black jack.

 

Beer&bar: Riktigt fint att dra grabbgänget, ta varsin bärs och sitta och snacka. Brukar vara ganska blandad musik också, på ett bra sätt.

 

Själv ska jag på grillparty i skogen med "svärföräldrarna" + släkt. wee..

:lol: Tackar! Hmm, lutar nog åt Harrys då... Pokemon67 och den andra polarn kan behöva sig lite pinsammt onyktra tjejer :lol:

 

Lycka till med svärpäronen... Alltid lika kul att spendera en fredagkväll med the in-laws ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det på inkonst? Jobb tidigt immorn, men man kanske kan ta "en öl". Swede är lätt att känna igen, hoppa högt och ser du ett huvud som sticker upp över alla andra, då är det swede.

 

the man cracked down on inkonst... så det blev jeriko, och sen hem illa kvickt. fan vilken misslyckad kväll...

 

imorgon är det däremot 80-talskväll på KB, och det är alltid skönt folk och skön stämning

 

förfest hemma hos mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur blev kvällen T-F? Erkänn fint på harry's! :?
Fyfan vad jag é bakis... Steg prexis upp... Käkade på Harrys bland dinosaurierna ;) och sen drog vi till beer ´n bar och birade vidare... Kört lite porslinsbuss :oops: Så all in all, en lyckad kväll... Nu är det chips o cola som gäller!

 

/TF

 

Hehe blir alltid beer n bar till slut. 19års kalas ikväll.. Får inte kombinera medicinen jag går på med alkohol. Så jag lär blir konstigt ikväll. (skäämtar), ska köra fylletaxi hela kvällen. Någon i vbgområdet som behöver skjuts så pma mig bara. (tvååker speciellt, ska ut en runda dit)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...