TotalFarsa Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Sammanfattning: Harrys: Svett, feta fulla män, pinsamma fulla kvinnor. Mycket desperat folk. Nice partystämning. Kul att gå på när man är salongsberusad, icke singel som är ute efter att skratta åt folk och lira black jack. Beer&bar: Riktigt fint att dra grabbgänget, ta varsin bärs och sitta och snacka. Brukar vara ganska blandad musik också, på ett bra sätt. Själv ska jag på grillparty i skogen med "svärföräldrarna" + släkt. wee.. Tackar! Hmm, lutar nog åt Harrys då... Pokemon67 och den andra polarn kan behöva sig lite pinsammt onyktra tjejer Lycka till med svärpäronen... Alltid lika kul att spendera en fredagkväll med the in-laws /TF Citera
Swede Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2005 ikväll är det inkonst, sen club crush på deep borde ta en tupplur, är så jäkla trött... förresten, är det någon som förstår sig på kvinnor? edit: Dagens LOL!!! Nu säger Mehmet Ozyurek att han gärna vill spela in tv-serier med sin näsa i huvudrollen. Citera
Plox Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 ses på inkonst ikväll swede... jag är en liten smaklös skit, inte svårt att känna igen Citera
Swede Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2005 ses på inkonst ikväll swede... jag är en liten smaklös skit, inte svårt att känna igen och jag är en 196 cm smaklös skit med en mesig begynnande skäggväxt, hehe Citera
thorn Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Vad är det på inkonst? Jobb tidigt immorn, men man kanske kan ta "en öl". Swede är lätt att känna igen, hoppa högt och ser du ett huvud som sticker upp över alla andra, då är det swede. Citera
RayIV Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Jag har ingen inkomst, tja laaa la la laa la la! Citera
Swede Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Vad är det på inkonst? Jobb tidigt immorn, men man kanske kan ta "en öl". Swede är lätt att känna igen, hoppa högt och ser du ett huvud som sticker upp över alla andra, då är det swede. the man cracked down on inkonst... så det blev jeriko, och sen hem illa kvickt. fan vilken misslyckad kväll... imorgon är det däremot 80-talskväll på KB, och det är alltid skönt folk och skön stämning förfest hemma hos mig! Citera
RayIV Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 fan vilken misslyckad kväll... Så jävla sant, så sant! förfest hemma hos mig! ^f fan, är man bjuden? Citera
stitchio Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Hur blev kvällen T-F? Erkänn fint på harry's! Citera
TotalFarsa Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Hur blev kvällen T-F? Erkänn fint på harry's! Fyfan vad jag é bakis... Steg prexis upp... Käkade på Harrys bland dinosaurierna och sen drog vi till beer ´n bar och birade vidare... Kört lite porslinsbuss Så all in all, en lyckad kväll... Nu är det chips o cola som gäller! /TF Citera
thorn Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Swede det är ju bra på Jeriko ikväll. Kommer bli svårslaget! Citera
stitchio Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Hur blev kvällen T-F? Erkänn fint på harry's! Fyfan vad jag é bakis... Steg prexis upp... Käkade på Harrys bland dinosaurierna och sen drog vi till beer ´n bar och birade vidare... Kört lite porslinsbuss Så all in all, en lyckad kväll... Nu är det chips o cola som gäller! /TF Hehe blir alltid beer n bar till slut. 19års kalas ikväll.. Får inte kombinera medicinen jag går på med alkohol. Så jag lär blir konstigt ikväll. (skäämtar), ska köra fylletaxi hela kvällen. Någon i vbgområdet som behöver skjuts så pma mig bara. (tvååker speciellt, ska ut en runda dit) Citera
Swede Postad 15 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Swede det är ju bra på Jeriko ikväll. Kommer bli svårslaget! 80 tal på kb. svårslaget... brukar faktiskt bli ett jäkla bra röj, fin stämning Citera
Se7en Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 woho, finalbord på 24h Snyggt! Hur gick det? 2:a Citera
Swede Postad 16 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2005 sjuuukt snygga tjejer på kb idag. KOm ett tjejgäng på typ 35 snygga tjejer... grraaaao, synd att man är så blyg Citera
Pokertomte Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 synd att man är så direkt frånstötande Citera
Plox Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Helt omöjligt att ragga hem nån från krogen, finns ju inte i denna värld. EDIT: Gonatt! Citera
Swede Postad 16 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Helt omöjligt att ragga hem nån från krogen, finns ju inte i denna värld. EDIT: Gonatt! jo, jag har alltid problemet att jag går ut med tjejkompisar, ser alltid ut som om man har flickvän, haha ne, nu skall det sova gonatt Citera
Sansrom Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Fan i helvetes jävla skit i kvadrat!!!! Citera
stitchio Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 hehe undra verkligen om Qos har gått med på sista punkten.. https://www.tdc.se/selfcare/servlet/Modem Citera
Swede Postad 17 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2005 hehe undra verkligen om Qos har gått med på sista punkten.. https://www.tdc.se/selfcare/servlet/Modem Citera
Swede Postad 18 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Jag är för sexig för mina jeans... jag måste ta av dem innan du lägger dina händer på min röv... Citera
stitchio Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Jag är för sexig för mina jeans... jag måste ta av dem innan du lägger dina händer på min röv... Som jag har längtat efter att Peps Persson gör en svensk cover på den där låten.. Citera
Recommended Posts