Loveless Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Jaha, då har man äntligen fått sin härligt Harringtongröna TGC kepa. Synd bara att jag aldrig använder kepa. Citera
Trolldeg Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Vem ändrar topic på den här tråden jämt? Är det swede eller någon moderator? Den blir bara sämre och sämre iaf. Citera
Hjort Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Vem ändrar topic på den här tråden jämt? Är det swede eller någon moderator? Swede. Citera
morberg Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Finns det någon röd tråd i den här tråden egentligen, eller har den lyckats med konststycket att bli OT gentemot sig själv? Citera
busen Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Finns det någon röd tråd i den här tråden egentligen, eller har den lyckats med konststycket att bli OT gentemot sig själv? Konststycke? den röda tråden är ju att vara OT gentemot bl.a sig själv Citera
TotalFarsa Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Rätt säker på att OT-tråden en dag kommer att bli så OT att den imploderar in i sig själv och tar hela jädra pf och dess medlemmar med sig... casha ut och fly fältet gott folk!!! btw, Leon på Ztv nu... /TF Citera
Stahl Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Jag blev så förvirrad av dagens Lost-avsnitt. Citera
Swede Postad 12 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2005 ibland tror man att man har fått grepp på saker o ting, sen blir man bara lurad. Citera
Se7en Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Halvkul grej. Ringer Page3-poker (ja jag har reggat mig där också.. i tron om mycket kåta fulla engelska fiskar ) för att de spärrat mitt kontokort av nån jävla anledning. Tjejen i luren (P3-brud??) hör inte när jag säger .se i avslutandet i min emailadress som hon ber mig säga: -can you spell it for me? (.se alltså) -[dått] [äss] [iiiii] -sorry dont understand. - [DÅTT] [ÄSS] [iiiiiiii] -sorry, cant hear you, again please! - Dot Seahorse Entertainment (första orden jag kom på som börja på s e) -oh, ok thank you.. Citera
Dahlberg Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 seahorse entertainment??? var det dom första orden du kom på?? Citera
Se7en Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 seahorse entertainment??? var det dom första orden du kom på?? aaa, Citera
Trolldeg Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 woho, finalbord på 24h Snyggt! Hur gick det? Citera
Loveless Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Men oj! Cincinnati kid på TCM klockan nio! Undrar om man har den kanalen någonstans... Citera
cab19 Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Nä nu ska jag smaka på min sambos spenatpaj. Återkommer med betyg. Citera
busen Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Dagg är ok så länge vindrutetorkarna tar bort dem, men ibland samlas en jäkla massa på backspeglarna. Då får man ta bort det för hand. Citera
TotalFarsa Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Idag får pokemon67 och undertecknad fyllechaffis ifrån jobbet... life is good /TF[/b] Citera
Plox Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Idag får pokemon67 och undertecknad fyllechaffis ifrån jobbet... life is good /TF[/b] Ifrån jobbet? Partyfredag på jobb eller? Citera
TotalFarsa Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Idag får pokemon67 och undertecknad fyllechaffis ifrån jobbet... life is good /TF[/b] Ifrån jobbet? Partyfredag på jobb eller? Bärsen står i kylskåpet... Chaffisen kommer 1530... Då blir det färd till varberg för fortsatt intagande av den gudomliga drycken 0hl... /TF Citera
Swede Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Nä nu ska jag smaka på min sambos spenatpaj.Återkommer med betyg. Alltså är det bara jag som inte kunnat sova en blund inatt och har typ suttit och tryckt refresh på denna sidan bara för att se när betyget på pajen kommer. JAG VILL HA SVAR!!!! Citera
stitchio Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Idag får pokemon67 och undertecknad fyllechaffis ifrån jobbet... life is good /TF[/b] Ifrån jobbet? Partyfredag på jobb eller? Bärsen står i kylskåpet... Chaffisen kommer 1530... Då blir det färd till varberg för fortsatt intagande av den gudomliga drycken 0hl... /TF Ska ni ha mer fyllechaffis ere bara att höra av er, kör hela kvällen. Blivit satt på prosac så jag får inte dricka. *edit* kan vara losec också, minns inte riktigt Citera
TotalFarsa Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Ska ni ha mer fyllechaffis ere bara att höra av er, kör hela kvällen. Blivit satt på prosac så jag får inte dricka. *edit* kan vara losec också, minns inte riktigt Haha... Well, planen är att åka hem till mig, dumpa polarnas sovsäckar etc sen dra ut på After work. Har inte bestämt vart än men kom med nåt förslag! Krav, billig bira och käk ska såklart ingå F.ö hörde jag nåt kul när jag tog sista kvällsciggen på balkongen igår. Två fjortis-killar cyklar förbi nedanför. Lät såhär: - Fyfan, här skulle va soft å bo! - Äh, det bor bara snobbar där! Hö hö hö, TF, en snobb... eller hur... /TF Citera
stitchio Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 haha aa det där är varbergs ny gräddhylla! No doubt.. Harrys brukar ju vara bäst på afterwork, men min egna favorit är lätt beer & bar, riktigt soft där. Om jag inte minns fel så är det kareokekväll på harrys på fredagar, var det iallafall förra veckan. Sammanfattning: Harrys: Svett, feta fulla män, pinsamma fulla kvinnor. Mycket desperat folk. Nice partystämning. Kul att gå på när man är salongsberusad, icke singel som är ute efter att skratta åt folk och lira black jack. Beer&bar: Riktigt fint att dra grabbgänget, ta varsin bärs och sitta och snacka. Brukar vara ganska blandad musik också, på ett bra sätt. Själv ska jag på grillparty i skogen med "svärföräldrarna" + släkt. wee.. Citera
cab19 Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Nä nu ska jag smaka på min sambos spenatpaj.Återkommer med betyg. Alltså är det bara jag som inte kunnat sova en blund inatt och har typ suttit och tryckt refresh på denna sidan bara för att se när betyget på pajen kommer. JAG VILL HA SVAR!!!! Förgyllde min dag även om det kanske var ironi. Den var så jäkla god så jag glömde bort att komma med ett utlåtande. AAAA av fem möjliga. Citera
Swede Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Förgyllde min dag även om det kanske var ironi. Den var så jäkla god så jag glömde bort att komma med ett utlåtande. AAAA av fem möjliga. aaaaaaaaaaahhhhhh, tack.... Citera
Recommended Posts